Merhaba, yardiminiza ihtiyacimiz var , Kagithane civarlarinda sat

Soru

Merhaba, yardiminiza ihtiyacimiz var , Kagithane civarlarinda satilik daire ariyoruz, hangi mahalleyi tavsiye edersiniz ? Selale Evlerinde 235 000 TL 'ye 120m3 daire nasildir sizce ? O daireler hakkinda ne dusunuyorsunuz , kimselere guvenemiyoruz , simdiden cok tesekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Ocak 2012 | 00:20 Serap Oruc 594 Kişi okudu

sinpaş lagün 3.etap iris teras dublex katı Sinpaş GYO dan ald

Soru

sinpaş lagün 3.etap iris teras dublex katı Sinpaş GYO dan aldım.Birer yıl ara ile 2 taksitte(peşin ödenen hariç)ödeme şeklinde andlaştım.Ancak bu taksitleri ödeyemiyorum.Bu nedenle andlaştığım fiyattan ilgilenlere devretmek istiyorum.Bu konuda yardımcı olabilir misiniz?Saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Aralık 2011 | 16:15 EROL ERTUĞRUL 594 Kişi okudu

merhabalar tebernüş bey halkalı soyak olimpiakent te oturuyoru

Soru

merhabalar tebernüş bey halkalı soyak olimpiakent te oturuyoruz ve çok memnunuz site olarak,oturdugumuz apartmanın giriş katı 82 m2 190.000 tl olarak satılıyor,üst katlarında fiyatlar 275.000 94 m2 ,bu da bizi aşıyor ve sürekli ev projelerini geziyoruz hemen teslim ya da içine girebiliceğimiz bi ev aryıoruz en son bizim evler 3 de 4.kat 115m2 225.000 tl ye fiyat aldık kararsız kaldık,çünkü o bölgenin gelişmesi için daha zamana ihtiyacı var gibi en basiti toplu ulaşım gibi Sizce atakent mi yoksa ıspartakule mi?çok teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Kasım 2011 | 18:09 burcu aydın 593 Kişi okudu

İyi çalışmalar ben kartal sahilde oturuyorum kentsel dönüş

Soru

İyi çalışmalar ben kartal sahilde oturuyorum kentsel dönüşüme bizim dairemiz giriyor dairemiz 80 metre kare bu nasıl olacak bize dairemi verecekler yoksa odememi yapacaklar ben sahilde oturuyorum gıdıpte dagbasındamı oturacaz bunu ogrenmek istiyorum odeme olur ise ne kadar ödeme yaparlar ilginiz için teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Kasım 2011 | 19:42 aydın atasever 593 Kişi okudu

Topkapı panorama için düşüncelerinizi alabilirmiyim? Zeytinb

Soru

Topkapı panorama için düşüncelerinizi alabilirmiyim? Zeytinburnu semtinin özelliklerinide hiç bilmiyorum. Aile yaşam tarzına uygun bir yermi? Bu konuda çok dengesiz cevaplar aldım çevremden çünkü.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Ekim 2011 | 13:37 Hilmi Seyit 593 Kişi okudu

Merhaba, Sayın Kireççi vereceğiniz cevap için şimdiden tekk

Soru

Merhaba, Sayın Kireççi vereceğiniz cevap için şimdiden tekkür ederim.biz innovia 2 den 2+1 11. kat peyzaca bakan 99m2 daireyi iki yıl önce 135.000tl ye aldık dairemiz teslim edildi ve hemen 600tl kiraya verdik.öncelikli sorum kira çarpanı nasıl bana biraz az gitti gibi geldi ama eşim fazla beklesekte aynı hesaba gelirdi diyor.bu arada innovia 2 yi çok beğendim işçilik ve malzeme çok kaleteli değil ama çıkan birkaç problemlede bildirir bildirmez giderdiler ve bizi bilgilendirdiler bu konuda memnun kaldık.bide peyzaj şimdiden çok hoş gözüküyor.2.sorum şu başakşehirde 3+1 yeni bir daire istiyoruz.metrokentle biraz ilgilendik ama fiyatın bu kadar pahalı olmasını anlayamadım.kent ariva yada kent neriva desen yada mistanbul evleri onlarda çok pahalı geldi sizce bu fiyatlar reel mi gerçekten bu fiyatlara alıcı hemen bulabiliyorlarmı,bide kiptaşın başakşehir için yeni projeleri varmı en azından makul bir fiyata topraktan bi projeyi yakalasak. halkalıda uygun fiyata benzer projeler var ama başakşehir daha hoş sevimli geliyor bize. çocuğumuz sakin yeşil bir ortamda büyüsün istiyoruz ama ... cevabınız için şimdiden teşekkür ederiz.iyi çalışmalar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Ekim 2011 | 11:41 melike altun 593 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş bey nasılsınız? Sorum konsept halkalı loka

