bina mantolaması hakkında

Soru

Sayın Bayram, Kısmetse bir kaç güne kadar bir daire satın alıyoruz.Bu dairenin bulunduğu binanın mantolaması Ağustos ayında başlıyacak fakat şu anki mal sahibi matolama fiyatı belli olmamasına rağmen yönetimin belirlediği şekilde aidatlara ilave olarak her ay avans olarak bir bedel ödüyor.Sormak istediğim Ağustosta yapılacak mantolama bedelinin tamamı şu an daireyi alıcak olan kişiye mi aittir.

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
13 Mart 2012 | 05:15 tülay mert 579 Kişi okudu

Esenyurt mu? Tuzla mı?

Soru

açıkçası emlak konusunda çok cahilim tüm birikimimle yatırım amaçlı ev almak istiyorum esenyurtta bir kaç cazip proje var sizce esenyurt mu yoksa tuzla aydınlı tarafımı yatırım açısından daha karlı olur şimdiden ilginize teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Şubat 2012 | 12:49 türkan tezcan 579 Kişi okudu

Tebernüş bey merhaba... Yabancılara konut satışı yasası on

Soru

Tebernüş bey merhaba... Yabancılara konut satışı yasası onaylanırsa Ağaoğlu Ispartakule Mytown da bir fiyat artışı söz konusu olurmu... Ege bölgesinde zeytinlik arazileri bu yasa ile bir fiyat artışına gidermi...İyiçalışmalar dilerim... Saygılarımla...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Ocak 2012 | 16:34 Ahmet Ege 579 Kişi okudu

Merhaba. 2 sene önce TOKI den Bahçeşehir Manolya evlerinden ö

Soru

Merhaba. 2 sene önce TOKI den Bahçeşehir Manolya evlerinden ödeme kolaylığından dolayı 3+1 daire satın aldım. Oturmayı düşünmemekteyim ve kiracı ile uğraşmak zor, bir kaç soru sormak istiyorum.1- Bahçeşehir genel olarak ve Manolya evleri karlı bir yatırım mıdır? Şu ana kadar prim yapmadı, gelecekte prim yapma potansiyelini nasıl görüyorsunuz?2- Önümüzdeki dönemde Bahçeşehire metro veya metrobus gelecek mi?3- Sizce bunu devredip elime geçecek para ile Soyakın Kardtaldaki Evreka projesinden bitmiş daire almak gelecek için daha karlı olur mu? Bu konuda en çok metronun katacağı değeri düşünüyorum.4- Sizce elimdeki dairenin TOKI den devir ile satışında müşteri bulmak zor olur mu?Teşekkur ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Ocak 2012 | 03:50 serhan sesa 580 Kişi okudu

zaten şuan tam almış sayılmam 1000tl kapora verdim kredim ona

Soru

zaten şuan tam almış sayılmam 1000tl kapora verdim kredim onaylanmadı daha haftaya olacak o işler.sizce vazgeçmelimiyim 1000 tl yanacak o olacak)112tl aldığım ew 5 yılsonra bana kazandırır mı ki?anlamıyorum bu işlerden sizin fikrinizi öğrenebilirsem sevinirim.tesekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Ocak 2012 | 20:33 nazmiye erdem 580 Kişi okudu

Merhaba Sayın KireççiBu aralar Çekmeköy idealistkentten ev a

Soru

Merhaba Sayın KireççiBu aralar Çekmeköy idealistkentten ev almayı düşünüyorum ancak krediler yükselince açıkçası kararsız kaldım.Bir grup bankacı kredi faizlerinin yılbaşından sonra düşeceği bir diğer grup ise yükseleceği kanısında.Ev fiyatlarında da bir düşüş henüz yok.Ağaoğlu eltes, whide side,ve idealistkent arasından idealistkent tercihide mantıklımı bilmiyorum.Aslında ev ve metrekare olarak en güzel proje whide side.Fakat buranında idealistten en büyük eksiği marketi olmaması.İdealistin metro durağına çok yakınlığı avantajmı dezavantajmı olur yoğunluk açısından onada karar veremedim.Kısacası bir süre daha ev almak için beklemek mantıklımıdır? bu projelerden en mantıklısı şu diyebileceğiniz bir site varmıdır? selamlar..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Kasım 2011 | 13:50 yasmin çakır 580 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey eşimlr beraber hafta sonu adres panaroma

Soru

merhaba tebernüş bey eşimlr beraber hafta sonu adres panaroma evlerine gittik araziyi gösterdiler yalnız hava biliyosunuz ctesi günü çok kötüydü minibüsten aşağıya inemedik yine de dumankaya projesi olduğu için almaya kara verdik 2+1 bir daire için kredili başvurumuzu yaptık kredi onayını bekliyoruz yalnız google mapsten arsaya ulaştım sanki bana asfalt fabrikasına çok yakınmış gibi geldi birde orhanlı çöplüğüne biraz canımız sıkıldı bize asfalt fabrikasına uzak dediler ama yakın gibi geldi haritadan kafamız çok karıştı yakınmı yoksa bize mi oyle geldi teşekkürler ve birde buranın dolmuş otobüs ulaşımı nasıl ogrenebılırmıyım teşekkur ederım

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Ekim 2011 | 23:35 ahmet aydınlı 579 Kişi okudu

Merhaba sn kireççi.Geçen hafta nar city projesini gezdik .1100

Soru

Merhaba sn kireççi.Geçen hafta nar city projesini gezdik .1100tl hazır kiracılı mmanzaralı 8o m2 1+1 240.ooo sözde anlaştık gibi.Ben çok beğendim yanlız eşim de henüz bitmemiş 8 ay sonra teslim olan yine 1+1 nish adalar dan 21o ooo kısmı yine deniz manzaralı daire için diretmekte.karar veremedik.Nish adalarda kısa süre sonra zamlanacağından,acele etmemiz lazım.Birde hangi kanal da tv sunuyorsunuz.teşekkürlerr

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Ekim 2011 | 19:07 zerrin yakupoğulları 580 Kişi okudu

Merhaba , Finanspark\'ta , 47 m2 brut dairenin neti 27m2 imis . n

Soru

Merhaba , Finanspark'ta , 47 m2 brut dairenin neti 27m2 imis . nasil oluyorda 47m2 den yanlizca 27m2 cikiyor anladinizmi. Bu durumda da her ne kadar brut m2 5959tl ye gelsede , net m2 fiati 9259tl ye geliyor . boyle bir dairede brut fiatina bakmak yaniltici olmazmi ?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Eylül 2011 | 21:54 Adnan Duvenci 580 Kişi okudu

Sayın Kireçci; Beylikdüzü Studio Life ve Fi-side arasında ka

Soru

Sayın Kireçci; Beylikdüzü Studio Life ve Fi-side arasında karşılaştırma yapabilir misiniz? Hangisi uzun dönemde daha iyi bir yatırım olur?Saygılar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Ağustos 2011 | 01:19 emirhan kara 579 Kişi okudu