Merhaba Tebernüş Bey. Gelibolu Sütlüce köyünde Gelibolu Ece

Soru

Merhaba Tebernüş Bey. Gelibolu Sütlüce köyünde Gelibolu Eceabat yoluna sıfır 5000m2 babadan kalma tarlam var. Satmak için çok uğraştım zamanında ancak bir türlü satamadım. Şimdi emlakçılar dönümüne 15.000'ye alıcı var diyorlar. Sizce ne yapmalıyım. Saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Şubat 2011 | 18:28 Fikret Yılmaz 594 Kişi okudu

Selamlar Tebernüş BeyBu haftasonu Atakent 3\'e gittim. fiyatlar

Soru

Selamlar Tebernüş BeyBu haftasonu Atakent 3'e gittim. fiyatları görünce Süleyman Beyin şimdiye kadar daire alanlara çalıştığını ama Atakent 2'de bir miktar Atakent 3'te ise tümüyle artk kendine çalışmaya başladığını gözlemledim. Efendim 181 m2 4+1 495 bin, 3+1 505 bin inanılır gibi değil. on yıl atakent 1. etapta oturan biri olarak söylüyorum fiyatlar anormal yüksek. İtiraf etmeliyim, konumu Bosphorus cityden Soyakdan da elit cityden daha iyi. hatta yanında 40 dönümlük koru (proejeye göre orman) sitenin en önemli artısı. ama sen kalk koruya en uzak daireyi yokuşun altındaki 24 nolu blogu bu fiyatlara sat. inanılır gibi değil. şunu sormak istiyorum, hiç araştırmadım ama şu andan itibaren merak ediyorum, Mecidiyeköyde fulyada (ki halkalıya fulyadan taşınmış biri olarak söylüyorum; halkalıdaki en güzel sitenin içindeki en güzel daireden 10 kat daha iyi) güneş gören bir apartman dairesinin fiyatı nedir. Her sabab Tem ve e-6'ya varmak ve işe gitmek için katlandığımız 25 km ve 1,5 saatlik yoldan başka nedir 500 bin tl'lik dairenin faydası. Hayır bu sıkıntı sadece benim diyeceğim ama değil, her sabah sadece basın ekspress yolundan TEM'e çıkmak için katlandığımız süre yarım saat. sadece benim gibi onlarca kişinin sorunu olsa bahsettiğim yol 3,5 km. ve onlarca araç bu yolu 5 dakikada alır. alınamıyor çünkü binlerce araç ve acaip bir trafik var. benim değil bu sıkıntı tüm Halkalı toplu konut sakinlerinin. soruyorum sizce 4 kişilik bir ailenin 500.000.- TL.'ye Halkalı toplu konutlardan daire alması nasıl bir öngörü ve hesaplama ile açıklanabilir?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Şubat 2011 | 16:18 Mutlu Doğan 593 Kişi okudu

cevabınız için teşekkürler ayrıca insanın sizin gibi nitel

Soru

cevabınız için teşekkürler ayrıca insanın sizin gibi nitelikli donanımlı objektif güvendiği bir kişiye danışması gerçekten mutluluk verici başarılarınız daim olsun inşallah.Ben bahsettiğim varyap projesi için pazartesi satış ofisine gideceğim ancak son olarak gözümün önüne Dap yapı dragos royal center ve royal towers ile exen istanbul geldi sizce hangisidaha çok prim yapar varyap bunların arasında daha çok prim getirir mi sizce yatırım amaçlı düşündüğüm rakam 400 bin ile 450 000 tüm birikimimi yatıracağım inanın düşünceleriniz benim için çok önemli çok teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Şubat 2011 | 08:13 sena tura 594 Kişi okudu

