Vialand ve Yıldızpark Modern

Soru

Merhaba Tebernüş bey, Öncelikle yorumlarınız ve bizlere olan yardımlarınız için teşekkür ederim. Size birkaç sorum olacak yorumlarsanız sevinirim. Bildiğiniz gibi Yıldızpark Modern evleri Vialand projesinin karşısında yer alıyor ancak benim konuyla ilgili olarak merak ettiğim birkaç unsur var bilginiz dahilinde yorumlamanızı rica edeceğim. Öncelikle Vialand projesinin kaç adet giriş kapısı olacak ve bunlardan hangileri ana giriş kapısı olarak kullanılacak? İkinci sorum ise Vialand projesi şuan için Yıldızpark evlerinden baktığınız da Dağlık bir yamaç üzerine kurulu yani aslında bakıldığında karşınızda bir Yamaç görüyorsunuz acaba O dağlık yamaç düzleştirilip Vialand projesi yol seviyesine kadar inecekmi yoksa orası öyle kalacak ve proje o yamacın üzerinemi kurulacak? Çünkü benim bakış açıma göre orda bulunan dağlık yamaç düzleşmez ise ve giriş kapısı yani yoğunluk Yeşilpınar tarafından verilirse o bölgeye ve Yıldızpark evlerine pek katkısı olmaz gibi geliyor. Bu konularda ki görüşlerinizi paylaşırsanız çok memnun olurum.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Kasım 2012 | 10:58 Hasan Yılmaz 556 Kişi okudu

Fiside

Soru

Merhabalar, öncelikle ilginiz için teşekkür ederim. Fiside projesi hakkında bilgi verirmisiniz. Projede inşaatlar tekrar başlayacak mı?. Saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Kasım 2012 | 15:59 Mesut Doğan 555 Kişi okudu

2013 de toki evleri yapılacakmı

Soru

ben satışta olan toki evlerine başvurmak istiyorum istanbul içinde olanlara

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Kasım 2012 | 18:09 duriye er 556 Kişi okudu

İnnovia ıspartakule

Soru

Herkeze iyi akşamlar malum İnnovia Ispartakule satışa çıktı.Bugün satış ofisini ziyaret etme fırsatım oldu.Okurlarınızı ve platformda konuyla ilgilenenlere bazı bilgileri aktarmak isterim. Proje oldukça şık ve estetik,teslim zamanı diğer İnnovia projelerine göre daha kısa bunun nedeninin projede yeşil inşaatın metal yapı ile birlikte olmasının etkisi var diye düşünüyorum.Zira diğer innovialarda alışık olmadığımız şirket önce inşaat çalışmalarını başlatıp daha sonra satışa çıktı.Gelelim can alıcı noktaya şirketin çıkış fiyatı artık sizinde tespitlerinizi teyid edercesine ve bölge de yatırımı olanları sevindirecek,ancak proje için ( 2 yıl teslimde düşünüldüğünde ) oldukça yüksek denecek fiyatla satışa çıktı. ( 2400-2600 m2) bu fiyatlara bölgede hemen teslim alternatifler olduğunu düşündüğümüzde şirketin satışlarda zorlanabileceğini düşünmekle beraber satış ofisindeki projeye ilgi bölge için sevindirici diye düşünüyorum. Sizinde proje ve fiyat ile ilgili yorumlarınız ilgilenenlere faydalı olacaktır.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Kasım 2012 | 21:06 Yasar oktay basciftci 556 Kişi okudu

Riva projeleri

Soru

Sayın Tebernus Bey, TFFnin Riva' da yeni açıkladığı proje bölgeye yapılacak diğer yatırımları hızlandırır mı?ikinci olarak yat limanı projesi ile ilgili son durum hakkinda bilginiz varsa paylasabilir misiniz?Basarılarınızın devamını dilerim. Saygılar, Fehmi Apaydin

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Ekim 2012 | 18:45 Fehmi Apaydin 555 Kişi okudu

Borsa

Soru

Merhaba Sayın Kıreccı;Maslak borsanın yanında ıstımlak edılen gecekondular var,beledıyeye gore oradan yol gececek dıyor.Istınye parka Etıler ve cıvarından gelen musterı Levent Maslak trafıgıne takılmasın dıye jest yapıyorlar,ıkıncı rıvayet ıse Agaoglu sırketler gururbunun orayı ve zor gıbı gozuksede ılerde tasınacak olan borsanın yerını alarak orada proje gerceklestırecegı,sızce bunların hangısı dogru...Bundan 7 yıl once Maslak 1453 projesının hemen karsısındakı bır fabrıkada calısıyordum,orada gecekondular ıstımlak olmaya baslamıstı burada Agaoglu proje yapacak dedıklerı zaman ben dahıl kımse ınanmamıstı Sayın Agaoglunu sabrından dolayı tebrık ederım tam 7 yıl dıle kolay...Sızce borsanın yanındakı arazı ıcınde bır surprız olabılır mı?Tesekkur ederım ıyı aksamlar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Ekim 2012 | 22:11 Kerem Bulut 556 Kişi okudu

