fikirtepedeki toprak m2 gercek fiyatları

Soru

merhaba iyi akşamlar.. benim size bir sorum olacakdı .. benim fikirtepe deküçük de olsa bir yerim var ..bana inşşat firması.. 1+1 72 m2 bir daire veriyor.. vede 750 tl kira bedeli alıyorum.. toprak m2 32 m2 .. verceği daire 72 m2 ama kulanım alanı 50 m2 düşüyor.. acaba fikirtepe de toprak fiyat şu anda nasılsdır.. şimdi mi satsam yoksa bitince mi satsam daha uygun olur.. birde şu anda fikirtepede gercek m2 fiyatı ne kadardır ilerde bu deger artabilirmi? artacak mı? bu konu da bir fikir verirseniz sevinirim teşekkür ederım iyi akşamlar..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Mart 2014 | 19:16 HÜSEYİN ALP ÜNAL 746 Kişi okudu

Sanayi sitesi yatırımı mantıklımı?

Soru

Tekrar merhaba , Sizce sanayide bulunan işyerlerine yatırım yapılırmı ,zamanla primi diğer seçeneklerden daha iyi olurmu veya sizin daha iyi bir tavsiyeniz varmı? Örneğin İkitelli Sanayide tek katlı, taban alanı 150m2 , kira getirisi 2500tl. olan işyeri 600.000tl... Şehir içindeki sanayi siteleri kaldırılırsa yerine ne yapılıyor? Daha mantıklı tavsiyeleriniz varsa lütfen yazmayı unutmayınız.Başarılarınızın devamını dilerim. Teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Mart 2014 | 21:22 Ertan Han 746 Kişi okudu

osmanlı insaat

Soru

osmanlı insaat aldığı iflas erteleme kararından sonra müşteriler ne gibi etkilenecek.Daha sabretmemize gerek var mı sizce bilginiz varsa firma hakkında paylaşırsanız memnun olurum. Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Mart 2014 | 12:47 recai coşkun 746 Kişi okudu

Arnavutköy tarla

Soru

Sayin tebernus bey bir sene önce tarla aldim dursunköyden 600 m ama sonradan gördüm ki orta mesafeli su hafizasinda sazlibosna barajında söylentilere göre kanal istanbul sazlıbosnadan gececek , gecerse su hafıza koruması kadırılır mı o bölerler ımara acılırmı kanal ıstanbula 900 m uzaklıkta hemen hemen , sorumu cevaplarsanız memnun olurum

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Şubat 2014 | 02:26 Orhan ak 746 Kişi okudu

Kadıkoy rasimpasa

Soru

Merhaba Tebernus bey Aydınlatıcı yorumlarınız ıcın cok tesekkur ederım. Bir kac konuyu sıze danısmak istiyorum. Kadıkoy yeldegırmenınde yatırım amaclı ve en az 5 yıl sureli olarak 5katlı bir binanın en ust katı ıle ılgılenıyorum. Daire 2+1, 70m2 brut, 200.000TL ve 900...1000TL arası kıraya verilebileceği soylenıyor. M2 fiyatları 2800...3000TL, kira carpanları 200 mertebesinde. M2 degerinin yuksek ( bana gore) oldugu, kıra carpanın uygun oldugu durumlarda nasıl karar vermeli? Daire parasının %75 ini kredi ile karşılanacağı ve yaklaşık 60 ay kredi ile uzerine yaklasık 50000Tl gelecegi dusunuldugunde bu yatırımın anlamlı oldugunu dusunur musunuz? Yeldegirmeni bolgesi eski yapıları ve sit alanları içermesi nedeni ile kentsel donusum olmayacagı veya kat artısı verilmeyecegı soyleniyor. Dolayısı ile degerlenmesi tamamen etrafındaki gelişmelere baglı diye dusunuyorum. Gorusunuzu alabilirsem cok sevinirim Yeldegırmenı bolgesı eskı bir yerleşim yeri olması itibarı ile bildigim kadarı ile cogunlugu deprem yonetmeliğine uygun degil. Olası bir depremde bina ayakta kalmasına ragmen binaların degerleri duser mi? Kredi alınırken yapılan Dask sigortasının fonksiyonu nedir? .

