slm oncelıkle tesekkurlerımı sıze sunuyogrum.hafta sonu akasy

Soru

slm oncelıkle tesekkurlerımı sıze sunuyogrum.hafta sonu akasya acıbademe gıttım.home ofıs 73 met.kare nakıt alındıgı zaman 690 bın tl yapıyor.22. kat camlıca manzaralı dıyorlar.sızce bu fıyatlardan alınabılırmı.herkes anadolu yakasında boyle bır proje yok dıyor.bıttıgı zaman 15000 tl lerı gorurmu.met.kare fıyastı.acaba bıterse 4000-5000 tl kıra getırısı olurmu yanıtlarsanız cok sevınırım

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Kasım 2011 | 13:15 mustafa kocabas 555 Kişi okudu

Tebernüş BeyMaslak myhome Ağaoğlu ile Antriva arasında karar

Soru

Tebernüş BeyMaslak myhome Ağaoğlu ile Antriva arasında kararsız kaldım. Birinden yatırım amaçlı daire alıp kiraya vereceğim. Sizce 10 yıllık bir perspektif içinde hangisi daha iyi bir yatırım olur?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Ekim 2011 | 18:06 burhan üçer 555 Kişi okudu

Merhabalar,benim sorum tuzla aydıntepe mezarlığı civarında y

Soru

Merhabalar,benim sorum tuzla aydıntepe mezarlığı civarında yeni başlamış olan toki evlerine nasıl sahip olabilirimm. fiyatları ve ödemeleri hakkında bilgi verirseniz sevinirin. teşekkrler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Ağustos 2011 | 23:51 Mehmet tamertepe 556 Kişi okudu

Merhabalar. Ben bir kamu kurumunda çalışıyorum. Kat karşıl

Soru

Merhabalar. Ben bir kamu kurumunda çalışıyorum. Kat karşılığı arsa olayını biliyorsunuz. Bu işlerle uğraşan bir firma aracılığı ile Tuzla Aydınlıda böyle bir arsa olduğunu ve arkadaşlarında katılımıyla Brüt 1+1 45m2 45 bin ve 2+1 90 m2 88 bin tl. olası fiyat aralığı ile bu işe girme arefesindeyim. İki blok halinde az nüfuslu ve çok nezih bir ortam hedeflediklerini söylüyorlar. Toki ve Dumankaya arasında bir yer olup, eşsiz bir manzara ve doğası olduğunu söylediler. Sosyal donatılarının Dumankayadan aşağıya olmayacağını vurguluyorlar. Sizden daha önce bu bölgenin yatırım yapılabilir bir lokasyon olduğunu okumuştum. Benim için her açıdan bu alış-verişi bir değerlendirirseniz çok sevineceğim. Yanlış bir işe kalkışmak istemiyorum. Fiyat biraz yüksek gibi geldi ama Dumankayanın 1+1 35m2 daireyi 72 bin liraya sattıklarını söylüyorlar ne dersiniz. Şimdiden ramazan bayramınızı tebrik ediyor işlerinizde hep umduklarınızla karşılaşmanızı Yüce Allahtan temenni ediyorum. Teşekkürler ve Saygılar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Ağustos 2011 | 21:37 Yusuf Arat 555 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey, Sn. Ali Ağaoğluyla olan yakın ili

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, Sn. Ali Ağaoğluyla olan yakın ilişkinize dayanarak soruyorum; Acaba Maslakta yapmayı planladığı 850 dairelik projeyle ilgili olarak, tam yerleşim yeri ve m2 anlamında verebileceğiniz extra bir bilgi var mı? Ayrıca Eroğlu inşaatın Merter deki projesinde 100 tane daire olduğu söyleniyor...Muhtemelen AVM ve Otel ile entegre bir proje...Hernekadar bu projelerle ilgili detaylar netleşmemiş olsada, bu iki projeyi prim vaadi anlamında karşılaştırabilir misiniz?Sağlıkla kalın...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Temmuz 2011 | 14:20 dr.bülent bağcı 556 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey, kat karşılığı sözleşmesi olan bir

