tebernüş bey kolay gelsin size...sizi 3 aydır takip ediyorum..
tebernüş bey kolay gelsin size...sizi 3 aydır takip ediyorum...herkes yorum soruyor müsadenizle bende size bir soru yazıcam...sinpaşın istanbul saraylarından brüt 111m2 275bine hisar kuleden 2+1 daire aldım lansman öncesi agustos 2012 de teslim edilecegi söylendi...sizce fiyat nasıl uygunmu...cevabınız için teşekkür ederim
