merhaba tebernüş bey, sizin toki hakkında yazdıkalrınıza b

Soru

merhaba tebernüş bey, sizin toki hakkında yazdıkalrınıza büyük oranda hak vermekle beraber arada sırada kızardım. lakin bugün yaşadıkalrım sizin ne kadar haklı olduğunuzu bi kez daha ortaya koydu.anneme toki kayabaşından ev aldık. 9. bölgenin yüzde doksanınndan fazlası bittiği için gidip evi bi görelim ona göre hazırlık yaparız dedik. hak,katen güzel bi yer olmuş. tokinin şantiyesine daireyi görme isteğimizi sorduk, örnek daire kapatıldı şantiyedekilere sorun dedi. şantiyenin girişinde satın aldıkları daireleri görmeye gelenleri oradan kovmayı maharet belleyen, bekçiler, şantiye çalışanları, mühendisler vs. vs. gördük. kuzu grup ya da dört K inşaatın büro olarak kullandığı daireleri bile göstermöediler. kuzu grup çalışanalrı, tokiden yazılı izin almak zorundaymısız. yahu dedim siz nasıl insansınız, kadıncagızı getirdim bu yaşında, on adım atıp çalıştığınız işyerinizi görmesine nedne izin vermiyorsunuz dediğimde, genç bir mühendis ne dese begenirseniz;geçenlerde yetmiş yaşında bi teyze geldi kayseriden gelmiş ona bile göstermedik dedi...çok maharetliymişsiniz deyip laftan anlamaz bu insanalrın yanından ayrıldık. buradan kuzu inşaat çalışanlarını, yöneticilerini, tokinin müşteri memnuniyeti kavramından habersiz çağı yaklayamamış yöneticilerini kınıyorum...lütfen yayınlayın bu yazdıkalrımı...çağlar deniz - öğretmen

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Eylül 2010 | 21:16 Çağlar DENİZ 623 Kişi okudu

Merhaba,Sur yapının çamlıca projesinin satış ofisini arad

Soru

Merhaba,Sur yapının çamlıca projesinin satış ofisini aradım tarif ettikleri yeri anladım ama oranın çamlıca olarak adlandırılmasını hiç anlayamadım. Bence oranın bizim ve herkesin bildiği çamlıca ile hiç bir alakası yok. Birde m2 fiyatlarının 5 bin tl civarında olduğunu söylediler daha lansman öncesi 5 bin tl den proje satmayı düşünüyorlar, acaba o proje bittiğinde m2 fiyatının 10 bin tl mi olacağını öngörüyorlar? Yatırımcıya nasıl kazandıracaklar? Lansman öncesi m2 si 5 bin liradan satmak istedikleri konutların proje bittiğinde m2 sinin kaça olacağı konusunda ki öngörülerini merak ediyorum doğrusu. Bence bazı şeylerin suyu çıktı gerçektende o projenin lansman öncesi fiyatı bu ise ve bu fiyatı hak ediyorsa bence ulus savoy projesinin ilk etabını 7 bin liradan ucuza demiyeceğim beleşe satmışlar. İkinci etabı 15 bin liradan satışa çıkarsınlar ayrıca aynı mantıkla zorlu center da çok ucuz Ahmet Nazif Zorluya tavsiyem m2 fiyatını 15-20 bin euro ya çıkarsın. Sizi bilmiyorum ama bence bazı şeylerin gerçekten suyu çıktı bu sektörde, firmalar müşterileri bir farklı gözle görmeye başladılar galiba... Projeyi karalamaya çalışmıyorum kesinlikle yanlış anlaşılmasın bu benim yorumum yayınlayıp yayınlamamak size kalmış. Teşekkürler. İyi Çalışmalar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Haziran 2010 | 11:23 hakan sözmen 624 Kişi okudu

