Marmaray-Gebze

Soru

Iyı aksamlar Sayın Kıreccı Marmarayın ve Korfez koprusunun bıtmesı Cayırova ve Gebzedekı ozellıkle sanayı bolgelerıne yakın olan konut projlerıne nasıl bır etkı yapar.Suan o bolgede calısanların cogunlugu o bolgede oturmak zorunda ama marmaray bıtınce bu bolgede oturanlar tercıhlerını O bolgeye yakın Istanbul ılcelerınden yana kullanabılırler mı?Tesekkur ederım kendınıze ıyı bakın Istanbuldan Dubaıye selam...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Ekim 2012 | 19:20 Kerem Bulut 598 Kişi okudu

bahçetepe projesinde m2 birim fiyatları değişikliği

Soru

Merhaba, Size bir konuda yaşadığımız bir şeyi yazmak istedim. 22 Eylül cumartesi aşağıda göreceğiniz şekilde davetiye geldiğinden ve sizin sitenizden araştırmalarım ve yazılan yazılar sonucu LANSMAN FİYATI m2 birim fiyatı 1.900 ile 2100.-tl olacak diye ve bütçemize uygun diye Bahçetepe projesi görmeye gittik. Sabah 09:30 orda olmamıza rağmen numara bitti dediler. Öğle saatlerinde zaten 600-700 numara alınmıştı. Pazar günüde sıra gelmeyeceği düşüncesiyle gitmedik. Bugün Pazartesi sabah gittik. Orda cumartesi ve pazar gelenler vardı sohbetlerine tanık olduk. Bir bayan almıştı. Ve işlemleri devam ediordu. M2 birim fiyatlarının arttığını 2.500den başladığını söyledi. Bense nasıl olur lansman fiyatları 22-28 eylül arası yazdığını söyledim. Ama bize sıra gelince denileni daha iyi anladım. Sonuçta hepimiz çalışan insanlarız ve işimizi bırakıp vakit ayırıyoruz. Ordaki satış görevlisine söylediğimde bizde bu kadar talep beklemiyorduk. Hemen satılınca kalanda ucuza gitmesin diye m2 birim fiyatlarını artırdık gibi bir cevap alınca firmalarını ahlaki bulmadığımı ve yanlış iş yaptıklarını dile getirdim. Örnek daire ve maketi bile numara almadan görememe, görüştüğünde broşür ve daire planı vermeme gibi birçok şey sıralayabilirim size. Ayrıca orda gözlemlediğimiz bir emlakçının en az 8 adet daire aldığı . Çok tuhaf bir sistem. Yani birine sen nasıl 8 yer satabilirsin. Ve belki benim alacağım bütçemin uyduğu yeri engelliyorsun. Böyle bir sistem olabilirmi. BAHÇETEPEDEN GELEN MAİL.. Değerli Müşterimiz, Bahçetepe İstanbul projemizin Web sayfasında doldurmuş olduğunuz ön talep formuna istinaden bu davet size gönderilmektedir. Lansman öncesi ön satışlar 22-28 Eylül tarihleri arasında satış ofisimizde yapılacaktır. Satış ofisimize ait ulaşım krokisi aşağıda gösterilmektedir. Bilgilerinize sunar, ilginiz için teşekkür ederiz. Makro İnşaat & Akyapı İnşaat Ortak Girişimi

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Eylül 2012 | 19:41 Şebnem Folklor 597 Kişi okudu

Tayakadın' da Yatırım

Soru

Tebernüş Bey; öncelikle değerli yorumlarınız için çok teşekkürler. Benim sorum Tayakadın hakkında: Otoyol,3. havalimanı derken m2 fiyatları uçtu ancak Tayakadın' da halen yatırım yapmak sizce mantıklı mı? Mantıklı ise Arazi mi yoksa Arsa mı? İyi çalışmalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Eylül 2012 | 11:34 Arda Key 597 Kişi okudu

Arsamızı Geri alabilirmiyiz ?

Soru

1990 yıllarında satış senediyle almış olduğu yaklaşık 800m2 arsa ruhsatlı 5 kat kaba inşaat yapılmıştır. inşaat devam ederken 1998 yılında yerin orman olduğu gerekçesiyle dava açılmış ve "orman vasfıyla hazine arazisine kayıt edilmesine" karar verildi. yargıtayda onadı. ve O yıllarda geçen kadostra "orman vasfını kaybetmiştir" diye tutanak tuttu ama tekrar orman işletmesi dava açtı ve mahkeme aynı kararı verdi. ve tekrar yargıtay onadı. bu arsanın üstünde 5 katlı kaba inşaat var ve orman vasfına dönüştürülmesi imkansız. 2b yasasındanda yaralanamayacamız söylendi ki zaten listede adımız yok. bu durumda bu arsayı geri almamız için bir yol var mı ?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Eylül 2012 | 22:26 Okan ATAKAN 598 Kişi okudu

