CADDE GENİŞLEMESİ LÜTFEN CEVAP
Hocam hem size hemde tebernüş beye birkaç kez sordum ama cevap gelmedi hocam 3 katlı toplam 6 daireli apartmanımız var(komşularla ortağız).Belediye kentsel dönüşüm master planıyla yolu genişleteceğini söyledi ama tarih veremiyor(tahmini 10-15 yıl olabilir dediler).katı 4 den 5 e emsali 1.20 den 1.25 e çıkardılar.bu çok düşük bir rakam. SORUM ASLINDA ÇOK BASİT. KENTSEL DÖNÜŞÜM MASTER PLANI DEDİĞİNE GÖRE BUNU KENTSEL DÖNÜŞÜMLE BİRLİKTEMİ YAPARLAR YOKSA KENTSEL DÖNÜŞÜMÜ BİR KENERA BIRAKIP SADECE CADDE GENİŞLETİRLERMİ BİRDE 10-15 YIL SONRA KENTSEL DÖNÜŞÜM BAŞLADIĞINDA BİZE YENİ KAT VE EMSAL VEREBİLİRLERMİ (ŞİMDİ VERDİLER) ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM
