merhabalar bir arazı alıcam 23.donum cıvarı corlu unıversıt

Soru

merhabalar bir arazı alıcam 23.donum cıvarı corlu unıversıtesı arkası yeni bir mezarlık var onun karsısı otobana 4uncu parsel m2 fıyatı 17.5 sızce o bolgedekı fıyatlar nedır ?? varsa bır bılgınız yardımcı olursanız sevınırım . tskler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Temmuz 2011 | 12:31 aykut bozdemir 623 Kişi okudu

Tebernüş Bey merhaba, sizi sürekli olarak büyük bir beğeni

Soru

Tebernüş Bey merhaba, sizi sürekli olarak büyük bir beğeni ile takip ediyorum. İşinizde fark yarattığınız ve bizleri sürekli aydınlattığınız için öncelikle teşekkür ederim.Müsaadenizle benim önce bir sorum, sonra da bir bilgilendirmem olacak. Ben 15 yıllık birikimlerini Tulip Turkuaz projesine yatırmış ve mağdur olmuş biriyim. Bildiğiniz gibi 30 Haziran 2011 tarihli bir mahkeme kararı ile projenin tapularına tekrar şerh konuldu. Mevcut durumda şerh kalkmadan projenin satışa çıkması mümkün müdür acaba ? Bir de, dava ileride çözülür ve şerh kalkarsa bu şekilde kaç adet daha dava var bilginiz dahilinde mi ?Bunun haricinde, size ve siteyi takip edenleri bir konuda bilgilendirmek istiyorum. Sizin okurlarınıza verdiğiniz yanıtlardan birinde şöyle bir cümleniz var "Gecikmeden kaynaklanan tüm giderlerinizi Emlak Konut GYO karşılar... Kimseyi mağdur etmez..." Oysa malesef pratikte bunun tam tersi bir davranışla karşılaşmaktayız. Emlak Konut ile yaptığımız tüm görüşmeler ve çektiğimiz ihtarnamelere verdiği yanıtlara göre, kendileri tüm suçu Tulip Gayrimenkul üzerine yıkmaya gayret etmektedir. EKGYO'ya güvenerek girdiğimiz projede, EKGYO tarafından mağdur edilmekte olduğumuzu görmek açıkçası beni çok üzmektedir. Eylül 2011'de ara ödemesini yapmak zorunda olduğumuz projeden çıkmak istememiz durumunda ise sadece anaparamızı geri alabileceğimizi, ödediğimiz faizler için ise yine dava açmamız gerektiğini ifade etmekteler. Sonuç olarak Tebernüş Bey, EKGYO malesef biz mağdurlara güven vermemektedir. Maddi manevi tüm planlarımız sıkıntıya sokulmuş ve bu proje yüz karası durumuna gelmiştir. Kötü senaryoyu düşündüğümüzde, EKGYO sorumluluğu Tulip'e atmayı başarır ve biz karşımızda Tulip Gayrimenkul diye bir şirket bulamayacak olursak, hepimize geçmiş olsun...! Sizin ve tüm okuyucularınızın dikkatine sunarım.Saygılarımla,Ozan Şimşek

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Temmuz 2011 | 19:19 Ozan Şimşek 624 Kişi okudu

Merhaba Tebenüş Bey,Sabah Gazetesinin haberine göre &q

Soru

Merhaba Tebenüş Bey,Sabah Gazetesinin haberine göre "Finans ve turizm kenti olma yolunda ilerleyen İstanbul'a 2 milyar dolarlık sağlık ünitesi kuruluyor. İçinde dünyanın en büyük çocuk sağlığı ünitesinin de olacağı sağlık kompleksinin ilk adımı atıldı. Mastır planı hazırlanan tesis, Başbakanlığa bağlı Toplu Konut İdaresi (TOKİ) ile iki yabancı yatırım şirketinin ortaklığında inşa edilecek. İstanbul'un Avrupa Yakası'nda Başakşehir civarında yapılması planlanan tesisi, Hollanda'nın başkenti Amsterdam merkezli Bio City Development Company ile ABD'nin New York kenti merkezli yatırım şirketi Lyrical Partners birlikte gerçekleştirecek." denilmektedir. Bu haberde bahsi geçen TOKİ'ye ait arsanın yeri neresidir acaba? Bilginiz versa paylaşırmısınız?Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Haziran 2011 | 14:46 Salih Akbulut 623 Kişi okudu

merhaba efendim öncelikle hayırlı günleriniz olsun inşallah.