Soru

merhaba tebernüş bey, kat karşılığı sözleşmesi olan bir siteden mütahite düşen dairelerden birini notersiz 2 şahit huzurunda karşılıklı sözleşmeyle aldım. toprak sahibi ile yapmış olduğu sözleşmede bana satılan dairenin tüm haklarını ancak iskan alındığında çözüleceğini ve mütahite geçeceğini öğrendim. ama kat karşılığı sözleşmesinde mütayitin kendi haklarını 3. kişilere devretmeye yetkilidir ibaresi bulunmaktadır. şuan kendi oturduğum ancak toprak sahibinin maliki olduğu dairemi hangi yollarla tapuda üstüme geçirebilirim veya şerh koydurabilirim. tek çare noter onayımı yoksa elimdeki şahitli sözleşmeyle mahkemeye başvursam yeterli olurmu? yeterliyse hangi mahkemeye başvurmalıyım? şimdiden teşekkürler..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Temmuz 2011 | 17:59 mert durgun 555 Kişi okudu

merhaba tebernüs bey,tulip turkuazla ilgili sorularimiz olucak.

Soru

merhaba tebernüs bey,tulip turkuazla ilgili sorularimiz olucak. ordan bi proje aldik fakat aksakliklar nedeniyle görüstügümüz emlak konut olsun, yeni dogus insaat olsun sürekli teslimati geciktiriyor. sizce bu projeden simdi henüz cikma hakkimiz varken cikalimmi , yoksa tazminat hakkimizi mi kullanalim? varsa böyle bi hakkimiz bu aylik kira bedeli gibimi olur hazirandan itibaren? bu konuda ne yapmamiz gerekiyor? sizce yeni dogusun 2013 de teslimat sözü gercekcimi?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Haziran 2011 | 23:58 Hüseyin karabiyik 556 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey nasılsınız.benım sorum sefaköyde 300

Soru

merhaba tebernüş bey nasılsınız.benım sorum sefaköyde 300 mt kare babamın arsası var.buraya 12 daire yapılabılır durumda cıddı cıddı duşunup ınsaattı ben yapmak ıstıyorum.bunun risk varmıdır bır daire yaptığım arastırmalara doğrutulda kabası 28.000 tl mal oluyor .bu insaatı yapabılcek gucum var etrafımdakı herkes yapmamazsın zarar edersın gıbı sozlerle bıraz korkutuyor.1 neden zarar edeyım daire fıyatları ortalama 150.000 cıvarda gıbı benım toplam yatırımım 500.000 tl bana dönuşumu 1.800.000 tl ve 3 dukkan bu durumda bu işe gırersem zarar edermıyım insaatla ilgili gercek bılgılere nerden ulasabılırım.nasıl bır yol takıp etmem gerek..... arasaını uzerınde yapı var ruhsat ve proje uygun fıyatta cıkıyor.mutahıt vermek ıstemıyorum azımle burayı yapmak ıstıyorum kımbılır yavas yavas mutahıtlıye gecış )) yapabılırım . değerlı önerılırenızı beklıyorum ıyı geceler......

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Mayıs 2011 | 23:54 selçuk güler 556 Kişi okudu

Tebernüş Bey,merhabalar Avrupa Konutları Atakent 2 den 2010 ba

Soru

Tebernüş Bey,merhabalar Avrupa Konutları Atakent 2 den 2010 başında 2+1 ev almıştım. şimdi Atakent 3 projesi başladı ve büyük bir hızla devam ediyor. bu proje bittikten sonra atakent 2 ye olan talep düşer mi.. açıkcası ben atakent 3 yeri ve planı çok beğendim ) çok daha yaşanası bir yer. dairemi satıp zarar etmeden atakent3 den 2+1 daire alabiliyorum. 1 sene kira ödemek de sorun değil.. sizce bunu yapmalımıyım.. cevabınız için teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Mayıs 2011 | 23:47 funda cevizci 555 Kişi okudu