Avrupa Konutları Atakent 3'ten hemen mi alayım yoksa ikinci elden mi?

Soru

selam tekrar.. size gün içinde mesaj yazmıştım .(manolyadan ak3 e geçmekle ilgili)bizim şu andaki eve 210.000 civarı veriyorlar.. avrupa konutların dan istedigimiz daireyi 360.000 civarına alabileceğiz..bu bizim için uygun ama sormak istediğimiz : av.kon.dan hemen mi almalıyız yoksa eylül teslimattan sonra 2. el ev fiyatlarını mı bekleyelim ?yani bazı mülk sahipleri anahtar teslimatından sonra daha uygun fiyat veriyorlar sanki..(bazı projelerde 2. ele düşen evlerin daha uygun fiyata bulunabilidiğini düşünüyoruz )teşekkürler şimdiden...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Nisan 2012 | 22:14 bircan alakan 556 Kişi okudu

tema park

Soru

merhabaar ben tema park projesinde avrupa konutlarının ev projesi oldugun uda duydum bu satışlar ne zaman başlar ve m2 fiyatları ne olur sizce

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Mart 2012 | 14:36 sonay guder 556 Kişi okudu

babil ve esenyurtda son imar durumu

Soru

iyi akşamlar tebernüş bey.esenyurtta imar durumunda bir gelişme varmı.babil kulelerinden daire satın aldım.gelişmeleri sizin sayfanızdan ve belediye şirket üçgeninden takip ediyorum.inşaata sürekli önünden geçiyorum ama çok rutin bir çalışma söz konusu.sizin duyumunuz ve yetkilerle muhakkak görüşmeniz olmuştur.son durum nedir.ne zaman artık inşaat tam randıman çalışacak teslime 13 ay kaldı...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Mart 2012 | 15:06 hakan aras 556 Kişi okudu

EVVİVA GÜMÜŞCİTY'de inşaat ne zaman başlar?

Soru

Merhaba,biliyorsunuz esenyurtta inşaatlar durdururuldu.ne zaman başlar tekrar bilginiz var mı.en son gelişme nedir.firma hiç bir bilgi vermiyor.saygılar....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Mart 2012 | 08:25 mehmet yılmaz 555 Kişi okudu

bu arsa sizce alınırmı

Soru

sayın tebernüş bey;silivri çanta mimarsinan mah.de çevrede villa sitelerinin olduğu bir bölgede 0,25 villa imarlı 1000 m2 arsa 90 bin tl ye yatırım amaçlı alınırmı?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Mart 2012 | 02:40 zuhal bulut 556 Kişi okudu

Tebernüş Bey, İyi Günler. Bir Aqua City 2010 müşterisi olar

Soru

Tebernüş Bey, İyi Günler. Bir Aqua City 2010 müşterisi olarak Efe K. Reis Bey'in yorumunda anlatılanları (doğal olarak beni de endişeye sevk etmesi nedeniyle)aynen Sinpaş GYO Satış Müdürlüğü'ne sordum. Aldığım yanıt tatminkardı. Özellikle sizin de belirttiğiğniz gibi halka açık olan bir şirket ve sektörün büyüklerinden olan Sinpaş'ın adını lekeleyecek böyle bir yola başvurmalarının düşünülemeyeceğini ve konunun halen var olan Aqua City 2010 arazisiyle değil, okul alanı olarak terk edilen arazi ile ilgili olduğu ifade edildi. Efe Bey'in verdiği link te açılmıyor. Sanırım Efe Bey Sinpaş GYO satış müdürlüğü ile doğrudan temasa geçerse kendisine doğru yanıtlar verilecektir ve bizlerle de paylaşırsa memnun oluruz. İyi çalışmalar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Ocak 2012 | 13:38 Nadir KARGI 556 Kişi okudu

mrb tebernüş bey şerifali canan residence hemen yanında (giri

Soru

mrb tebernüş bey şerifali canan residence hemen yanında (giriş kapısı) karşısı 5 katlı müstakil bir apartmandan 3 +1 125 m kare 4 kattan 235 bine bir daire aldım lokasyon olarak işyeri ve plaza çok fazla sadece canan yapı sarissa ve besa evleri konut olarak var. bizim binada 3 adet ofis var ileride bizimde dairemizi ofise kiraya verebileceğim kesin gibi düşünüyorum siz ne diyorsunuz bu konuda birde ataşehir finans merkezinin bize etkisi prim açısından olurmu.şimdiden teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Aralık 2011 | 23:38 çetin balaban 556 Kişi okudu

Üstadim merhaba ve Almanyadan Selamlar. Sözlerimin basinda hem

Soru

Üstadim merhaba ve Almanyadan Selamlar. Sözlerimin basinda hem Sizin ve ailenizin, hem bu Sitenin sadik okuyucularinin, hem ülkemin hemde dünyadaki herkesin yeni yilini simdiden kutlarim. Felaketlerden uzak, baris icinde bir yeni yil dilerim. Ülkemize hayirlar, kardeslik ve baris getirsin dilerim. Ömer Faruk Bey ile 27 Aralık'ta yapacaginiz programi merak ile bekliyorum. Sizden tekrar ricam, lütfen Atakent bölgesindeki siteler arasinda kalan bos alanlarin yesillendirilmesi konusunda kendisine soru yöneltirseniz cok sevinirim. Siteler arasinda kalan o alanlara ufak korular olusturulsa kötümü olur. Eminim buna Sitelerde oturacaklarida katarak bir agac dikme senligine dahi dönüstürülebilir. Diger bir sorum ise su MArmaray projesinden Alstom 'un ciktigini okudum. Bunun projeyi geciktirme ihtimali varmi acaba? Son sorum ise; Beylikdüzüne kadar uzanacak olan Metrobüs'üm emlak fiyatlarina yansimis olup olmadigi konusu. Beylikdüzü ve Gürpinarda'da Metrobüs'ün prim yaratmasi mevcutmudur hala? Simdiden tesekkür eder, her zamanki gibi iyi calismalar dilerim. Saygilarimla.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Aralık 2011 | 19:32 Hakan Dündar 556 Kişi okudu

Halkalı Optimist projesi ile ilgili telefon numarası istemişti

Soru

Halkalı Optimist projesi ile ilgili telefon numarası istemiştiniz. Projeyi ASC mimarlık yapıyor. httpwww.asc.com.tr adresinden ulaşılabiliyor. Telefon numarası 0212 6627979 Yorumlarınızı bekliyorum.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Aralık 2011 | 10:05 Canan SEVINC 555 Kişi okudu

Merhaba Tebernus Bey, Atasehir\'in barajyolu caddesi ile eski Ata

Soru

Merhaba Tebernus Bey, Atasehir'in barajyolu caddesi ile eski Atasehir binalari arasinda kalan cok buyuk bir arazi var. Bu arazide cok sayida kacak gecekondu var ve Dogu Atasehir'in gobeginde. Bu arazi ile ilgili ilerde ne yapilacagina dair bilginiz var mi? Kisa bir cevap verebilirseniz cok sevinirim. Saygilar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Aralık 2011 | 16:22 Baris Gucun 556 Kişi okudu