site kuralları ve uygulamaları
1. katta oturuyorum balkonumun alt boşluğuna herhangi bir şey (yuva)yaptırabilirmiyim
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
1. katta oturuyorum balkonumun alt boşluğuna herhangi bir şey (yuva)yaptırabilirmiyim
İyi günler bizim 345m arsamız var bunun 240msi bizim 105msi başka birinin biz mütahite vermek istiyoruz ama diğer hisse sahibi buna engel oluyor anlaşamıyoruz hisseyi nasıl ayırabiliriz yardımcı olursanız sevinirim
araziler b2 arazisi olmasından dolayı hazine tarafından üze3rine yazılı olan şahsa satılıyor benim cezaevinde olmamdan dolayı kardeşlerim arazileri kendi üzerlerine yazdırıp beni yok saymışlar konu bu
Teberrnüş Bey, Kocatepe ve Fatih bölgesinde ikamet eden 300000 tl bütcesi olan birine yatırım icin ne tavsiye edersiniz peki? Lutfen herkesle paylastiginiz linklerden birini paylasmadan :) zor bir karar, tesekkurler :)
yatırım amaçlı 2200 m2 bağ statüsüde yer aldık. tapuda 295 m2 si orman şerhi var. yer gelişmekte olan bi yer . ve etrafı hep tarla.bizim yerimizde iki ağaç var yalnız. bu kısmı alabilir miyiz yolları nelerdir veya bu şerh nedeniyle ne gibi sıkıntılar yaşarız? teşekkürler...
Merhaba. Biz 6-7 arsa sahibi birleşerek yapılı binalarmızdan feragat ederek bir bir müteahhit ile anlaştık. Müteahhid sözleşmede kesin tarih belirtmese de dolaylı tarihleri -yani şu tarihe kadar ruhsat alınır, şu kadar sürede bitirilir vs.-topladığımızda dairelerin teslim sürelerinin 4-5 ay geçtiğini görüyoruz ve bina bitmeye çok yakın olduğu halde anlayamadığımız nedenlerden dolayı hala da müteahhit bize teslim için bir tarih vermemekte. Bunun için ihtar vb. gibi yapabileceğimiz bir şey mevcut mudur. Çünkü bize verilecek dairelerin toplam aylık kira bedelleri 10.000TL tuttuğundan her ay bu kadar zararımız mevcut . Aynı zamanda müteahhid bize sunduğu projeye inşaat başladıktan sonra yandaki arsayı da dahil etmiş durumda. Sözleşmede bunu yapabileceğine dair bir madde mevcut fakat bundan mütevellit arsa sahiplerine ne tür haklar verileceğine dair bir madde yok. Duyumlarımıza göre müteahhit bundan dolayı arsa sahiplerine imza karşılğı belli miktar para vermekte. Biz ise müteahhide olan güvenimizi kaybettiğimizden bu konuda bir imza atmadık ve para da almadık. Bu durumda yasal ne tür haklarımız olabilir. Sadece İhtar çekme ile bir kısım haklarımızı alabilir miyiz yoksa bu durumda zararlı olarak çıkan tarafın yine biz mi oluruz? Bu konularda uzman avukatlar mevcut mudur, mevcutsa yönlendirebilir misiniz?Yardımcı olabilirseniz seviniriz.
Binamız Kentsel döünüşme girecek , sahip oldugum dükkanımın metrekaresi 200m2 dir fakat tapuda hisseme düşen pay toplammetrekareyi bu paya böldüğüm zaman 30 m2 gözükmektedir.Müteahhit ise bize buna göre dükkan vermek istediğini söylüyor. Haliyle ??komşularım?? da böyle olsun diyor. Arsa payı ve mevcut dükkan durumu farklı. Yani bu kentsel dönüşüm bizi hak kaybına mı uğratacak? Sayın Avukat Kadir Kurtuluş cevaplarınızı bekler şimdiden teşekkür ederim.
binadaki karşılıklı iki dairenin 1. dairenin 10/100 hissesi var 2. daire 2 kişi ortaklar hisseleri 10/100 birinde 10/100 diğerinde hisse oranı görünüyor tapudan alınan listede doğru olan bu mudur yoksa 5/100 - 5/100 tek daire 2.daire 10/100 olması gerekmiyor mu cevabınız için şimden teşekkür ediyorum ...
Bizim bir otelinin var ama kiralık ve bunun kiralanması için 5 yıllık 700 milyarlık bir senet imzaladık ama işler istediğimz gibi gitmiyor bu işi bırakmak istiyoruz ama senet olduğu için bırakamıyouz fesh edebilir miyiz bununla ilgili.dava açma hakkımız var mıdır?
Merhaba; Kidstown evlerini ilk sizinle tanışmıştım. Çok beğendiğim ve farklılık yaratan bir proje... Proje sahibini de tanıdığınızı düşünerek, Avrupa yakasında da böyle bir proje yapabilir mi?