imar durumu

Soru

sayın teberrus bey bı soru bende sormak ıstıyorum büyükcekmece türkoba mh imarları ne zaman cıkıyor ve degısıklık varmı yada ne zaman gelışmeye baslıcak yada oraları ıcın bırseyler dusunuluyomu saygılarımla...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Temmuz 2012 | 11:22 sevim avcu 610 Kişi okudu

Dumankaya Konsept Halkal'da metrekaresi 3 bin TL

Soru

Merhaba.Kisa bir sorum olacak.Dumankaya Konsept Halkali hala alinabilir bir seviyede mi?1+1 60m2 177000 lira Dumankaya finans ile odemeyi planliyorum. Degisik kat ve cephe alternatifleri var.Hangi katcephe opsiyonlari makbuldur.m2 si 3000 lira neredeyse. Hala prim potansiyeli tasiyor mu?Bir yazinizda Dumankaya bu projesindeki son konutu 3500 tlm2 den satmayi planliyor demistiniz. Bu hedefin gercekci olduguna hala inaniyor musunuz?Kisaca projeyi hala onerir misiniz?Tesekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Mayıs 2012 | 01:49 davut karabakir 609 Kişi okudu

İhlas Bizim Evler 2 mi? İhlas Bizim Evler 3 mü?

Soru

merhabalar ben bizimevler 2 den ev almayı düşünüyorum ama 3 te hosuma gitti 2.etaptan 320 bine 3+1 alıyosunuz 3 etaptan ise 260 bine 2+1 alıyosunuz aile olarak 3 oda bize uygun ama ileride 3 te daha cok piri mi yapar 3etapta ise 3+1 380 bin tl ve gücümüzü aşıyor kararsız kaldık siz ne önerirsiniz teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Nisan 2012 | 19:03 faruk gul 609 Kişi okudu

kayaşehirde 1+1daire satışları

Soru

ben kayaşehirden ev almak istiyorum.yaşım 45 istanbul doğumluyum.yani 45enedir.fakat dargelirli olduğum için bana göre bir ev almak istiyorum.4kişilik bir aile için.maaşım 1000 liradaha önce 1+1 lerde herhangi bir peşinat alınmıyordu. eve girdikten 1 ay sonra 100 lira taksit ödemesi vardı.yani.28 ay ödeniyordu.bu şartlar hala geçerlimidir.birde ben sigotalı olarak çalışıyorum bu ev almama engel olurmu yada eşimin üzerine alabilirmiyim.eğer satışlar varsa hangi ayda ve tarihte olacak.kura çekimi olacak mı. saygılarımla .. yıldıray ışıksal

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Mart 2012 | 14:31 yıldıray ışıksal 610 Kişi okudu

satılık arazi

Soru

16236 m gaziantebin batı tarafı cevizli köyü 100 bin tl

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Mart 2012 | 05:29 yılmaz çoban 609 Kişi okudu

ESENYURT

Soru

Merhabalar benim sorum esenyurttaki inşaatlar neden durduruldu ve hangi inşaat firmalarında sorun vardır.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Mart 2012 | 02:54 CEM POTUR 609 Kişi okudu

Babil Ok?

Soru

Tebernüş Kireçci Size de iyi akşamlar. Yazdım ama galiba okumadınız... Görüştüm. İnşaat ilerliyor. Bugün itibari ile inşaatın ilerlemesinin önünde bir engel yok. Kaldı ki şirket Facebook'a şantiye fotoğraflarını da koyuyor...  Tebernüs Bey Insaat ilerliyor tamamda ama bu bir garanti olamaz belki izin sadece 12.kata kadardir.. IBB den 25.katlik izin ruhsati gördünüzmü gösterdimi Necati Bey size? Ve Babil Facebook sitezinde gördüyüm kadariyla Daire satin almis insanlar pek memnun görünmüyor hep sikayetciler. Sizde bir girin ve bakin. Sizden da detaili bir cevap bekliyorduk, mesela "gidip gördüm 25.katlik izin ruhsatlari IBB den almislar sorun yok ..bizde bir offf cekerdik..elde var sifir gibi oldu. YINEDE zametiniz icin tesekür ederiz Sayin Tebernüs Bey.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Şubat 2012 | 18:08 Volkan Timur 609 Kişi okudu

Samet balkana verdiginiz yanita bir ekleme de benden. Tem hattind

Soru

Samet balkana verdiginiz yanita bir ekleme de benden. Tem hattindaki bu projelere ilginin iki yogunlugu var birisi istoc oto center modoko eskoop gibi binlerce isyerinin oldugu aylik geliri ekonominin iyi gittigi donemde hatri sayilir rakamdaki patronaj ve ortak duzeyinde midi kobi. Ikinci kesim ise maslak levent ve basin ekspres bolgesinde calisan giris ve orta duzey yonetici profili.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Şubat 2012 | 23:44 halil guzel 609 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş bey sizi sürekli rahatsız etmek istemiyorum

Soru

Merhaba Tebernüş bey sizi sürekli rahatsız etmek istemiyorum fakat Ukra inşaatın sizin aracılığınız ile bize verdigi cevabı çok şaşırtıcı buldum, Hane plus'ı bugüne kadar defalarca aradım Tuğba hanım ile defalarca görüşmek istedim fakat Tuğba hanıma hiçbirşekilde telefonlar bağlanmıyor. Başka bayanlara bağlanıyor ve onlarda sorularımıza ''bizim ek süremiz var'' diyerek keskin cevaplar veriyorlar. Keşke sorun sadece yasal hakları olduğunu söyledikleri ek süre olsa... Biz örnek daireleri gezdigimizde cok begendik ve birebir aynısı olacağı söylendi bize fakat şu an görüyoruz ki camlar tamamen değişmiş, örnek dairelerde gördügümüz boydan boya şık camların yerini normal apartman camları ve balkonlar aldı. Bunu acıklarken de yanğın yönetmeligine aykırı oldugu ıcın bu sekılde yapıldı ve teknik acıdan Ukra degişiklik yapma hakkını saklı tutar diyorlar. Fakat bu yönetmelik 2011 yada 2012 de çıkmadı, projeyi çizerlerken yönetmeliklerden birhaberlerdi sanırım. Sözleşmeye sıkıştırdıkları bircok madde ile mutfak dolaplarımızı,camlarımızıbalkonlarımızı ki daha görmedıgımız bircok seyı degıstırdıler ve bunların cogundan malesef henüz haberimiz bile yok. Ayrıca teslimatların bu ay başlayacağını fakat oturum izninin teslimatlar bitmeden verilmeyecegini sööylüyorlar. Yani parasını ödedigimiz teslim aldığımız evde oturamayacagız buda demektır kı 4 aylık yasal haklarını gecırmıs olsalar dahı biz evlerı teslım aldıgımız için (oturum ıznı vermezlerse) yasal hakkımız olan kiraları talep edemeyecegiz. Çok özür diliyorum Tebernüş bey bunları buraya yazmak istemezdim ama biz 40'dan fazla hane sahibi olarak sorularımıza tatmin edici cevaplar alamıyoruz belki sizin vesileniz ile bazı sorularımız cevaplanacaktır. Hepimiz adına teşekkür ediyorum.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Ocak 2012 | 13:51 ilknur Agum 609 Kişi okudu