iyi çalışmalar.ben yenibosna da eviza konakları hakkında bir

Soru

iyi çalışmalar.ben yenibosna da eviza konakları hakkında bir bilginiz varmı diye soracaktım.firma konum vs hakkında bilginiz varsa paylaşırsanız sevinirim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Temmuz 2011 | 10:52 mehmet yıldız 570 Kişi okudu

Merhabalar Tebernüş bey, hem oturumluk hem de yatırımlık 4+1

Soru

Merhabalar Tebernüş bey, hem oturumluk hem de yatırımlık 4+1(450-500bin TL)değerinde bir daire almak istiyoruz.Ancak soyak yenişehirden bir daire mi yoksa batı ataşehirden bu fiyata ancak max. 130 m2 olan 3+1 bir dairemi almak yatırımsal açıdan avantajlı olur? Çünkü batıataşehir de şu an fiyatların zaten maximuma ya da maximuma en yakın hale geldiğini düşünüyorum. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?Teşekkürler, iyi çalışmalar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Haziran 2011 | 00:52 recep kavas 569 Kişi okudu

merhaba önümüzdeki 5 yıl için ataşehirde metrekare bazında

Soru

merhaba önümüzdeki 5 yıl için ataşehirde metrekare bazında fiyat tahmininde bulundunuz aynı şartlar geçerli olduğunda (siyasi istikrar, faiz oranları...)önümüzdeki 5 yıl için tepeüstü(ümraniye) bölgesi için bir fiyat tahmini öngörünüz nedir teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Haziran 2011 | 11:40 özhan kılıç 569 Kişi okudu

Tebernüş Bey merhabalar,Son zamanlarda yazılarınızı cevapla

Soru

Tebernüş Bey merhabalar,Son zamanlarda yazılarınızı cevaplarınızı okurken ciddi şekilde şaşırtmaya başladınız beni. Brandium da 12,000 tl ler varyap'ın saçma sapan daire fiyatları ataşehir'in böyle bir yer yok gibi açıklamalarınız 4 senedir ataşehir'de oturan birisi olarak fiyatların zaten iyice şiştiği 2015 rakkamlarının şu zamanlarda konuşulduğu varyap meridien'den alım yapanların anlamsızca aldığı ve prim beklediği ve sizin de sürekli daha da yukarılara gidecek deyip onay verdiğiniz projelerde my prejtige de 2400 tl istenilen 80 m2 ofislerin 1600 tl 'ye zor tutulduğu ortamda bu rakkamların realistik olmaktan çıktığı bir ortamda sadece benim görüşüm değil birçok ataşehirde oturan kitlenin görüşü. Batı Ataşehirde oturan 30-45 yaş arası çalışan kesim sadece ataşehir deki fiyatları değil bütün dünya emlak fiyatlarından haberdar olduğu, yabancılara satış başlayınca çok daha değer kazanacak demeniz hele beni güldürüyor. Ataşehir de belirli zumre meridien in fiyatlarına gülüyor anlayacağınız. Sizde araplar 50-60 daire alsa meridien den düzgün Türk kalır mı orda? bence siz helikopterde gezeceğinize bi ataşehir e gelen toplu taşımaya binip konuşun insanlarla daha mantıklı yorum yaparsınız.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Haziran 2011 | 13:45 nuray çebeci 569 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş bey.Sitenizi inceleme şansına henüz ulaşt

