BİRBİRİNE BİTİŞİK İKİ BLOK APARTMANDA YÖNETİM PLANI DEĞİŞİKLİĞİ
Sayın Tebernüş Kireççi, Birbirine bitişik 2 blok olan apartmanımızda her bloğa ayrı bir yönetim olsun istiyoruz.Yönetim planı değişikliği ile mi olur?Olabili.r mi?genel kuruldan karar gerekir mi?Karar sayısı nedir?Nasıl alınır? İlginize şimdiden teşekkür ederim.
