İkinci konut emeklisi olmayan eşim ile müşterek
Ben Mayıs 2014 yılında SSK emeklisi oldum. Üzerime kayıtlı 200 m2 nin altınında bir konutum ve ev hanımı emeklisi olmayan eşimle müşterek 200 m2 nin altında bir yazlık evimiz bulunmaktadır. Bizim emlak vergisi muafiyeti karşısındaki durumumuz ne olmalıdır. Teşekkür ederim.