Soru

Merhaba Tebernüş bey.Sitenizi inceleme şansına henüz ulaştım ve emlak ile alakalı inanılmaz bir argüman ile karşılaştım.Sitelerinizin Türkiye'de bir benzeri daha sanırım yok.Konuyu fazla uzatmadan ufak bir sorum olacak.Cevaplarsanız çok teşekkür ederim.Durusu park evleri içerisinde üç dönüm arazi üzerinde ,tripleks (villa içi tahmini 450m2 net kullanımı olan) , havuzlu , otopark alanlı , peyzajı tamamlanmış bir konut sahibinin oğluyum.Babamı geçtiğimiz yıl kaybettim ve çok sık gidemediğimiz villamızı satışa çıkarıp çıkarmama noktasında kararsızım.Çünkü ciddi anlamda gideri olan bir villa(bahçe,havuz,hizmetli giderleri vb...).Ancak satışı düşünürken açıklanan üçüncü köprü güzergahı ve durusu park yolunun double yola çevrilmesi yatırım anlamında çok ciddi kafamı karıştırdı.Sizden nacizane ricam bölgenin üçüncü köprü bağlantı yolları ile prim yapıp yapamayacağıdır.Not Şuanda villamıza verilen teklif 780,000$'dır.Beklememde sizce olumlu bir hareket mi yapmış olurum?Sorumu cevaplayacağınızı umarak şimdiden çok ama çok teşekkür ederim.Saygılarımla...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Haziran 2011 | 10:36 Şahin Bıçakçıoğlu 569 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey çok zor bır durumdayım.daha önceden ya

Soru

merhaba tebernüş bey çok zor bır durumdayım.daha önceden yazmıştım ağaoğlu my city daırem var.ama aldığım daıre 89 mt kare ve bu 4 kışılık bunun ıkısı çoçuk ve kuçuk yeterli değil gıbı duruyor.bız burayı oturmak için aldık. benım daha cok hayalım her zaman ya denıze karşı yada çoçuklarımın dırek toprak çime basması mustakıl vılla.bunun için bahceşehır eston dahıl olmak uzere tum projelerı gezdık ama lokasyonlar merkeze uzak .eşimde ısrarla bahçelievlerde 130 mt kare fıyat olarak 600.000 tl burayı almamızı ama ben bunun bu fıyatı görmüş bır dairenın çok pahalı olduğunu ısrar etmekteyım.bekleyıp nısh ataköy almak daha mantıklı olduğunu düşünmekteyım.tabıı aslında içime sınen mustakıl vılla yeşil alanı bol böyle bır proje tavsıye edebılmısınız.my city 600.000 tl 130 mt kare pahalımı.bırde my world dairem var. anderemoda merkez bankası durum ne aşamada.nish adalar ataköy son durum nedir.ve ağaoğlunun bahçelievlerdeki 2. arsaya konut yapılacakmı bılgınız varmı.bırde my city 89 mt kare satıp 130 mt kare almakmı yoksa dairemı satmayıp kiraya verıp yenıden kredi çekip almakmı daha avantajlı olur 89 mt kira getirisi 1.300tl ve topraktan aldım. şimdiden teşekkür ederim iyi geceler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Mart 2011 | 00:34 selçuk güler 569 Kişi okudu

Tebernüş bey merhaba,eşimle birlikte aslında oturmak için ve

Soru

Tebernüş bey merhaba,eşimle birlikte aslında oturmak için ve kira döngüsünden çıkmak için ev almaya karar verdik. Çok fazla bir birikimimiz yok ama konut kredisi ile bunu aşaağımızı düşünüyoruz. Her ikimizde Avrupa yakasında çalışıyoruz ancak Avrupa yakasında bütçemize uygun ve düzgün bir ev bulamadığımız için anadolu yakasına bakmaya başladık. Anadolu yakasındaki merkezi evlerin (acıbadem, libadiye vs.) fiyatları da beklentimizin üzerinde olunca Upcity gibi bir projeden 1 artı 1 bir ev alıp kiraya vererek en azından kiramızın bir kısmını çıkarma gibi bir fikre kapıldık. Sizce upcity den alacağımız bir dairenin (rezidans) 1 artı 1 , kira getirisi ne civarda olur?Son olarak 250-300 maksimum bütçe ile nereden ev alabiliriz?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Mart 2011 | 21:47 kürşat Abit 569 Kişi okudu