Soru

Merhaba Tebernüş bey nasılsınız? Sorum konsept halkalı lokasyonu ile ilgili. Bu projenin yapılacağı lokasyonu değerlendirebilir misiniz? temaparkın kurulacağı yere yakın mı? altınşehir mezarlığı gözüküyor google da bakınca çevresi itibariyle baktığınızda artı ve eksileri sizce neler? Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Eylül 2011 | 10:01 metin kabakulak 594 Kişi okudu

Tebernüş Bey merhaba,Yalın Aksay Bey\'in sorusun cevaben: Yakl

Soru

Tebernüş Bey merhaba,Yalın Aksay Bey'in sorusun cevaben Yaklaşık 1 ay önce teslimi yapılan Adres projesinde ilk oturuma geçenlerdenim. Şu anda 560 dairelik sitede ancak 10-15 dairede oturum bulunmakta. Nedenini ise genel olarak projenin yatırım amaçlı olarak tercih edilmesi olarak düşünüyorum, zira evini teslim almayanların sayısı da bir hayli fazla. Şu anda pek hareketlilik yok ve kiralamalar ve satışlar beklediğimin aksine çok yavaş ilerliyor, henüz talep başlamamış gibi. Yalın Bey'in dediği gibi Kurtköy'de benzer fiyatlara uygun fırsatların bulunmasından ötürü bu bölgenin gelişmesi ancak sitenin tam oturum sağlaması ve AVM ihtiyacını giderecek Adres Lobi'nin tamamlanmasıyla olacaktır.Dinamizmin gelmesi ise biraz sürecek gibi görünüyor, çok fazla beklenti içinde olmamak lazım kısa vadede. Ancak Dumankaya'nın desteğiyle iyi bir yönetim sergilenir ve bölgenin gelişmesine katkıda bulunulursa bölgenin göz bebeği olacaktır) Sevgi ve saygılarımla..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Eylül 2011 | 23:22 Tanzer Kurnaz 594 Kişi okudu

Sayın Tebernüş bey,Daha öncede size, 21 Aralık 2010 tarihind

Soru

Sayın Tebernüş bey,Daha öncede size, 21 Aralık 2010 tarihinde Huzur mahallesi ile ilgili sorularlar sormuştum. Huzur mahallesin de tek tapulu yer bizde ve Eroğlu Seyrantepe'deki arsasının hemen yanındayız. Huzur mahallesinde bina ve arsa tespitleride yaz başında yapıldı. Huzur mahallesiyle ilgili de bir ara kentsel dönüşüm konuşuluyordu. Belirttiğim yerle ilgili yorumuzun ne olur ayrıca bildiğiniz bir projelendirme varmıdır.Saygılarımla,İlhan ÖZMEN

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Eylül 2011 | 17:51 İlhan ÖZMEN 593 Kişi okudu

Tebernüş bey,Bugün emlakkulisi sitesinde Ağaoğlu\'nun MyHome

Soru

Tebernüş bey,Bugün emlakkulisi sitesinde Ağaoğlu'nun MyHome Maslak projesinde ITU mensuplarına yönelik %25 indirim kampanyası ile ilgili haber var. %25 önemli bir indirim. Acaba satılamadığı için ypılan bir kampanya mı yoksa pazarlama taktiği mi?Bugün yine sitenizde Krea CEO'su (üniversiteden sınıf arkadaşım)Hakan Kodal'ın artık maketten ev satma dönemi bitti şeklindeki haberde de satışlarda yavaşlama olduğuna ilişkin yorumu var Hakan bey'in.Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Eylül 2011 | 20:49 Tahir Günelli 593 Kişi okudu