sözleşme ve bahçe
tebernüş bey merhaba bahçetepe yetkilileri bizi hala çağırmadılar "sözleşmeler için" bunu gerçi çok kafama takmıyorum keyifleri nezaman gelirse o zaman çağırırlar.Fakat buradaki yazıları okudukça bu firmaya olan inancım giderek azalıyor onlara tavsiyem daha çok para kazanmak için insanların güvenini kaybetmesinler çünkü bu insanlar yarında onlara lazım olabilir.1) Bir arkadaşımıza ercan bey ile görüşüp bahçelerle alakalı son durumu soracaktınız sordunuzmu acaba? 2) Seher hanımın dikkat çekmek istediği konuyuda kendisine sorarsanız sevinirim ve bu konuya vermiş olduğunuz cevabıda yadırgadım belirtmek isterim.Evler satılırken hangi metrekare üzerinden satılır size sormak isterim.(bu durum müteahhit firmalara göre değişirmi?)çok şey istedim sanırım özür dilerim son olarak MUHAMMED beye sesleniyorum adına hürmeten ve yaşını bilmediğim için kelimelerimi seçerek konuşmalıyım sanırım oda aynı şeyi yaparsa sevinirim yazdığım şeyleri abuk sabuk bulma hakkını ona maalesef vermiyorum.benimle tanışmak istiyormuş taşındığımız zaman onu memnuniyetle evimde ağırlamak isterim.
