Aile ici ipotekli ev devri.
Merhabalar 2010 yilinda konut kredisi ile satin almis oldugum ipotekli dairemin devrini kardesimin adina gerceklestirmek istiyorum. 10 yillik konut kredisi ile alindigindan dolayi kredi suresi devam etmekte ve bu sebeple daire banka tarafindan ipotek altinda. Bu sartlarda dairemin devri en kolay sekilde nasil gerceklesebilir? Bu arada ben borcun odemesine devam etmek istiyorum ve Sadece mumkunse tapuda isim degisikligine gitmek istiyorum. Yasal prosedur nedir.? Simdiden tesekkurler Saygilar