Merhaba tebernüş bey...ben yatırımlık daire almayı düşün

Soru

Merhaba tebernüş bey...ben yatırımlık daire almayı düşünüyorum...size danışmam gereken bir husus var...yatırım anlamındada çok güvendiğim ataşehir bölgesinde arama çalışması yaptım...sizinde bileceğiniz gibi ataşehirde 1. etap 2. etap emlak bankası evleri ilk bilinen yerleşimlerdi fakat şimdi ağaoğlundan tutunda teknik yapıya bir çok residans yapımına başlandı...ve ataşehirde aramalar sonucunda gördüğüm kadarıyla 2 tane iyi konut yapılabilecek boş arsa gördüm bir tanesi tam meydandaki mcdonaldsın karşısında olan ve çok büyük bir yer olan arazi(duyduğuma göre burayı varyap almış ve çalışmalara yakında başlanıcakmış) diğeride eski muhtarlığın olduğu yerdeki nispeten küçük fakat içine 1 site sığabilecek arsa ( burayıda bir emlakçının demesine göre varyap almış) şimdi asıl danışcağım konu şu ben 300-320 civari daire bakıyorum ve herkesin dediğine göre 2-3 sene içinde bütün bu residenceler bitip yerleşme başlayınca 1. etap emlak bankası evlerinin yıkılıp yeniden yapılacağı ( kaldıki emlakcılar oradaki ve oradaki kulağı delik insanların demesine göre ağaoğlu tam birinci etabın arkasında şu anda hali hazırda yaptığı my towerlandden sonra orada calışmalara başlıycak, hatta ve hatta ordaki yöneticilerle görüşmüş ve bir ön çalışma yapmış) neden ben 1. etap diyorum çünkü 1. etap ataşehirin en merkezi yeri..evet evleri eski 20-25 yıllık ama yenilenme sürecine gireceği kesin ve lokasyon anlamındada müthiş bi özelliği var tartışmasız 1 numara ataşehirde..yani üç beş sene sonra 1. etapta böyle çalışma olursa 300 milyar olur 1 trilyon..aklıma yattı ama siz ne dersiniz acaba?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Ocak 2011 | 15:09 Mehmet İrte 593 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş bey, ben yatırım amacıyla gayrimenkul almay

Soru

Merhaba Tebernüş bey, ben yatırım amacıyla gayrimenkul almayı istiyorum. Aklıma en uygun(prim açısından) agaoglu olduguna karar verdim. Suanda ayazma veya ıspartakule için hala uygunmudur yatırım amacıyla ev almak. Yada ayazaga lansmanını beklemek daha mı mantıklı olur. Ayrıca gozume takılan Levent Life projesini degerlendirir misiniz. Levent Life 2 icin m2 fiyatı 3500 dolar olacagini belirttiler.Proje bitiminde (2012 sonu) size gore tavan fiyatı ne kadar çıkabilir. Simdiden beni ve bu sorunun cevabını okuyanları aydınlattığınız için tesekkurler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Ocak 2011 | 17:43 mert kılıç 594 Kişi okudu

merhaba, ben yatirim amacli istanbuldan konut almak istiyorum. su

Soru

merhaba, ben yatirim amacli istanbuldan konut almak istiyorum. surekli istanbulda yasamiyorum gelip gittikce oturmayi dusunuyorum. gozume kestirdigim birkac yer var.birincisi almondhillde m2si 3600-3700 usd gelen 3+1(emlakcilar akasyadan dolayi onumuzdeki senelerde ciddi fiyat artisi olacagini soyluyor?) , ikincisi atasehir uphill ya da kent plusta m2 si 4bin tl civari 3+1, ucuncu secenek ise etilerde geri donusume ugrama ihtimali yuksek arsasi genis eski sitelerden bir ev almak.. bu secenekler hakkinda yorumunuz nasil olur merak ediyorum...iyi gunler dilerim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Aralık 2010 | 14:39 ugurtopsakal 593 Kişi okudu

Tebernus Bey,Kurtkoy Atlantis avm den dukkan alimi ile ilgili kar

Soru

Tebernus Bey,Kurtkoy Atlantis avm den dukkan alimi ile ilgili kararsizim.Daha oncede size sormustum bu konuyu.Uzun vadede via port un orada olmasi diger avm lerin sansini sizce hangi sekilde degistiriyor?Atlantis avm de giriste 25 M2 dukkan icin 195 bin tl isteniyor.Uzun vadede iyi bir yatirimmidir yoksa henuz dolmamis bos avm den uzak mi dur dersiniz??Tesekkur ederim.Iyi calismalar..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Eylül 2010 | 17:17 hakan sahin 594 Kişi okudu