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Aralık 2013 | 22:32 Asiye Aybar 746 Kişi okudu

Ihlamur evlerimi ağaoğlu my europe mı?

Soru

Merhaba, Bir ihtiyaçtan dolayı halkalı ıhlamur evlerindeki dairemi yada ağaoğlu my europe 4+1 dairemi satmak zorundayım..sizce hangisini satmalıyım.. Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Kasım 2013 | 23:39 R amazan Matur 745 Kişi okudu

Haliç 03 Kağıthane

Soru

İyi çalışmalar. Nef 03 Kağıthane projesi 44 m2+ 5 m2 depo şeklinde planlanmakta olup bulunduğu konum (1 yıl sonra önünden metro durağı geçecek olması, Maslak-Taksim çizgisine genel olarak çok yakın olması) itibariyle yatırım amaçlı almayı düşündüğümüz bir evdir. Biz yeni evlecek bir çiftiz ve belki de bu evde hiç oturamayacağız . Ancak evin 2016 şubat sonrasında satılması ile asıl oturacağımız evi alabileceğimizi düşünüyoruz. Nef haliç'ebaktığımda hiç satılık olmadığını ve pek çok kiralık olduğunu gördüm. Acaba Nef 03 te de mi aynı durum söz konusu olur bilemedim. Bu durumda satış yerine kiralamayı mı düşünmemiz gerekir? 3 yıl sonra bu evden edeceğimiz karla asıl oturacağımız evi alma fikri gayrimenkulün değer kazanması ihtimaline binaen mümkün müdür? Yardımlarınızı rica ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Eylül 2013 | 14:53 Deniz Uğur 746 Kişi okudu

Gayrimenkul

Soru

Tebernüş bey merhabalar, Ben Esenyurt (Özyurtlar)gardencity evlerinden 2+1 122 metrekare 5.kat bir daire buldum fiyatı 165 bin TL. Hemen karşısında yeni bir proje olan NŞehir yapılmakta orada da ev fiyatı yine aynı özelliklerde 185 TL, evin birkaç bloğu yapılmış durumda fakat esenyurttaki problemleri düşündüğümde bitmemiş bir daireyi almak bana riskli geliyor. Sizce problem çıkarmı benim isteğim aslında yeni yapılan NŞehir evlerinden almak ama cesaret edemiyorum veya hiç riske girmeyip bitmiş dairelerinden mi almak. Şu anda oturduğum kendi evim var ilk 5 yıl evi kiraya vermeyi düşünüyorum 55 bin peşin vereceğim. Bu konuda yorumlarınızı bekler iyi çalışmalar dilerim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Eylül 2013 | 13:50 NURAY SERBEST 745 Kişi okudu

Prestij Park

Soru

merhabalar; yazılarınızı dikkatle takip ediyorum. Size danışmak istediğim bir konu var. Bak yapı nın yapmış olduğu beylikdüzünde prestijpark projesinde 2+1 100m2 açık mutfaklı giriş katı bir daire baktık. Fiyatı 159.000 tl, işin kötü kısmı 9.kata kadar fiyat aynıymış lakin sadece giriş katlar kalmış, şimdi bizim tereddütümüz 3+1 in yoğun olduğu bu projede giriş kat bir 2+1 daire prim yapar mı, yapmasa da satarken bizim için sıkıntı yaratır mı ? Ayrıca lokasyonun yakınlarına Esenyurt Üniversitesinin yapılacağını söylediler, ne kadar yakınlarına inşa edilecek bilmiyorum ama projeye bir faydası dokunur mu ? ilginiz alakanız için şimdiden teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Temmuz 2013 | 17:38 Fatih ATA 746 Kişi okudu

Yatırım

Soru

İyi günler,kavukların point Bornova projesinde 2+1 daire iyi bir yatırımmıdır?..yeriyle ilgili tereddütlerim var...

Serdar Dağıstan tarafından yanıtlandı.
05 Temmuz 2013 | 15:44 Suzan Özkan 746 Kişi okudu