Arnavutköy de arsa almak karlı mıdır?
Merhaba Tebernüş bey.sorum şu Bu 3.köprünün yapılmasıyla değerlenecek gözüyle bakılan Arnavutköyden arsa almak karlı bir yatırım olur mu?70000 tl civarı bir param var,aldığımda 3-5 sene beklediğimde burası değerlenir mi?Kısaca karlı bir yatırım olur mu?Şimdiden teşekkürler cevabınızı bekliyorum
