point bornova
merhabalar, kavukların point bornova projesinin ilerleyen süreçte ( ortalama 5 yıl gibi) iyi prim yapıp yapamayacağı ile ilgili düşünceleriniz nedir? özellikle bulunduğu bölgeye ilişkin tereddütlere istinaden soruyorum sorumu. gerçi çimentaş ın ilerleyen süreçte oradan kaldırılacağı söyleniyor. hoşçakalın