Avrupa Konutlari TEM'de 168 metrekare 650 bin TL

Soru

Merhaba Tebernus Bey, oturmak amacli uzun suredir satilik ev ariyorum.Bu yuzden pek cok sorum oldu ve bana yol gosterdiniz.iki cocukla Fatih teki isime gidip gelerek rahat trafiksiz ve stressiz yasayacagim evi secmem icin birhafta surem kaldi.Sahilpark,Kemerpark Agaoglu Bahcelievler i dusundum ve cesitli sebeplerden vazgectim. Su anda Avrupa Konutlari TEM den 168 m2 4+1 peyzaj cepheli bir daireyi 650 bin liraya almayi dusunuyoruz.Dogru bir secim olur mu? Baska oneriniz var mi? Tesekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Ağustos 2012 | 01:10 Fatma Gorgulu 598 Kişi okudu

Teşekkür

Soru

Selam Tebernüş Bey, www.tebernuskirecci.com.tr/insanlarin_kolay_zengin_oldugu_3_meslek-99440.html yazınızı okudum. İnanın okurken bu kadar keyif aldığım nadir yazılardan biri oldu. Teşekkür ederim. Birikim ile ancak bu kadar güzel bir yazı yazılabilir. Genç biriyim. Kredisiz faizsiz ev alma hedefim var. Elimde şimdilik 50bin TL var. İstanbulda olsam şu kredisiz taksitle ev satan saygın inşaat firmalarından çoktan alırdım gibi geliyor. Bu projeler gelecektede bana göre tutacak. Ama şimdilik Ankara'dayım ve burada banka kredisiz proje göremedim. Sorum şu: Bu parayı nasıl değerlendirmemi öneririsiniz. Ev alabilmemi sağlayabilecek en azından 2 yıllık ek birikimlerin olacağını da hesaba katarak bir projeksiyon çizebilir misiniz? Adım görünsün istemedim.Tekrar teşekkürler Yunus KALDIRIM

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Ağustos 2012 | 00:52 İsimsiz 597 Kişi okudu

Ataköy 9. kısım mı? Yorum İstanbul mu?

Soru

iyi günler. elimde 450.000 tl gibi nakit bir para var. bu parayla ataköy 9.kısım metroya yakın bölgede B lerde brüt 100 metrekare bir daire alabiliyorum. ancak aynı parayla yorum istanbulda da aynı şekilde 2+1 100 metrekare bir daire satın alabiliyorum. iki yer de konum itibarıyla benim işyerime aynı uzaklıkta. benim sorum: bundan 3-4 sene sonrası hangisi daha iyi prim yapar ve hangisini daha rahat ve hızlı bir şekilde satabilirim. cevaplarınız için teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Temmuz 2012 | 03:48 mehmet doğan 598 Kişi okudu

Hisseli tapu alabilirmiyim

Soru

Merhaba Tebernüş bey, 12000 m2 lik incir bahçesi niteliğinde ama içinde 20 hisseye ayrılmış bi arazi var, hissedarlardan birinde 612 m2 lik bir hisseli tapu mevcut, ben bu hissedardan 200 m2 arsa satın almak istiyorum ama tapu bölünmez dediler bana nasıl bir yol izlemeliyim, noterde bir sözleşme yapılması mümkünmüdür, ilginize teşekkür ederim iyi çalışmalar.

Özge Özdemir tarafından yanıtlandı.
06 Şubat 2017 | 17:45 Ergün Kılınç 598 Kişi okudu

icradan ihale ile gayrimenkul aldım.ve ihalenin fe...

Soru

icradan ihale ile gayrimenkul aldım.ve ihalenin feshi davası açıldı.bende gayrimenkulun içeririsinde bulunan kiracıya noterden kira parasını bankaya blokeli yatırması için ihtar çektin kiracıda daireyi boşaltı çıktı.şu anda daireyi kanuni olarak nasıl kiraya verebilirim bilgilendirirseniz sevinirim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Nisan 2012 | 07:49 salih benzet 597 Kişi okudu

FITOWER

Soru

Agustos ayında Fıtower A1 bloktakı dairemı,Kasım ayında oturum basalayacak dedıklerı ıcın,teslım aldım.Ama suan ıtıbarıyle hala oturum baslamadı ve sordugumuzda da Nısan da baslayacagı soylenmekte.Ben daıreyı teslım alırken bır cok defa sordum A1 ve B1 ın Kasım ayında dıgerlerının de peyderper teslım edılıp oturumun baslayacagı soylenmıstı.Kasım ayı gelıp aradıgımda da oturumun bır defa da yapılacagına yonetım kurulu olarak karar verıldıgıne ve boylece kasım ayındakı oturumun baslatılmayacagını tum blokların aynı anda Mart sonu Nısan bası gıbı baslayacagı soylendı.Daırelerını henuz teslım almayanlar kıra yardımı ıcın dılekce yazıp haklarını arayabılıyorlar.Benım daıreyı teslım aldıgım ıcın boyle bır hakkım yok mudur??Kurumun sozune guvendıgım ıcın suan kıra almıyor olacagım.Ne yapmam gerektıgı ıle ılgılı bana yol gosterebılır mısınız ?? Cevabınız ıcın sımdıden tesekkurler

Belgin Dönmez tarafından yanıtlandı.
18 Şubat 2012 | 11:19 Tansel Uzun 597 Kişi okudu