Selamlar Tebernüş bey. Bu gidişle mall of ist ve istwest bitec

Soru

Selamlar Tebernüş bey. Bu gidişle mall of ist ve istwest bitecek ama ali kırgız bey hala hesaplama ve mantıkla uğraşıyor olacak ) Halbuki olay çok basit donald trump'ın deyimiyle iki yer için de lokasyon ...lokasyon....lokasyon...diyebiliriz. Örnek mall of ist ana yolların kesişiminde başakşehir-bağcılar-halkalı-bahçeşehir dörtgeninin tam ortasında. devasa ve çok şık bir avm'si olacak (350 mağaza), sadece içindeki eğlence parkı nedeniyle herkes mutlaka ama çoğu aile de çocuğunu oraya götürmek zorunda kalacak. İstwest ana yola bağlantısı muhteşem, havaalanı ve e5'in dibinde. arkasında cem boyner güvencesi olacak. diğerinde torunlar tecrübesi var. daha ne olsun. Tebernüş bey de yatırım yapılabilir dedi zaten ) yıllık faiz oranları belli net ort yüzde 8. Adamlar 3 günde zaten bu zammı yaptılar bile. Bunlarda benim naçizane fikirlerim olarak tarihe not olarak geçsin ) Alım yapacak olanların da bu hesaplamalarla keyfini kaçırmayalım. Tebernüş bey kendinize çok iyi bakın lütfen.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Nisan 2011 | 15:23 ibrahim kara 579 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey. Divan Residence projesinde oturuma hazır

Soru

Merhaba Tebernüş Bey. Divan Residence projesinde oturuma hazır 75 m2 ler 150.000 TL civarında satılıyor. Hatta bir tanesi full möbleli. Göl ve deniz manzarası yok. 4. kat. Marmara Üni'nin arsasına bakıyor. Alınır mı? Fiyat o bölgeye göre düşük gibi. Özel bir sebebi var mıdır? Saygılarımızla,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Nisan 2011 | 13:10 Halil KURT 580 Kişi okudu

Merhaba Tebernus Bey,Ant yapının antorman projesi için neler d

Soru

Merhaba Tebernus Bey,Ant yapının antorman projesi için neler düşünüyorsunuz? Başlangıç fiyatları için bayağı primli değil mı? Üstelik fiyatlara evlerin iç dekorasyonları da dahil değil bu fiyatlara size pencere ve kapıları takip dört duvar veriyorlar. Herhalde yatırım için dusunulmemesi gereken bir proje. Bundan yola çıkarak merak ettigim bir konuda daha görüşlerinizi almak istiyorum; Bazi projelerde fiyatlandırma neden USD üzerinden yapılmak isteniyor anlamak mümkün değil, senin maliyetlerin ağırlıklı TL x tarihte y miktar m2 fiyatını dolar üzerinden satışa çıkıyorsun çevir o rakamı tl ye aşağıya yönelik bir fiyat riskin zaten yok , eğer istersen projeye belli aralıklarda zam yapabilirsin doların artısına bağlı olarak ( gerçi bence çok saçma böyle bir strateji )) Herhalde bazı firmalar yurt dısında is yaptıkları için Ant yapı gibi ,kendilerini hedge etmek istiyorlar bu sekilde ama bu yöntemle kazançlı çıkmaları olanaksız .Memlekette VOP diye bir piyasa var , oradan kontrat alarak kendini koruyabiliyorsun zaten ileriye yönelik kur cinsinden, bu firmaları yönetenler bunları bilmiyorlar mı)? İyi hafta sonları.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Mart 2011 | 08:32 Enver Ogut 580 Kişi okudu

Tebernüş Bey selamlar. İstanbul\\\'daki konut projelerini sür

Soru

Tebernüş Bey selamlar. İstanbul\'daki konut projelerini sürekli takip ediyorum. Ancak hep çıtanın altında kalıyoruz. Birkaç Beylikdüzü projesi var ucuza(Makromcity, Evviva gibi).Ancak metrekare fiyatları uygun olmasına rağmen ve banka kredisine bulaştırmadan vermelerine rağmen bunlarla ilgili olumsuz bir şey söylemeseniz de olumlu olduğuna dair de bir değerlendirmeniz olmuyor. Duruşunuzdan \"Ucuz etin yahnisi yavan olur\" mesajı alıyorum sanki) Bir de Beylikdüzü\'nde herkes kozlarını oynuyor. 1-2 sene sonra bir arz fazlası ile karşıkarşıya kalınabilir mi?Arz talep dengesinin oturması belki 4-5 seneyi de bulabilir. Dikkat ettiğim kadarıyla konut alanların hatrı sayılır bir bölümü yatırım amaçlı alıyor. Kısa vadede bu durum kira fiyatlarını da aşağı çekebilir diye de düşünüyorum. Tabii ki iyi projeler her zaman kazandırır ancak genel itibariyle Beylikdüzü\'ndeki arz talep dengesinin kısa ve orta vadede durumunu nasıl değerlendiriyorsunuz?Selamlar, hürmetler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Mart 2011 | 21:48 Kadir Pek 579 Kişi okudu

