BEYKOZ ÇAVUŞBAŞI'NDA ARSA

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, Beykoz Çavuşbaşı'nda yakında imar çıkacak beklentisiyle seçimlerden hemen sonra metresi yaklaşık 1000 TL'den bir dönüm 2b'den çıkmış bahçe aldık. Şimdi bölge için imar çalışmasının tamamen durdurulduğu bilgisini aldık. Dolayısıyla bölgedeki hareketlilik şuan tamamen durdu. İmar çalışmasının durdurulması ve bölgenin geleceği ile ilgili sizin fikrinizi merak ediyorum. Bir de fiyatların imar beklentisi azaldığı için düşeceğini düşünüyor musunuz ? Çok teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Şubat 2016 | 15:08 Adem Okuç 2568 Kişi okudu

Fikirtepe Orta Ada Mist(Hektaş)-Anka Yapı

Soru

Sn. Kireççi öncelikle vakit ayırdığınız için teşekkür ederim. Bizler Anka firması ile eylül 2012 yılında sözleşme imzalamıştık.23 aylık bir bekleme dönemi içerisinde herhengi bir somut adım atılmadı.İlerleyen dönemlerde telefonlarımıza çıkan olmadı sorunlarımızı anlatacak kimse buladık.Haber kaynaklarından Anka firmasının iflas erteleme davalarını öğrendik.Girişimlerimiz sonucu olumlu bir gelişme olmadı ve orta adaya MİST YAPI(HEKTAŞ) firması girdi ve diğer imzaların devamı olarak bizlerde Anka firmasına imza atanlar olarak yaklaşık 70 kişilik bir grup Mist yapıyla tekrar sözleşme imzaladık.Ve bugün itibarıyla (19/08/2014) Mist yapı 3/2 çoğunluğu resmi olarak sağladı ve gerekli kurumlara müracatlarını yaptığını msj. yoluyla bildirdi.Bunun akabinde Anka yapı da msj.yoluyla imza atanlardan bir kısmına(ANKA ile sozlesme imzalayip daha sonra baska firma ile sozlesme imzalamanin agir cezai sartlar iceren bir suc oldugunu ve dava acilacagini hatirlatmak isteriz)bu mesajı gönderdi.Ama bizim Mist yapıyla sözleşmemizde Mist yapı özel madde koyarak doğabilecek tüm cezai şartlarda bize kefil ve yüklenici oldu , tüm davalar için avukatlarını bizler için vekaletle görevlendirdiler.Tecrübelerinize ve araştırmalarınıza dayanarak Mist(Hektaş) 3/2 çoğunluğu sağladığına ve bizim tüm cezai şart ve masraflarımızı kabul ettiğine göre durum ne olur .Değerli bilgilerinizi bizlerle paylaşabilirmisiniz.İyi çalışmalar diler saygılarımı sunarım.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Ağustos 2014 | 21:33 Gökhan Sezgin 2568 Kişi okudu

3.havalimanı/3.köprü ile değerlenecek arsa önerisi

Soru

Merhaba. Öncelikle zaman ayırıp sorumu cevapladığınız için çok tşkler. Göktürk Kemerburgaz yeshill projesindeki dairemi satarak kredi ödemesi - maalesef JPY kredi :( - sonrası elime kalacak 170000tl ile de beylikdüzü demir romance projesinden düşük şerefiyeli bizimkent cepheli 1+1 (yaklaşık 170000tl) yada 3.havalimanı/3.köprü ile değerlenebilecek bölgeler olan Çatalca,Arnavutköy bölgelerinden imar PROBLEMSİZ arsa almak gibi bir planınm var ve açıkcası göktürk hem 3.havalimanı hemde 3.köprü güzergahında kalması sebebiyle yeshilli satmalımıyım(5 senedir JPY ve site problemlerini çektikten sonra), demir romance'daki daireye mi yatırmayalım yoksa arsamı almalıyım etrafımdaki insanların yorumları ile kafam karışmış durumda. eğer arsa derseniz semt bazında nereyi önerirsiniz. arsanın üzerine haftasonları yaşayabileceğim bir ev yapmak düşünceside var. buna göre bir yorum yapabilirseniz sevinirim? şimdiden tşkler, selamlar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Mayıs 2013 | 13:42 HÜSEYİN IŞIK 2568 Kişi okudu

Koşuyolu acıbadem

Soru

Sn.Tebernüş Bey, İstanbul dışında yaşıyorum.Çocukların okulu bahane oldu kadıköy tarafında 1-2 hafta bakındım.Koşuyolu acıbadem civarlarını begenmekle birlikte fiyatlar çok çok yüksek.Bu kadar bedel ödersem bunun geri dönüşü de olmalı diyor mantığım.Bir arkadaşım sizi önerdi, Koşuyolunda müstakil 200 m2 2katlı bahçeli evler var ortalama 1250000.Tl den başlıyor..evler 30 ar senelik..civarda çamlıca konakları ata konakları var onlar daha da uçuk site daireleri 10-14 yıllık. Almondhill var, Bir de Akasya recidence Şehrizar konakları vs...daha fazla ödeme yaparak bir site dairesi mi ? müstakil bir ev mi? o kadar maliyete bir daire ve havuz vs. için ödemek mantıklı mı ?(ki havuz vs hiç önemli değil benim için) bu siteler yapacağını zaten yapmış mı? yoksa müstakil ev alıp ilerde de belki imar vs çıkar 3-5 kat çocuklarıma hak doğar mı? bunun hesabını nasıl yapmalıyım.Müstakil yerler iş yeri olarak 6bine filan kiralanıyormuş ,site dairelerinin kirası tabi daha düşük.Ama bana en az 5 sene içinde çocuklar ve annelerinin oturacağı bir yer lazım.Sayenizde büyük bir hata yapmaktan kurtulacağım.teşekkür ederim. Çok içten sevgi ve saygılarımla .

