80-90 bin aralığında 1+1 için hangi semtler?

Soru

Tebernüş bey selamlar, öncelikle bilgilendirmeleriniz için size teşekkür ederim. Ben Ankarada ikamet ediyorum, 29 yaşındayım. Kamuda çalışıyorum. İstanbulda, şuan metrosu olan ya da metro geçecek olan bir semtte 80-90 bin aralığında 1+1 ev almak istiyorum. Amacım hem yatırım, hem de kısmen orda kalmak. Hangi semtlerdeki projeleri önerirsiniz? Spesifik bir proje adı varsa öğrenmek isterim. Buna ek olarak sormak istediğim husus, ulaşım ve metro güzergahları açısından Beylikdüzü, Bahçeşehir, Esenyurt bölgeleri hakkında ne düşünüyorsunuz? Şimdiden teşekkür eder, başarılarınızın devamını dilerim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Mart 2012 | 06:11 Didem Gencer 658 Kişi okudu

arsa

Soru

Günaydin..Izmirde Bornova`da 200 m^2 arsamiz var.Müteahhit 4 kat yapabiliyor.Arsayi satmak mi,yoksa %50 kat karsiligi vermek mi kazancli olabilir?Arsanin reel fiyatini nerden ögrenebiliriz.Duydugumuz kadariyla Bornova`da arsa cok az.Kendimiz Izmir disinda oturuyoruz.Arsa metroya ve Ege üniversitesine yakin.Bilgilendirirseniz sevinirim.Iyi calismalar dilegiyle..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Mart 2012 | 02:02 nilüfer kilic 658 Kişi okudu

Ticari Kazanç

Soru

Sayın Ahmet Korkmaz, Bir köşe yazınızda 2012 yılı içindse birden fazla gayrımunkul satışından elde edilen kazancın ticari kazanç olarak değerlendireleceğini belirmişsiniz. Benim eşim ile ortak aynı sitede ortaklaşa 2 gayrımenkulumuz var.Dolayısı ile her birimizin 1 adet gayrımenkulu olmuş oluyor. Bunların her ikisinide bu yıl içerisinde satarsak ben 1 dairemi satmış yoksa iki dairenin % 50 sini satmış olacağım.2 DAİRE SATINCA TİCARİ KAZANÇMI ELDE ETMİŞ OLUYORUM Vereceğiniz bilgi için şimdiden teşekkür ederim. Ali Emre

Ahmet Korkmaz tarafından yanıtlandı.
04 Mart 2012 | 06:26 ali emre 657 Kişi okudu

ant yapı

Soru

merhaba,ant yapı küplüce arsası yakınında arsa yada ev almak doğru olur mu? teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Şubat 2012 | 08:59 Özge Demir 658 Kişi okudu

Merhaba Tebernüs bey.

Soru

Tebernüs Bey Ben yurtdisinda yasiyorum, ve yatirim amacli 2008 yilinda Büyükcekmece Celaliyeden 6000m2 tarla aldim m2 si 27 tlden(bir hemseri tavsiyesi üzerine kendisi emlakci) Türkiye o kadar tuhaf bir ülkeki planlar, projeler günlük yapiliyor tuhaf tarafi Belediye baskani Politikacilar cikip yer isaret ederek Projeler acikliya biliyorlar.Bir yerde vatandasi magdur edip Emlakcilarin ekmegine yag sürüyorlar. Iste Türkiyede Siyaset bu kadar ucuz.Plan ve projeler öyle bagira bagira yapilmaz.Onun icin Emlak konusunda verdiginiz bilgi ve tafsiyeler icin size cok tesekür ederim.Benim birde merak ettigim sey catalca,Silivri gibi bölgeler konusuluyor ama Büyükcekmecenin adi gecmiyor hicmi Proje yok? Celaliyede Saglikkent Projesi yattimi? Saygilarimla.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Şubat 2012 | 08:03 ismail öcal 657 Kişi okudu

merhabalar,karanfilköy 9.parsel(en üst kısım dia market yanı

Soru

merhabalar,karanfilköy 9.parsel(en üst kısım dia market yanı)son 1 aydır süregelen bir var-yap inşaat pazarlığı var,mevcut hak sahibi takribi 40 hane sahibi ile anlaşmaya çalışılıyormuş...ee bende bir bilene danışalım dedim ) saygılar.....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Şubat 2012 | 22:53 hüseyin bakan 658 Kişi okudu

tebernüş hocam 110 bin tl paramız daire almayı düşünüyoru

Soru

tebernüş hocam 110 bin tl paramız daire almayı düşünüyoruz çünkü kiradayız şimdi sorum şu sizde üsküdarda 20-25 yıllık binalara bu para verilirmi ?yada ne önerebilirsiniz.. teşekkürlerbirde bildiğiniz güvendiğiniz topraktan proje girilen firma varmı?girmek sizce mantıklımı hayırlı işler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Şubat 2012 | 11:10 yusuf altın 657 Kişi okudu

