Gebze Emlak Konut 3ncü Etap

Soru

Merhaba Tebernüş bey. Nasılsınız? Sorum şöyle: Emlak Konut Gebze 3.Etap duyurusunu yaptı. Bu duyurudan sonra örneğin 1nci etapta oturumu başlamış 4 yıllık daire fiyatlarını olumlu ya da olumsuz nasıl etkiler? 1.etapta 3+1 102 m2 net bir daire 230.000 ile 250.000 arasında. 3.etap, düşük peşinatı olanlar için bir fırsat gibi gözüküyor fakat toplam maliyet çok yüksek olursa diğer etaplarda da fiyat artışı olur mu? Teşekkürler iyi çalışmalar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Ekim 2016 | 04:26 Serkan Sağlam 2265 Kişi okudu

Soyak Olimpiakent Hakkında

Soru

Merhaba Tebernüş bey, 5 sene önce Küçükçekmecede Cennet Mahallesinde yeni binada 2+1 95 m2 daire almıştım, geçen süre içerisinde iyi prim yaptı ve dairemi satıp Soyak Olimpiakent 3+1 veya İstanbul Sarayları 2+1 projelerine bakıyorum. Yatırım değil, eşimle ,çocuğumla oturum amacındayım. Soyak'ın 1 oda fazla olması ve genişliği, İstanbul Saraylarının da yeni ve modern bir proje olması arasında kalıyorum. Bunlar dışında Tema İstanbul 2+1, Ağaoğlu Ispartakule 3+1 lerle de aynı sebeplerle ilgileniyorum. Siz hangisini önerirsiniz,alternatif bir öneriniz olur mu? Saygılarımla, Onur Metin

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Ağustos 2016 | 14:12 Onur Metin 2266 Kişi okudu

beykoz bogazici öngörünüm

Soru

Merhabalar Tebernüş Bey Saygilar. Internette emlaklarla ilgili arastirma yaparken sizin sitenize rastladim ve sorular ve yanitlari okudugumda bu sektorde isminizin bir marka oldugunu tespit ettim.sektorle alakali bilgi ve paylasimlarniz için tesekkur ederim ulkemizde boyle insanlari gormek bizleri mutlu ediyor tesekkurler. Benim sorum Beykozda merkezde yeni aldigim tapulu 236 m2 icinde 100m2 kagir ev olan yerimle alakali arsa icerisindeki evimin durumu iyi degil catisi ucmus ev kullanilmayacak durumda evim birbucuk kat hemen uzerinde yine bir odalik kadar bir kat daha var ve onun uzerindede seyir kulesi tarzinda ufak bir cikma daha var. Bununla ilgili olarak nasil bir yol izleyip tadilat ruhsati izni alabilirim daha dogrusu verirlermi yoksa keyfiyete goremi bu isler. Bu arada daha once on gorunumden birileri gelip bu eve sakin birsey yapmasinlar bu ev yikilacak yesil alan olacak diye abuk subuk seyler soylemisler ve buda moralimi bozdu sonucta benim evim tapulu ve tapudada gorunuyor. Bu konuyla ilgili degerli bilgilerinizi paylasmanizi temenni ediyorum tekrar Saygilar Teberrüş Bey

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Mart 2016 | 02:26 vedat kaya 2266 Kişi okudu

Hangisi doğru tercih olur?

Soru

Merhaba tebernüş bey yatırım amaçlı konut almak istiyorum biribirinden farklı iki bölge ve daire tipi hakkında görüşünüzü istedim. birincisi resim istanbul orman 2+1 brüt 125 metrekare 408 bin tl 2016 eylül teslim dairenin bittiğindeki yapacağı prim ile maslak mashattan 1+1 brüt 85 metrekare 675 bin tl dairenin yapacağı prim yüzdesi çok farklı olur mu? mashattanda ki daire artı olarak 3000 tl kira getirisi var mashattan ın artık fazla prim yapmayacağı söylendiği için şüphede kaldım şimdiden teşekkürler ..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Ağustos 2015 | 20:15 Ender özbal 2265 Kişi okudu

Borcu ödenen daire üzerinde ipotek görünür mü?

Soru

Merhaba Tebernüş bey, Geçtiğimiz hafta istediğim daireyi satın almak üzere kredi başvurusunda bulundum. Eksper raporunda riskli durumlar kısmında dairenin 120.000 TL ipotekli olduğu yazıyor. Emlakçım ev sahibi ile görüştüğünü ev kredi borcunun 2 yıl önce kapatıldığını ancak iptoteğin kaldırılması için kredi çekilen bankaya başvurulmadığı için böyle göründüğünü, daire üzerinde herhangi bir ödenmeyen borç olmadığını belirtti. Ek olarak; haftaya ev sahibinin kredi çektiği bankadan borcun ödendiğine dair resmi yazı alınacağını ve sorunun çözüleceğini belirtti. Sorularım; 1- Borç ödenmesine rağmen daire üzerinde ipotek görünmesi normal mi? 2-Bankadan ipoteğin kaldırıldığna dair resmi yazı alınması yeterli mi, buna dayanarak daire iptekli değil diyebilir miyim? 3- Bu süreç ne kadar sürer emlakçının dediği gibi 1 günde ipotek olmadığına dair resmi evrak alınabilir mi, yoksa ipoteğin kalkması uzun bir süreç mi? Tüm bunlar kredi sürecimi etkileyecek olduğundan vereceğiniz cevaplar oldukça kıymetli. Şimdiden desteğiniz için çok teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Mart 2015 | 20:24 Aydan Aktan 2266 Kişi okudu