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Şubat 2013 | 20:06 Kenan Aygun 2568 Kişi okudu

Altin Oran Ankara, Belgin Bilgiç, Sinpaş Projeleri

Soru

Belgin Hanim merhaba, Daha önce Tebernus Bey'e sorduğum ve aldığım cevabı aşağıda aynen veriyorum. Görüşleriniz benim icin önemli. Saygı ve sevgiler, Suleyman Yılmaz : Tebernüş Bey merhaba, Altin Oran Projesi ile ilgili kafam karıştı. Bir çok seçenek var. Göl, kıyı, panoramic, vadi evleri seklinde farklı yüz ölçümü ve bakışlar sunan seçenekler var. Bunlarda en çok neye dikkat etmeli. İleride en çok hangisi prim yapar ve hangisinde oturmak daha keyiflidir. Şimdiden teşekkürler ve saygılar. Tebernüş Kireçci : Merhaba. Rica ederim. Türkiye'de şerefiye konusunda otorite olan Belgin Bilgiç bu sitede soruları yanıtlıyor... Okumanızı öneririm...

Belgin Bilgiç tarafından yanıtlandı.
12 Ağustos 2012 | 01:00 Suleyman Yilmaz 2568 Kişi okudu

Kat irtifakı hakkında bilgi

Soru

Merhaba, 2010 yılında banka kredisi ile ev aldık tapuda kat irtifakı olarak gözüküyor.evimizi satmak istiyoruz fakat sorun yaşıyoruz.tapuda mesken ve bağımsız bölüm ibareleri var.imar barışını kaçırdık nasıl bir yol izleyebiliriz kat mülkiyetini nasıl alabiliriz.yada satmayip kiraya versek kiraci su ve elektriği üzerine alabilir mi.belediye kaçak yapı diyip konutumuzu yikabilir mi? Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Mayıs 2020 | 03:45 Ertuğrul korkmaz 2565 Kişi okudu

tapuda daire metrekaresı neden yazmaz

Soru

selamlar tebernüş bey iyi çalısmalar kolay gelsin benım sorum daire tapularında neden alınan dairenın brüt ve net metrekaresı yazmaz tokıden aldıgım 68 brut 58 net bir daire herseyıyle tam 80 metre diye mütahıtten aldıgım daire nın netıde 58 metre cıktı reklamını yapıp satmasını iyi biliyorlar ve sonucta daireler metrekare bazında fıyatlandırılıyor ama sattıkları dairelerın söyledıkleri metrekareyle alakası yok elimizde metreyle alacagımız daireyı ölçmemiz gerekıyor sanırım istanbulda en düşük yerler 4-5 bin lira metresi gerisini siz hesap edin bunun için bi önerınız varmıdır cok tesekkur eder iyi çalısmlar dilerım

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Ocak 2018 | 19:06 ahmwt gülşan 2566 Kişi okudu

Kiptaş Hadimköy 3.Etap Konutları

Soru

Kiptaş Hadimköy 3. etaptan daire aldik. Deliklikaya mevkii diye geciyor. Yalniz maalesef 1 sene oldu kiraya veremedik. Ulasim belli saatlerde var. Ayrica 350, 400 tl kira fiyati. 3. Havalimani ve Kanal Istanbul projesi bu bölgeye yakin diye tercih ettik. Ileride degerlenir diye düşündük. Simdi yanlis bir yatirim yaptigimizi düşünmeye basladik. Burayi satip Ümraniye'den daire alalim mi? Bu bölgenin gelecegi ne olur sizce? Tesekkür ederim...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Eylül 2017 | 17:46 Leyla Acar 2565 Kişi okudu

fuzul inşaat gop konut ğrojesi

Soru

sayın tebernuş bey fuzul inşaat avrupa konutları tem yanındaki arsaya konut projesi başladı bu hafta içinde lansmanı yapılcak fakat bu firma tanımadığımız çok bilmediğimiz bir firma aceba taahhütlerini yerine getirebilecekmi sizin fikrinizi alabilirmiyim bide konutun değeri yapan firma ile mi yükselir yoksa lokasyonmu önemlidir şimdiden teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Kasım 2016 | 21:10 elif davutoğlu 2565 Kişi okudu

Bizimevler 6 yatirim icin mantiklimi

Soru

Merhabalar Tebrernus bey.ispartakule bizimevler 6 metro etabinda 2+1 dairem var.Suan satsam fiyati 500bin tl kiraya versen 1500 tl.2019 da tam sitenin giris kapisinin onunden metro cikacak.butun projeleri tamamlanmis insaat asamasinda mahmurbey metrosunun ispartakule duragi sitenin giris kapisina 50 mt mesafede 2019 da faaliyette olacak..sorum su suan 2+1 dairemi satip ayni pojeden 3+1 mi alsam ki 650 700 bin civari fiyatlar.yoksa avrupa konutlari basaksehir veya atakent 4 projesinden mi 3+1 alsam.sizce hangisi yatirim acisindan daha mantikli olur.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Eylül 2016 | 14:55 Hatice Yildiz 2566 Kişi okudu