Bizlere sorulmadan site yönetimi oluşturulmuş
3 apartman ve 48 daireli bir sitede oturuyorum. Bizim binamız diğer iki apartmanın duvarlarından ayrı bir yerde aramızda devlet arazisi var. Bazı apartman sakinlerine sorulmadan imza toplayıp 25 imzaya ulaşarak yönetimi bir firmaya vermişler ve yetkili kişileri tablo halinde apartmanımızın duvarına asmışlar. Bizim apartmandaki 16 dairenin 12 si bu yönetimi istemiyor sadece yönetim için aylık her daireden 90 lira para istiyorlar biz bunu vermek istemiyoruz. Nasıl bir yol izleyebiliriz. Kat irtifaklı bir sitedeyiz. Kat mülkiyetimiz yok.