merhaba ben esra çekmeköyde oturuyorum butarafa en yakın toki

Soru

merhaba ben esra çekmeköyde oturuyorum butarafa en yakın toki evleri varmıdır varsa nerden ve nasıl başvurabilirim netten araştırdım ama bir sonuç elde edemedim benim down sendrumlu(zihinsel engelli)bir kardeşim var zannediyorom özürlü başvuru formuna giriyormuş bu konuda beni aydınlatırsanız sevinirim kendinize iyi bakın ALLAH A emanet olun

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Aralık 2011 | 13:59 esra şahin 658 Kişi okudu

tebernus bey merhaba Ukra city projesinden ramazan bayrami sonras

Soru

tebernus bey merhaba Ukra city projesinden ramazan bayrami sonrasinda 2 tane 2+1 daire aldik 189.500tl den daha sonrasinda sizinde bildiginiz gibi markofoni indirimi yapildi bu indirimde daire basina yaklasik 11.500 tl daha ucuza aldi bizden sonra alanlar, bu kampanyayi duydugumda hemen firma yetkilileriyle gorustum, firmadaki satis temsilcisi ulas ben ustleriyle gorusup bize 2 ev icinde %5 indirim uygulanicagni soyledi, yurtisinda oldugum icin ailem ofislerini ziyaret ettiginde bu indirimi ancak 1 ev icin yapabilceklerini ve bunun nedenininde 2 ev aldigimizdan dolayi oldugunu soylediler yani sonuc olarak 10.000 tl indirim yapildi, tabiyki firma istemeseydi bu indirimide yapmayabilirdi... ben indirimin 2 ev icinde yapilcagni sozunu aldigimizi soyledigimde firma muduru en yekili kisinin kendisinin oldugunu ve indirim vermiycegni gerekirse daireleri iade edebilcemizi soyledi, aslinda projeden sogumama ragmen parayi 3 ay sonra geri alabilcegmiz icin devam etme karari aldik, ornek olarak farzedinki buzdolabi aliyorsunuz, daha sonra firma indirim yapiyor daha onceden alanlar bu indirimi talep edemez dendi, neticede biz beyaz esya degil gayrimenkul aliyoruz.. ben yanlizca kampanyadan 2 ay once ev aldigim icin toplamda 13.000tl fazladan vermis olduk... bu konuda sizin objektif yorumunuz nedir tesekkur ederim iyi calismalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Kasım 2011 | 17:35 metehan ozbenim 658 Kişi okudu

Merhabalar,sevgili erol sahin bey\'e teşekkürlerimi sunuyorum

Soru

Merhabalar,sevgili erol sahin bey'e teşekkürlerimi sunuyorum ömcelikle. Çünkü o sitelerden ev alanlar genelde savunurlar aldıkları evleri. Yok sağlam yapılıyor yok o firmalar risklere girmez, üniversitelerce araştırılıyor vs.. Burası Türkiye burada olmaz olmaz diye birşey yoktur. Şöyle ki ; erciş'teki çamurlu arazi 2005 yılında imara açılmış belediye tarafından ve 4 kat izni verilmişti . Ama daha sonra 4 kat az diyerekten belediye tarafından 7-8 kat izni çıktı. Ne olacaktı ki belediye elemanları araştırmıştır , ya da üniversite rapor hazırlamıştır burası van kardeşim deprem olmaz burada diye. Belediye imar izni verdi, müteahhit tuğladan kolon yaptı, denetim firmaları denetledi(Türk işi), deprem oldu bizlerde izledik . Unutmayın ki deprem olmadan da kamyon geçerken sallanan binalar yapılıyor hala bu cennet vatan da. Halkalıda , esenyurtta, ıspartakulede geçen sene , soyak dere ıslahı yapar bu sene de hükümet yandaşı 30 katlı site diker. Bizim gibi boğazından artırarak para biriktirenler de o siteleri almak için sıraya gireriz. Yanlış anlaşılmasın ben de site içi ev arıyorum İstanbulda. Çünkü istanbulda normal apartmanda artık oturulamaz hale geldi. Ama alacağım sitenin muhiti çok önemli benim için. Aldığın yer depremin ana üssü olabilir dediğinizi duyar gibiyim , ben eşeğimi sağlam kazığa bağlayım da gerisi mevlam neylerse güzel eyler. Tebernüş beyin de dediği gibi doğa bizim ondan aldıklarımızı birgün bizden geri alacak.Saygı ve sevgilerimle.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Ekim 2011 | 19:20 Engin Kabataş 657 Kişi okudu