Ya siz okuduğunuzu anlamıyorsunuz ya da art niyetiniz var
Öncelikle 'okudugunuzu anlamıyorsun heralde sen git şunları bi oku da gel' tarzı bir uslup ancak kahve ortamında uygun düşer.Burda onlarca kişi sizi takip ederken böyle bi cvp hiç hoş değil.Okuduğumu sizden çok daha iyi anladığıma da bahse girerim.Yazdığınız yazıların coğunu okudum ve hala aynı şeyleri düşünüyrm.Sinpaş projelerinin yaşanacak projeler olduğu ama prim yapmadığını düşünüysnz..ben de neden bi proje kalieli ve yaşanası olmasına rağmen prim yapmaz bunun nedenini soruyrm.Neden art niyetim olsun ve neresini anlamamışım anlatırsanız sevinirim.