Tekrar selamlar,yenisiniz demissiniz bana ama cok yeni degilim pi

Soru

Tekrar selamlar,yenisiniz demissiniz bana ama cok yeni degilim piyasada.Tam tersine şuan bir suru zarar eden insanın soyledıgı birseyi yazdım.ben kendimi net ifade edemedim galiba acıklama yapmak ıstedım.İnnovia nın avukatı diilim sadece o proje var kesin satıs rakamı gordugum.1 artı 1 60 m2 daireyi ablam 130 bine sattı!!Bu bir realite. 3 Etaptada 45 m2 leri 49 binden satısa cıkardılar.Şimdi ben 49 alırsak bu ev 130 bin olur demiyorum.Ama 130 bine 2 el satılan bir yerde bu m2 de 100 bin olabilir diyorum.Bakın bir suru insan bu forumda bundan sıkıntı duymaya basladı dıye yorumlarınızı soruyorum.Eger bir sirket aynı yada benzer evin bitmis fiyatına temelden ev satıyorsa ,eger o bolgede hersey sabit kalırsa teslimde para kazanmak zor oluyor hatta zararlar olusmaya baslıyor.İnnovia burada bir ornek baskalarıda var mutlaka ama temelden maketten ev satanlar 2.el de satılan fiyatlara bakıp arada marj bırakmalı.Aynı sitenin bir onceki etabında 130 bin olan daireyi siz yeni etapta maketten 130 bine satın alırsanız para kazanmanız mumkun ama kazanma olasılıgınız kaybetme olasılıgınıdan daha az olur.Ben burada ıspartakule de avrupa konutları,bizim evler ,agaoglu gibi sirketlerin 140 bin liraya 1 artı 1 evleri satısa cıkarmasını,o bolgede bir suru bos ev 130 bine satılmayı beklerken yatırımcıyı uzecek bir haraket oldugunu soyluyorum.İnnovia bir ornek,soyak ta bunu halkalı olimpiakentte yaptı o zaman.130 bine bitmis ev olan bolgede 80 bine maketten ev sattı insanlar para kazandı.Tebernus bey,bolge ve proje olarak yorum yapmanızı istemiyorum ama bir yorum yapın lutfen bazı sirketler niye bu sekilde davranıyor?Saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Temmuz 2010 | 10:08 cigdem kan 593 Kişi okudu

MALATYADAN SELAMLAR;AĞAOĞLU MYWORLD ANDROMEDA RESİDANS 1 1 DA

Soru

MALATYADAN SELAMLAR;AĞAOĞLU MYWORLD ANDROMEDA RESİDANS 1 1 DAİRE HEMEN TESLİM 36 AY SIFIR FAİZ FİYATLAR 328.000TLİLE 344.000TL KONUMA GÖRE DEĞİŞİYO.VARYAP MERİDİAN 1 1 BUGÜNKÜ PEŞİN FİYATI 333.0000TL 36 AY TAKSİTLİ FİYATI 375.000TL YATIRIM AMAÇLI 36 AY SONRA SATMAYI DÜŞÜNÜYORUM.SİZCE HANGİSİ DAHA ÇOK PİRİM YAPAR,LÜTFEN BANA ŞUNU ALIN DEMENİZ YETERLİ,TŞK.EDERİM

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Mayıs 2010 | 11:11 ECZ.CUMALİ COŞAR 594 Kişi okudu

benim sorum kamilobada 10 dönüm bir tarla alacagım.oradaki tar

Soru

benim sorum kamilobada 10 dönüm bir tarla alacagım.oradaki tarlalar su havzası geçiyormuş.tabusu var.bunla ilgili ne yapmam gerekir.alsam ne olur.yatırım maksatlı.kime sormam,nerede araştırma yapmam gerekir.saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Nisan 2010 | 09:28 fikret yavuz 593 Kişi okudu