Soru

merhaba efendim öncelikle hayırlı günleriniz olsun inşallah.Eyüp yeşilpınarda oturuyorum.alibeyköye yapılacak olan tema park hakkında elinize güncel bir bilgi ulaştımı öğrenmek istiyorum.birde şehir efsanesimi bilmiyorum ama bu tema parktan dolayı sanırım ağaoğlu burda bazı yerleri alıp binalar yapacakmış diye bir duydum bununla ilgili de bir bilginiz varmı öğrenmek istedim.şimdiden tşk.ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Haziran 2011 | 08:46 fatih erdoğan 623 Kişi okudu

Tebernüş bey iyi günler.Ağaoğlu ıspartakule video\\\'nuzu s

Soru

Tebernüş bey iyi günler.Ağaoğlu ıspartakule video\'nuzu seyrettim.Çok güzel olmuş.Ben Avrupa konutları ıspartakule 1.etap teslim tarihi hakkında, daha önce vermiş olduğunuz 10 ile 14 haziran tarihleri arasında teslimler başlayacak demiştiniz.Bu tarihlerde bir değişim olup olmadığını merak ediyorum.Avrupa Konutları gezi Videonuzuda merakla bekliyoruz.iyi çalışmalar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Haziran 2011 | 11:09 Hakan Kurtulan 623 Kişi okudu

Tebernüş Bey, Finanskent hakkında çıkan haberler tam bir toz

Soru

Tebernüş Bey, Finanskent hakkında çıkan haberler tam bir toz bulutu yaptı, neyin doğru neyin yalan haber olduğu belli değil. Ruhsat mı iptal edildi yoksa imar planı mı net değil? Mahekeme yürütmenin durdurulması kararı verdi mi yani inşaat duracak mı, duracaksa ne kadar süreyle duracak? Teslimat Ağustos'a yetişmezse ne zamana kalacak? Kiptaş keşke sitesine bir açıklama koysa da bizleri aydınlatsa.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Mayıs 2011 | 11:07 Deniz Demir 624 Kişi okudu

Ben Ağva ya çok yakın bir köyden Kandıra da 3 dönüm bi yer

Soru

Ben Ağva ya çok yakın bir köyden Kandıra da 3 dönüm bi yer aldım... Şimdilerde ordan bölünmüş yol (duble yol) geçeceğini duydum, birde bu Anadolu Yakasında yapılacak şehir nereye yapılır, Ağva yı nasıl etkiler? Allah kolaylıklar versin...Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Mayıs 2011 | 09:58 selcuk köse 624 Kişi okudu

Tebernus bey, Verdiginiz hızlı cevap icin tesekkur ederim ancak

Soru

Tebernus bey, Verdiginiz hızlı cevap icin tesekkur ederim ancak iki sorumun ucu biraz acık kaldı.Bir Canan residenseta sizce istanbulun uzerinde bir prim potansiyeli hala mevuct mu?iki sariss istanubl projesi prim acısından daha mı avantasjlı.Degerli cevabınız icin simdiden tesekkur ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Mayıs 2011 | 11:02 ozan gurcan 623 Kişi okudu

merhabalar, yazılarınızla bizleri bilgilendiriyorsunuz bunun i

Soru

merhabalar, yazılarınızla bizleri bilgilendiriyorsunuz bunun için çok teşekkür ederim. benim sizden ricam , nadide evlerinden daire aldım, yerini biliyorsunuz sanırım , beyzade konakları ve fildişi evlerinin hemen yanında , acaba ileride oraya ulaşım için ne gibi planlar yapılıyor, metro , metrobüs gibi.. ayrıca o bölgenin ileride değerlenebilmesi ihtimali varmı? yer olarak da sağlam zeminmi acaba? şimdiden çok teşekkür ederim .saygılar sunarım.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Nisan 2011 | 13:21 tezcan yıldırım 623 Kişi okudu

