Ant Yapı Küplüce

Soru

Tebernus bey merhaba, ant yapinin kupluce projesinde calismalarin basladigini gordum, emlakkulisi.com'da goremedigim icin size sormak isterim; projede sadece villa mi olacak? Tsk

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Mayıs 2012 | 16:16 Eren kokyem 570 Kişi okudu

Dumankaya Modern'in inşaatı durdurulmadı

Soru

iyi gunler tebernus bey, dumankaya modern projesi durduruldu mu? saygilarimla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Mayıs 2012 | 23:48 ozkan eren 569 Kişi okudu

innovia

Soru

mrb hilal hanım geçen sene innovia 2 den residanse 1+1 65 brut 116 bin tlye yatırım amaclı bir daire satın aldım peşinatı ödedim halen taksitlerini ödüyorum dairem 2012 haziranda teslim edilecekti ne yazıkki bu tarihe yetişmeyecek 1-2 ay kadar gecikecek teslimatta toplu bir ödemem vardı vadesi 2012 haziran olan bu ödemeyi daireyi teslim alırken kredi ile ödemeyi düşünmüştüm tapu olmadan kredide kullanamayacam bu ödemeyi nakit ile gerçekleştirecek durumda da değilim bu durumda daireyi bir başkasına satabilirmiyim şuana kadar ödediğim para 30 bin. daire teslimatında metrobusunde açılması ile birlikte % 15 prim öngörüyorum ödediğim paraya hemen satmalımıyım yoksa biraz daha bekleyip maxsimum karla nasıl kendi lehime çevirebilirim bana bir yol gösteririmisiniz

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
17 Mart 2012 | 09:48 SELİM ACAR 570 Kişi okudu

iyi akşamlar... benim size sorum şu: 22 yaşındayım ve 10 yı

Soru

iyi akşamlar... benim size sorum şu 22 yaşındayım ve 10 yıldır inşaat sektöründeyim aynı zamanda da CBÜ dış ticaret mezunuyum ama mezun olduğum bölümle ilgili bir iş yapmak istemiyorum yani her nekadar üniversite mezunu olsam da ben sevdiğim işi yapmayı istiyorum ve bu alanda da türkiye de yeni bir inşaat anlayışı getireceğimize inanıyorum. Ama bir sorunumuz var maddi anlamda tabiki de, devletin inşaat sektörü için verdiği teşvikler var ama onlardan tam anlamıyla bişey anlayamadım sizden istediğim devletin bu konuyla ilgili genç girişimcilere sağladığı bir teşvik var mı?? ve varsa bunlar için neler gerekiyor ve ne kadara kadar teşvik sağlıyorlar bizim gibi yatırımcılara??? biz bu konuyla ilgili en geniş bilgileri nerelerden ve kimlerle görüşerek öğrenebiliriz yardımcı olursanız çok sevinirim... şimdiden teşekkür ederim size...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Ekim 2011 | 00:04 yusuf aslaner 570 Kişi okudu

Merhaba tebernüş bey.sizce Yalova laladere koyünden 1200 mkare

Soru

Merhaba tebernüş bey.sizce Yalova laladere koyünden 1200 mkare şeftali bahçesine 18000 lira verilirmi?az biraz deniz goruyormus,alt tarafında doktorların Villa'sı varmış.3. Köprü gececekmiş ,degerlenecekmis.tesekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Ekim 2011 | 10:06 Deniz Oskay 569 Kişi okudu

merhabalar Tebernüş Bey.Ben 2010 mart ayında Tekirdağ Çerkez

Soru

merhabalar Tebernüş Bey.Ben 2010 mart ayında Tekirdağ Çerkezköyde Dream City den 120 ay vadeli faizsiz tefe tüfeye göre 6 ayda bir artışı olan bir ödeme planıyla ev aldım.o zaman 6 yıl sabit ödemeli faizsiz ödeme şeklide vardı ama taksitler yüksek olduğundan bunu tercih etmedik.fakat 6 aylık artışlar beklediğimizden yüksek oldu.acaba şimdi ödeme planını sabit taksitli faizsiz olanla değiştirebilir miyiz?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Ekim 2011 | 23:05 muhammet kale 570 Kişi okudu

