Bina oturma izni belgesi alınması hakkında
İyi günler kolay gelsin inşaat aşamasında daire satın aldım. yapıtığımız sözleşme gereği 2014 mayıs ayı itibari ile teslim edilmesi gerekiyordu.2014 ağustos ayında binaya taşındım fakat oturma ruhsatını mütahitin ssk ya olan borcu yüzünden alamıyoruz. Mütahitin şu aşamada borcunu ödemesi zor gözüküyor.Bu durum nasıl aşılır. Mahkeme yolu nasıl olur.