Tebernüş Bey , Sitenizi ve sizi yeni keşfettim sayılır

Soru

Tebernüş Bey , Sitenizi ve sizi yeni keşfettim sayılır ama müptelası oldum ))Bir konuyu paylaşayım Hani Tuzla “Aydınlı için gelişen bölge deniyor ya¦Doğrudur da , bi itirazım yok ¦ama koşullara göre sanırım ¦Ben orda TOKİ'den bir ev aldım ¦ kura sistemiyle ¦Yani çok matah bişeymiş gibi , bi de kura işlemleriyle , koşullara uygunluğu kanıtlamak için topladığımız belgelerle uğraşarak falan ¦.uğraşmaz ve almaz olaydım ¦Evi TOKİ'ye iade edeceğim ¦.3 gün önce TOKİ'ye öyle bir mail yazdımki , beni hapse atarlarmı falan diye de korkmaya başladım ))) ¦Ama hakediyorlar ¦ Dairelerin fiyatları kat ve cephelere göre değişiyor ¦ benimki 85.000 civarında¦Yani KDV'sini , kombisini , su- elk- doğalgaz aboneliklerini falan da katınca bu kadar ¦.TABİİKİ, bu peşin diye ilan edilen fiyat ¦.15 yıllık ödeme planı içinde yılda 2 kez artış olarak sürecek ve çook daha üst bir tutara çıkacak maliyeti¦.Gelelim evlere ¦.. Daire içi olarak çookk kötü bir şey söylemeyeyim ¦.idare eder diyelim ¦FAKAT , bölge tam anlamıyla bir varoş mahallesi¦ Lütfen yanlış anlamayın, fakirlik değil eleştirdiğim ¦Kendim de hiç zengin değilim ¦.Öyle olsam Toki'den alt gelir grubundan kuraya girip ev alamazdım zaten ¦ Konu fakirlik falan değil, görgüsüzlük , pislik , döküntülük ,vb... Apartmanlara 3 aylık apartman demeye bin şahit ister ¦ duvarlar şimdiden pis¦ asansörler bozuk¦ Herşey dökülüyor ¦ su vanalarından falan şakır şakır sular akıyor aşağılara ¦Yollar toz toprak - çamur çukur içinde ¦ Akşamları ortaya çıkan köpekler , insanları ısırmaya başlamış¦¦ Bir Yönetim firması var , tabiiki TOKİ tarafından görevlendirilmiş olan ¦Dehhşeett ¦. Yan gelip yatıyorlar ¦.üstelik yılbaşına kadar aylık aidat 43 lira ¦. 50 lira ödeyen blok da var ¦¦bir iş yaptıkları yok ¦. Apartmanları süpüren temizlikçiler bile afra tafra yapıyor ¦¦vb.vb.vb. ¦O kadar çok problem varki, evlerin içindeki problemleri hiç saymadım bile ¦..yani onlar bu durum karşısında az kalıyor )Yani hem insan kalitesi , hem bölge kalitesi, hem site yönetim kalitesi sıfıırrr¦.. üstelik bi de zaman zaman , bölgedeki sanayi firmalarının atıklarından kaynaklanan bir koku bastırıyormuşki, felaketmiş¦. Ben taşınmadığım için denk gelmedim¦ ŞİMDİ bir diğer İLGİNÇ konu DUMANKAYA'NIN, 2012'de teslime Edeceği , göya lüx(!) Tuzla projesi , tam da bu ortamın ve bu evlerin içinde ¦.. Aslında epey ilginç , çünki , TOKİ alanında , özel bir firma inşaatının bu kadar içiçe olması ¦ama olmuş işte ¦.Tebernüş bey , şöyle düşünüyorumki, ben 85.000 TL banka kredisi kullansam , daha normal bir bölgede , ufak tefek bi ev alabilirim ¦..zaten TOKİ'ninkiler de net 67 M2¦EN kritik konu da , evleri borcu bitene kadar kiraya verme imkanı yok ¦zaten verilse bile eenn fazla 300 liraya falan olacağı için , aylık ödemeleri bile karşılamıyor ¦Banka kredisi kullanıp TOKİ'ye borcu kapatıp kiraya vermeyi düşündüm¦.Ama yine bile zarar edeceğim ¦¦ TOKİ'ye o berbat evi iade edip , 85.000 civarında banka kredisi kullanarak , Biraz daha normal bi yerde başka bir ev almak istiyorum¦ Tabiiki , birsürü para kesecekler , ama daha fazla zarardan dönmek için buna da katlanacağım ¦¦.O bölge gelişebilir , kalkınabilir , ama çok ayrı kısımlara yapılacak lüx projelerin bölümü kalkınabilir¦.. TOKİ'nin evlerinin olduğu yerden hiç ümidim yok bu koşullarda ¦¦Ayrıca , Dumankayadan ev alanlar yada alacak olanlar da , TOKİ bölgesi içinde olduklarını bilsinler ¦.. Bunları hem onun için , hem TOKİ'den kura ile falan ev almayı şans olarak görenler için , hem de sizin de bilginiz olsun diye yazdım ¦.SON OLARAK bu koşullarda evi iade edip , aynı tutara banka kredisiyle bir başka ev almam konusunda fikirleriniz ¦ ?? ) Çook teşekkürler ¦

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Kasım 2010 | 12:30 bilgen inal 624 Kişi okudu