merhabalar uzun zamandır görüşemiyoruz.nasılsınız?-biliyor

Soru

merhabalar uzun zamandır görüşemiyoruz.nasılsınız?-biliyorsunuz kartalda kentsel dönüşüm projesi içerisinde yer alan bi arsamız var demiştim.burası için kulağıma bize gelen bazı kişiler tarafından kulaktan dolma bilgilerde olsa şöyle söylendi;yok işte devlet burasını yeşil alan yapıcak,devlet kendi projesi var onu uygulayacak,sizin yerinizi alıcak diye birtakım söylentiler geldi ama nekadar doğru bilmiyorum.bizim yerimiz kartal taş ocagının yanı burası için son bilgileri benimle paylaşırsanız sevinirim.sizin çevrenizde buralarla ilgilenen bilgisi olan tanıdıklarınız vardır diye düşünerek bu istekte bulunuyorum şimdiden teşekkürler.isterseniz arsa uydu resimlerinide yollayabilirim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Mart 2011 | 10:06 yusuf arıcı 580 Kişi okudu

ben satılık ev bakmak istiyorum ayazağada yeni yapılaçak ola

Soru

ben satılık ev bakmak istiyorum ayazağada yeni yapılaçak olan projeden ama tam bir bilgim yok benı bilgilendirmenizi rica ediyorum fiyatları ödeme koşulları nasıl oluyorsa en yakın zamanda cvpnınzı beklıyorum şimdiden teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Mart 2011 | 17:06 BEHİYE SAATÇİ 580 Kişi okudu

Merhabalar, Ben yurtdisindan yaziyorum, Istanbulda yeni sirket ku

Soru

Merhabalar, Ben yurtdisindan yaziyorum, Istanbulda yeni sirket kurduk. Bu sirket adina Istanbulda (Avrupa yakasi, Ataturk havaalanina yakin mesafede) yatirim amacli homeofis ve ev satin almayi dusunuyorum. Internetten bu konuda Sizin uzman oldugunuzu ogrendim. Gayrimenkulu hazir vaziyette nakit paraya almayi dusunuyorum (1.ooo.000 usd civarinda), yani Istanbula yatirim yapmayi dusunuyorum. Daha sonra bu gayrimenkulleri Bankaya teminat olarak koyup, nakit paralari kendi ticaretimde kullanmak istiyorum. Ileride daha da degerlenecek bir yer ariyis icerisindeyim. Bu konuda Sizin kiymetli dusuncelerinizi bekliyorum. Eger mumkunse sirketimize bu konuda danismanlik hizmeti verebilirseniz iyi olur. Konularla ilgili Sizden cevap bekliyorum. Saygilarimla...Eziz DOVRANOV

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Mart 2011 | 18:08 Eziz DOVRANOV 580 Kişi okudu

merhaba Tebernüş bey,biz uzun süredir şerifali soyak yenişeh

Soru

merhaba Tebernüş bey,biz uzun süredir şerifali soyak yenişehir bölgesinden oturumluk fakat aynı zamandada prim yapması için ev bakıyorduk, sonunda alternatifleri 2 ye düşürdük.Dairenin ikiside sıfır bina, yaklaşık net 105 m2 ve 3+1. Birincisi, soyak yenişehir sitelerin bitişiğinde yani lokasyonu çok güzel ve gözde olan bölgede, önü tamamen açık ve ferah, marketlere, planlanan finanskente, ulaşıma çok yakın yapının dışı güzel ve içi lüks olmamakla beraber iyi fakat otopark olarak henüz yapacakları yer çok küçük hatta yok gibi ve binanın canlı güvenliği de yok, fiyatı 180000 tl. Diğer daire ise konum olarak finanskente ve yola çok daha uzak, inşaatı 1-2 aya bitecekmiş,binanın ve dairenin içi 1. sınıf malzemelerle yapılmış,2 kat kapalı garajı, spor tesisleri olacak, güvenliği olacakmış fakat yolları dar,çevresi henüz gelişmemiş ve fiyatı 200000 tl. 1. ev lokasyon olarak daha çok içimize sindi, 2. evin ise otopark ve güvenlik artısı var. Prim yapması açısından lokasyonu çok daha iyi otoparksız güvenliksiz daire mi yoksa biraz daha uzak, çevre düzenlemesi yapılamamış otoparklı güvenlikli daire almamızı mi önerirsiniz?Biz iki daireyide yaşam olarak beğendik.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Mart 2011 | 20:15 ebru çetin 580 Kişi okudu

Merhaba; Batı ataşehirde oturmak için aynı zamanda da değer

Soru

Merhaba; Batı ataşehirde oturmak için aynı zamanda da değer kazacak yüksek kat ve güneş gören bir daire almak istiyorum.Kentplus\'da istediğim özelliklerde bir daire var.122 m2 3+1 15. kat,doğu cephesi site içine ve uphill tower\'a doğru güney cephesi ise waryap\'ın yeşil alanına bakıyor.açık havada deniz bile görünüyor.fiyatı 650.Sormak istediğim şey ben bu parayı verince zarar eder miyim? Varyap,fenerbahçe stadı ve oradaki diğer projelerin bitmesi, bankaların yapılacağı karşı tarafta inşaatların başlaması bu evin değerini artır mı?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Mart 2011 | 21:34 Gürkan Özgür 580 Kişi okudu

boğazköyden ev almayı düşünüyoruz prim yaparmı acaba ilk

Soru

boğazköyden ev almayı düşünüyoruz prim yaparmı acaba ilk on yıl satamayacağız zaten bir de hastane yapılacağı söyleniyor hastane yapılınca prim kazanmaya başlar mı? ya da yeni yerleşim bölgelerinden 10 yıldan sonra prim kazanabilecek yerler nereleri acaba...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Şubat 2011 | 19:57 serpil yıldırım 579 Kişi okudu