1+1 ve istanbul

Soru

Tebernus bey selamalar. Bugun iki ana konuda yazacagim. Bundan 8-10 yil once piyasada 1+1 ve studyo daire yoktu simdi ise yeni projelerde yaridan fazla. Lakin gozuken piyasada bu kadar talep yok. 1+1 dairelerde oturanlar uzerinde yapilan bir arastirmada yuzde 75 inin bir kac yil icinde daha fazla odali bir eve tasinma hedefleri oldugu sonucuna ulasilmis. Diger taraftan studyolarda ise duzensizlik ve turklerin yasam tarzina cok uygun olmadigi sonucu var. Metropol yasaminin olmadigi bolgelerde ise bu tip konutlara olan talepler daha da azaliyor. Ozellikle gelismekte olan lokasyonlarda kismen uretiminin daha az oldugu 2+1 ve 100-130 mt dairelerin poansiyeli daha fazla onumuzdeki donem icin. Bugun bahsedecegim diger konu İstanbul kucuk bir lokasyona kurulu bir sehir degil dinamikleri de londra paris hongkong dubai vs gibi degil bu sehirlerle karsilastiranlar oluyor bu cok yanlis. Merkez guclu fiyatin bir tavan siniri var bunun nedeni merkez dedigimiz lokasyonlarin fazla olmasi. Mesela parisi ele alalim merkez deginiz yerler 5. 6. 7. 8. bolgeler bu bolgelerin yuzolcumu de besiktastan kucuk :) pariste eski evlerin metrkaresi 50 bin euroysa burada da olaclak demek sacmalik. veya dubai dediginiz yerin merkez yuzolcumu levent arti zkuyu kadar :) manhattan dedigimiz ada bizim tarihi yarimadadan kucuk. O yuzden istanbul dunyada gayrimenkul yatirimi yapmanim en zor oldugu sehirdir. Her 5 yilda bir gelisim trendi degisir ekonomisi karma karisik... Bu kadar daginiklik ve cografi zorluk beraberinde istanbulun en buyuk sorunu yani trafigi getiriyor. Ulasim pahali benzin dunyanin en yuksek fiyati. Bu sorun onumuzdeki yillarda da cozulemeyecek. Bu ne demek? İstanbuldaki en onemli olgu. Bu yazdiklarim uzun oldu bi de ofisler ve oteller olayi var onu da haftaya yazarim :)

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Ekim 2012 | 14:32 Halil guzel 556 Kişi okudu

symbol istanbul-nşehir

Soru

iyi günler tebernüş bey. yıllardır yaptıgım birikmelerimle yatırımlık symbol istanbulda yada nşehirde yatırım yapmak istiyorum.1+0 symbol istanbulda 79bin tl fakat yeri,proje özellkleri çok güzel gözüktü .nşehir ise 59 bin peşin fiyata. sizce karden inşaatmı daha güvenilir özyurtlarmı ? ve hangisinin prin potansiyeli daha yüksek? iyi günler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Ekim 2012 | 10:10 sedat güler 556 Kişi okudu

Gungoren de agaoglu projesi

Soru

Tebernus bey iyigunler, konut projeleri takip ediyorum,gungoren agaoglu projesi gerceklesecek mi? insaati basladi mi? bu konu ile ilgili bilgi almak istiyorum ve suan lansmani ekim ayi icinde gerceklesecek avrupa yakasi ndaki projeler hakkinda bilginiz var mi? barbaros inci evler hakkinda da bilginiz var mi? tesekkur ederim iyi calismalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Eylül 2012 | 15:42 leyla er 555 Kişi okudu

bu neyin yolu?

Soru

günaydın tebernüşbey. özelleştirme idaresi başkanlığının duyurusuna göre sefaköy kartaltepe mahallesinde, malazgirt caddesinin doğusunda kalan arsa satışa çıkarılmış. Fakat duyuruda paylaştığı planda arsanın hemen doğusunda e5 karayolundan kuzeye doğru bir yol gözüküyor. bu yol neyin yolu? bu yol size çevredeki gelişme ve planlarla ilgili bir fikir veriyormu acaba? lütfen bizimle paylaşır mısınız? Duyurunun ayrıntılarına vereceğim likten indireceğiniz world dökümanında ulaşabilirsiniz. biraz uzun bir lik aşağıda: http://www.google.com.tr/url?sa=t&rct=j&q=kartaltepe%20prestij%20hizmet%20alan%C4%B1&source=web&cd=6&ved=0CFAQFjAF&url=http%3A%2F%2Fwww.oib.gov.tr%2F2011%2Fdosyalar%2Fist_Kcekmece_Sefakoy_782%2520ada.doc&ei=v-xMUOvBFcWA4gSQ_oH4Aw&usg=AFQjCNF7Q8nrJCyk6kLrjcxiEXUl401aLg

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Eylül 2012 | 08:29 burhan kaya 556 Kişi okudu