Merhaba; Özyurtlar\'ın isim engelli projesinde (Nmerkez)69bin T

Soru

Merhaba; Özyurtlar'ın isim engelli projesinde (Nmerkez)69bin TL ile lansmanı yapılan daireler 89bin TL'ye çıkarılmış.(sadece 1+1lere zam yapılmış, diğer konutlar aynı) İlk 1 aylık reklam harekatı sona erdi, hatta kampanyalarını tapu verdikleri Ntepe ye kaydırdılar. Durum nedir? 1,5 ayda yapılan %15lik fiyat artışını nasıl yorumlamalıyız. 2 yıllık inşaat sürecinde artış devam eder mi? Projenin bitiminden sonraki 2 yılda bu rakamları satış aşamasında realize etmek mümkün müdür? Bu projenin reklam kampanyasının erken sonlandırılmasının nedeni ne olabilir? İki ortaklı bir proje olduğu için herhangi bir muhalefetten dolayı mı daha fazla reklam yapılamıyor ya da isim engeli kalkana kadar reklama ara mı verdiler. Bu konuda bildiklerinizi ve yorumlarınızı paylaşır mısınız. Teşekkürler. Saygılarımla...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Şubat 2011 | 13:35 tarık öztürk 569 Kişi okudu

Merhaba. Sukent hisseleri My towerland sitesinin C bloklarında b

Soru

Merhaba. Sukent hisseleri My towerland sitesinin C bloklarında bulunmaktadır. Daire m2leri kat bahçesi dahil 117 değil 120 m2 brüttür. Daha önce sizin de Ali Ağaoğlu'na sorup buraya yazdığınız gibi, evlerin malzeme kalitesi, iç ve dış özelliklerinin My towerland sitesinin diğer evlerinden hiçbir farkı olmayacaktır. Hisselerin ucuz olmasının en büyük sebebi konut kredisi kullanılamamasıdır. Peşin para ile alınıp satılmaktadır. Ayrıca evlerin konumu kura ile belirlenecektir. 5 adet C blok bina bulunmaktadır, daire bunlardan herhangi birinin 1. ila 28. katları arasında olacaktır. Eski kooperatif üyelerinin ve bu işten zaten çok kar etmiş kişilerin 350 bin TL 'den satmasından dolayı fiyatlar düşük kalmıştır. Üyeler arası ortak görüş, daire kuralarından sonra ve teslim yaklaştıkça bu fiyatların normal my towerland liste fiyatlarına geleceğidir. Bilgi vermek istedim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Şubat 2011 | 10:35 Tuncer Aksoy 570 Kişi okudu

tebernüş bey vakit buldukça forumunuzu piyasadaki insanların

Soru

tebernüş bey vakit buldukça forumunuzu piyasadaki insanların beklentileri anlayabilmek için okuyorum bazı arkadaşlar yeni konut projelerine öyle atlıyorlar ki özellikle halkalı bahçeşehir kurtköy kartal gibi sanki son fırsat bi daha sanki o bölgede konut yapılmaycakmış gibi bugün zorlu projesinden ev almak için uğraşan birini anlayabilirim. ama dediğim lokasyonlarda fırsatlar bitmez ondan arkadaşlara tavsiyem zorla kazandığınız kuruşlarla gidip patronları daha zengin yapmayın halkalıda metrakere fiyatlarını 3000e getirdiler anlaşılır gibi değil geçenlerde özel bankaların birinin genel müdürlüğünde çalışan bir arkdaşımla konuşuyorum halkalı bölgesinde balon olduğunu düşünüyorlar o bölgede fiyatlarda bir miktar geri gelmesini beklıyorlar. bankalar konut kredileri faiz oranlarında artışa geçmeye başladı 10 yıllık faiz oranları 0,85-0,90 bandına kadar yükselecek. gayrimenkul konusunun üstadı sizsiniz olayları ben mi yanlış yorumluyorum acaba?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Ocak 2011 | 21:06 recep gökmen 570 Kişi okudu