Bu kadar cabuk cevap verdiginiz icin ccook tesekkur ederim supers

Soru

Bu kadar cabuk cevap verdiginiz icin ccook tesekkur ederim supersiniz ve yaptiginiz isinize karsi cok saygilisiniz. Esim Capa da calistigi icin Real İstanbuldan 3+1 1. kat e-5 tarafi degil arka kosesindeki ev kalmis bir de giris kati dusunduk yakin olmasi nedeniyle. Gec teslim edildigini okudum ama yer ve konum olarak degerlendiriseniz ne dersiniz? Kardesim icin nereden 1+1 yatirim icin nereden ev almamizi oneririsiniz?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Eylül 2011 | 14:54 Aslihan Biroglu 569 Kişi okudu

merhaba tebernüşbey 310gr altın bozdurup 33000 liraya 435 m2 a

Soru

merhaba tebernüşbey 310gr altın bozdurup 33000 liraya 435 m2 arsa almayı planlıyorum 4 kata imarlı arsa izmir bergama ilcesinde şehrin gelişen tarafında 5-6 yıl sonra prim yapması bekleniyor sizce bu arsayımı alsam 5 yıl sonra daha karlı olurum yoksa 310gr altınımı bozdurmayıp beklesemmi daha karlı olurum bana bu konuda ayrıntılı bilgi verirseniz cok sevinirim büyükbir kafa karışıklıgı içindeyim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Eylül 2011 | 22:41 ibrahim akbulut 570 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey, soracağım soruyla yardımcıi olabilece

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, soracağım soruyla yardımcıi olabileceginizi umuyorum. Eşim ve ben şu an Londra'da yaşıyoruz ve gelecek 1.5-2 sene içerisinde Türkiye'ye kesin dönüş yapmayi düşünüyoruz. Kendimize ait bir müstakil evimiz veyahut villa olsun istiyoruz oraya vardığımızda ve bunun için de bu sene sonunda falan ya arsa alıp kendi yerimizi yaptırmak ya da hazir villa almak istiyoruz (3 odali bir yer). Bizim için en önemli olan şeyler; arsa veya evimizin kalabalık bir yerde olmaması (mesela çevremizde apartman binalarıyla doldurulmaması); denize veya yeşillik bir yere yakın olmasidir. ikimizin de arabası olacak ve Levent ve çevresindeki bölgeye 1 saatte falan varabildiğimiz sürece bölge onemli değil. Bulduğumuz yerin değer kazanması pek önemli değil ama değer kaybetmesini de istemem tabii ki. Bütce olarak da 250-300 bin arasında kalmayı tercih ediyoruz. Sizce istedigimiz özellikleri hangi bölgelerde buluruz? Arsa mı almak iyi fikir yoksa off-plandan villa projelerine bakmak mı iyi fikir? Silivri ve Beykoz bölgesi ilgimi cekti, sizin düşünceleriniz nedir bu konuda? Sizce istedigimiz evi bütcemize içerisinde bulabilmek icin hangi bölgelere bakmak lazım? Vaktiniz ve yardımınız için çok teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Eylül 2011 | 17:49 Melissa Ekici 569 Kişi okudu

Merhaba, zeytinburnu 16-9 projesi C bloktan daire almak istiyorum

Soru

Merhaba, zeytinburnu 16-9 projesi C bloktan daire almak istiyorum. Ancak buranın önünde 2 yol arasında bir parsel ve onun da önünde geniş yeşil alan var. buralarda proje yapılması düşünülüyormuş ve yuksekliği 24m yi geçmeyecek diyorlar. bu marina projesi midir? manzaranın kapanma ihtimali var mıdır? ayrıca 2 yolun arasında baska bir proje yapılabilir mi? bilginiz varsa paylaşırsanız sevinirim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Ağustos 2011 | 13:37 taylan güyer 570 Kişi okudu