Bursa Yaseminpark Sitesi Prim potansiyeli

Soru

Öncelikle istemiş olduğum kitaplarınız kısa bir süre içinde elime ulaştı,çok teşekkür ederim.Ben 3 yıldır İstanbul da oturmaktayım.6 yıl önce Bursa Yaseminparkta brüt 168 m2 bir daire almıştım.Sinpaş ın TMSF dan devralıp bitirdiği bir proje.Dekorasyonsuz alıp lüx dekore etmiştim,maliyeti 180000 TL olmuştu.Şu an 6 yıl geçmesine rağmen prim yapmadı,200000 civarı satılabiliyor ancak.Kapsama alanınız dışında ama,lütfen genel olarak fikir verin bana.İSTANBULDA 2200 TL kira veriyorum,BURSADAKİ bu daireden de 900 TL kira alıyorum.BURSA daki evin şu anki değeri kadar nakitim var. İşyerim İÇERENKÖY de.Bu bölge ve ya ŞERİFALİ civarında 0-5 yaş arası 3+1daire almak istiyorum.Ne önerirsiniz? Kredi kullanmak istemiyorum.İçerenköyde E5 e yakın Evren sitesinde 450000 e ve İçerenköy Eston Çamlı Evlerde 500000 ve 550000 e 17 yıllık ikinci el daireler var,mantıklı gelmedi.Sıfır evler de küçük metrekareli . Şahsi tecrübeleriniz ve yolgösterici önerilerinizle vereceğiniz cevap beni yönlendirecek.Lütfen düşünce mantığı açısından cevap verir misiniz? ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER,İYİ ÇALIŞMALAR,SAĞLIKLI VE MUTLU GÜNLER DİLERİM. DR.RİFAT SERDAR ÖKTE

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Eylül 2014 | 15:28 Rifat Serdar ÖKTE 2265 Kişi okudu

ısı pay ölcer fıyatlandırma hakkında

Soru

iyi günler bu kış sitede ısı pay ölçer taktılar kullanıyoruz yalnız fatura geldiğinde yaktığınm 140 tl art size düşen:% bilmen kac pay gideri 60 tl daha toplam 200 tl para ödüyörüz.. biz buna itiraz edincede bunu biz almıyoruz yüzde yidevlet alıyor diyorlar..3 aydır böyle devam ediyor bu ayda yakmadık

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Şubat 2013 | 17:26 SERKAN CINAR 2266 Kişi okudu

Metro açılan yer prim yaparmi

Soru

Gaziosmanpaşa karayolları Mahallesi'nde dairem var eski Toprak tapulu burası Ada bazlı imara açıldı 26'sı ne kadar askıda kalacak ondan sonra Ada bazlı imara açılıyor metro geldi buraya yanında Avrupa konutları var ve TEM Avrasya diye bir proje açıldı burada daireler yaklaşım 1 milyondan aşağı yok devlet hastanesi var yanıbaşımızda benim evim eski siz ne düşünürsünüz kalsam mı satalım mı ya da bu gelen projeler buraya değer katar mı

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Şubat 2021 | 18:31 Sinan oktay 2263 Kişi okudu

Tepeoren caddeye sifir arsa

Soru

İstanbul Tuzla Tepeoren mahallesinde, suleymaniye bulvari üzerinde 400m villa imarli arsa yatirimi yapmayi dusunuyoruz. Fiyat 475bin tl. Sizce mantikli mi, yoksa cok mu primlenmis? Belki bildiginiz daha cazip lokasyonlar varsa, oraya bakabiliriz. Amacimiz uzun sureli yatirim yapmak (malum su an vadeli faiz oranlari cok dusuk).

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Temmuz 2020 | 15:25 Metin Bey 2264 Kişi okudu

Maltepe OYAK Dragos projesi hakkında

Soru

Oyak Dragos projesinden 1+1 brüt 82m2 net 52m2 daire için kapora vermiş bulunuyorum. 720.000 TL ye yakın bir fiyatı olacak. Dairenin adalar manzaralı olduğu belirtildi. Bu proje için yorumunuz nedir ? Gelecekte prim beklediğiniz projelerden midir ?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Haziran 2020 | 23:00 tugay yıldırım 2264 Kişi okudu