Merhaba.Benim sorunum Hadımköy 2.Etap daire kuraları ve teslim

Soru

Merhaba.Benim sorunum Hadımköy 2.Etap daire kuraları ve teslimat tarihleri hakkında olacaktı.İlk başta 18 ayda teslim diye bangır bangır bağaran kampanyalar başlatan kiptaş bu ay 2 sene 24 ay olmasına rağmen hala daireleri teslim etmiş değil ve hem kira hemde taksitleri müthiş ölçüde bütçemizi zora sokmuşlardır.Ben kendileri aleyhine dava açmak istiyorum ve diğer konu kura çekilişleri hakkındadır giriş katların fiziksel engelliler için ayrıldığını ifade eden Kiptaş tarafıma giriş kat vermiştir ve hiç bir itirazımı da göz önüne almamışlardır sizce giriş kat ile üst katların fiyatı aylık taksit ödemeleri aynımıdır.Diğüer taraftan Anlaşmış olduğu deniz bank ile görüştüm hadi hepsini sineye çekim bari kredi ödemelerimi tekrar yapılandırim dedim Deniz bankta buna yanaşmadı genel merkezle bile görüştüm ancak tapularınızı alırsanız bu olabilir diyorlar .Busefer kiptaşı arayıp soruyorum Tapularımız nerede nedese beyenirsiniz sizin borcunuz bitmediki daha yani 120 ay vade ile alınan bu evin borcunun bitmesi gerekiyormuş bide azarlayarak konuşuyorlar ben bunların alayı hakkında dava açmak istiyorum tamamen mağdur durumdayım ve çıkmazdayım lütfen yardımlarınızı bekliyorum.Çok teşekkür eder iyi günler dilerim.SaygılarımlaÖzkan Parlaktaş

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Mart 2010 | 14:42 ÖZKAN PARLAKTAŞ 623 Kişi okudu

iyi günler 30.000 ytl peşinatla 120 aya kadar vadeyle 120 mt ci

Soru

iyi günler 30.000 ytl peşinatla 120 aya kadar vadeyle 120 mt civarı ev varmıdır kiptaş toki vs 44 senelik bir istanbullu ve ev sahibi olamamış biri olarak soruyorum teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Eylül 2008 | 13:33 uğur yüksel 624 Kişi okudu

yapı kayıt belgesi bedelini ödemeyen kat malikleri için takip

Soru

10 kat malikinin bulunduğu apartmanımızda ortak alan olan giriş katı için yapı kayıt belgesi tarafımdan alınmış ve 6 kat maliki kendi paylarını ödemiştir. (1 malik itirazdan sonra ödedi ve haricen tahsil harcıda tarafımdan ödenerek borçlulardan düşüldü)itiraz eden borçlular için itirazın kaldırılması davası Bakanlıkça verilen Yapı kayıt belgesi ve akanlık adına Halk Bankasına bakanlık adına yatırılan makbuz İİK 68/1 giren belge olarak kabul edilmemiş ve dava ret edilmiştir.İtitazı iptali için Asliye Hukuk mahkemesine mi başvurmalıyım.Ara buluculuk için müracaat etmelimiyim.Teşekkürler Saygılar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Mart 2024 | 21:48 Osman Katmer 622 Kişi okudu

DAHA ÇOK İŞÇİLERE HİTAP EDEN BİR PANSİYON

Soru

Hocam deniz kıyısı değil, işçi kesimine hitap eden küçük bir pansiyon. Muratlı ilçesinde ama organize sanayi bölgesine yakın olduğu için genelde dolu. Nasıl belirleyeceğiz ortalama satış değerini? İyi akşamlar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Mayıs 2021 | 00:11 AYKAN NAZLI 622 Kişi okudu

Ist.şilede satılık köşk yatirimlik

Soru

İstanbul sile tatil beldesinde denize yakın mesafede merkezde müstakil köşk merkezde olup emsalsizdir bu konu hakkında yardımınız ve yatirimcilariniz için görüşmek isteriz

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Kasım 2018 | 17:20 Doğan yakan 621 Kişi okudu

5 yılı aşmış kiracı tahliyesi

Soru

kadir bey merhabalr cevap için şimdiden teşekkür eder çalışmalrınızda başarılar dilerim babam gecen yıl rahmetli oldu 2009 dan bu yana içinde kiracı var biz satmak istedigimizi söyleyip tahlıye istedık tabi cıkmıyor 2019 yıl sonu 10 yılı doluyor 2014 deki yasaya göre 5 yılı aşmış kiracının yasa cıktıktan 3 yıl sonra tahlıye edilebilecgini okudum 1 yıldır emlacılar müşteri göturüyor ve bu kşracı varken bu ev satılaz diyorlar ne yapmamız gerekıyor

Av. Kadir Kurtuluş tarafından yanıtlandı.
01 Kasım 2018 | 13:46 ahmet gülşan 622 Kişi okudu

imar affı barısı yararlanma

Soru

merhaba 2018 yılında hobi bahcesine 60 m2 bir yapı yapılmıs sa imar barısından kesinlik le faydalanamayacakmı yoksa imtiyaz tanınma ihtimali varmı

Satfiye Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Eylül 2018 | 16:22 yasin hamlar 622 Kişi okudu