seyrantepe-huzur mahallesi
syn.kireçci seyrantepe metro çıkışında şöyle bir etrafımıza dönüm baktığımızda çok çirkin görüntü kirliliğini gözlemlemekteyim. bir tarafta( kuzeyinde) nitelikli projeler oluyor. bir tarafta (güneyinde) hiç bir değişim yok. Bu bölge belediye imar kaynaklı mı gelişmiyor yoksa arz-talep odaklı mı gelişmiyor. İstanbul merkezi denilen bölge ne zaman değişime uğraması bekleniyor. Hastane durdu belediye binası dört yıl önce açıklandı henüz başlamadı.
