İspartakule mi? Regnum yada Solarkent mi?

Soru

Merhabalar Tebernüş bey 40.000 Peşinat vererek Max.115.000 tl'lik 1+1 ev almayı planlıyorum 5-6 sene civarında aldığım bu evde ikamet edeceğiz. Eşimde bende Beşiktaş'ta çalışıyoruz Ispartakuleden mi yoksa regnum yada solarkentten mi ev almam hem uzun vadede yatırım için hemde kaliteli yaşam alanı oluşturmak için uygun olur.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Eylül 2012 | 02:12 Tuğrul KUCBA 624 Kişi okudu

MesaNurol Bahçeşehir 2013 yeni proje

Soru

Tebernüş Bey merhaba, MesaNurol'un 2013 yılın başlayacağı 220 dönümlük bir projeden bahsedildi. Bu proje varolan etapların devamı mıdır yoksa bambaşka bir proje midir? Ayrıca Şu anda 400-450 nakit para ile tamamen yatırım amaçlı özellikle lansman öncesi projelerden tercihiniz ne olurdu? Saygılar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Eylül 2012 | 10:17 Teoman Kireççi 624 Kişi okudu

ataköy sahil şeridi ihalesi

Soru

tebernüş bey, 2010 da yapılan ve iptal olan ataköy ihalesine en iyi teklifi özyazıcı İnşaat-Karadeniz Ürme Sanayi İş Ortaklığı vermiş ve nurol grubuyla yarışmış..nurol kendi bünyesinde konsorsiyum kurarak katılmış. şimdi yapılacak ihalede şartname alan şirketler hangileridir?. ve bu ihalenin cazibesi nedir? alan firma sizce iyi bir kazanç elde edebilirmi. bir diğer sorum : i.e.t.t arazisi ihalesi ne aşamada sizce nurol gyo bu ihale için neden ''gerekirse bu arazi için savaşırız'' diyerek ısrarla almak istiyor.teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Ağustos 2012 | 03:21 erhan gökçe 624 Kişi okudu

aris park rezidanz 2+1 195000tl

Soru

Sayin Tebernüs Kirecci beylikdüzü aris parkta 2+1 195000tl pesin fiyati arti 150 tl aidat efendim suan beylikdüzüne ulasim zor ama metro yapilcak deniyor yapilirsa herhalde yüzde 50 prim yapar sanirim siz ne diyorsunuz bizler yatirim amacli oturmak icin degil kiraya vermek icin degil cünkü bir kac yil icinde buralardan bu fiyatlara mülk alinmaz herhalde simdi benim merak ettigim oturmadigimiz halde bize ne kadar aidat masrafi düser cünkü bu tür binalar her taraf lamba asansörler elektriklen calisiyor cok yüksek elektirik faturasi gelirmi oturmadigmiz halde yani böyle bi rezidans dairenin aylik yan giderleri kac tl olur bunu merak ediyoruz arti aris parkin konumu kalitesi sizce nasil iyimi metro gelirmi metrobüslen ulasim kolaymi uzak mi bizler beylikdüzünü hic bilmiyoruz ama su an en uygun fiyatlar bu semtte bu sorularimizi cevaplaya bilirseniz cok seviniriz saygilarimla tesekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Ağustos 2012 | 15:50 ergin gündüz 624 Kişi okudu

Dumankaya Miks'te 40 metrekare 119 bin TL

Soru

selam tebernüş bey, dumankaya mix ten 0+1 40 m2 119 milyara almak üzereyim. 2. katta bulunmakta ve stüdyo daire otoparka bakıyor. Sizce Temapark bittiğinde tahmini ne kadar prim yapma ihtimali vardır?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Haziran 2012 | 20:43 ahmet tayfur 624 Kişi okudu

Ağaoğlu My Dreamland satışa çıkıtğında nasıl haberdar oluruz?

Soru

Merhabalar Tebernüş bey,benim sorum Ağaoğulu'nun Maslak projesi ile ilgili.Şuan satışta olan My Home Maslak ile sizin Hasan Rahvalı ile görüştüğünüzde bahsettiği ve rekor kırmak istedikleri Maslak projesi farklı projeler mi?Birde mart sonu veya nisan başı satışa çıktığı zaman lansman fiyatlarından nasıl haberimiz olur? Teşekürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Mart 2012 | 11:28 Bünyamin Arslan 623 Kişi okudu

2borman arazısı

Soru

arazımız3bın m2dır 2defa makemelık olduk besı damlarımız var avukat arkadas bu gun bıze bu yasanın bornovaya baglı pınarbası cesmebogazı mevkııde olmadıgını soyluyor dogruluk olabılırmı yardımcı olursanız memnun olurum

Cihangir Dönmez tarafından yanıtlandı.
16 Şubat 2012 | 10:59 hacer avcu 624 Kişi okudu

Merhaba, sizin görüşlerinize son derece önem veriyorum. Benim

Soru

Merhaba, sizin görüşlerinize son derece önem veriyorum. Benim sorum 1) batı ataşehirde Finanspark sarphanda ofis yatırımı 78 m2 burut ofis için 685bin tl 2) sarphanda Finanspark da 1+1 residence daire2) dogu ataşehirde 1+1 residenceSizce hangi yatırımı tavsiye edersiniz.Not yukarıdaki yatırım için dogu ataşehirde Ata bloklarindaki 4+1 daireyi ( dogu atasehirdeki varlibasin yeni projesinin karsisi) satmayı düşünüyorum. Sizce mantıklı mı

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Ocak 2012 | 22:44 Semih tekinmeric 624 Kişi okudu

Tebernus bey merhaba,öncelike sizin zaman ayırıp bizlerin

Soru

Tebernus bey merhaba,öncelike sizin zaman ayırıp bizlerin sorularını yanıtladığınız için taktir ediyorum.Benim sorum Bulut inşaat KKTC de projelere el attı.Buranın yerel firmanı Öz yalcın inşaattan Evviva Lavinium projesini satın almıs. bende bu projeden ev almayı duşunuyorum.kopora verip daireyi ayırttım. Koşulları şu şekideBulut inş aramızda sözleşme yapıyoruz. 15 stg peşin (30.000 tl ) geriye kalanı (25.000 stg ) 2012 haziranda ev tesliminde.Toplamda daire 35.000 stg yaklaşık 110.000 tl. ye maal oluyor.Sizin KKTC deki proje ve Bulut inşaatla ilgili ne kadar bilginiz,tavsiyeniz varsa paylaşmanızı rica ederim.saygılarımla.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Ocak 2012 | 17:27 koray karakullukcu 623 Kişi okudu