EMLAK KONUT VADİ EVLERİ HANGİ KAT TERCİH EDİLİR
Merhaba Emlak Konut Vadi Evleri 4 Katlı Pojeden Hangi Kat Daha Değerli Olur Sizce Aynı Metre Karelere Sahip Dairelerden Bahçekatmı 1.katmı 2.kat mı 3.katmı TEŞEKKÜRLER
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Merhaba Emlak Konut Vadi Evleri 4 Katlı Pojeden Hangi Kat Daha Değerli Olur Sizce Aynı Metre Karelere Sahip Dairelerden Bahçekatmı 1.katmı 2.kat mı 3.katmı TEŞEKKÜRLER
Merhaba ,çok zaman oldu size soru sormadım.Lütfen 01 Temmuz 2015 size sorduğum soruya bir bakın.Ön görülerim hep çıktı sizde destek verdiniz ,Çok sağolun.Ama bu yıl her şey tıkandı.Üretim için ihtiyac olan inşaat malzemelerin yüksekliği ortalığı durdurdu.Yeni projeler olmayınca aslında bizde hangi bölgeler daha çok gelişecek anlayamıyoruz ve o gelişen bölgelere yatırım yapamaz olduk.Biz şimdi prim yapaacak yerleri nasıl ön göreceğiz.(Kayaşehirin gibi ) Nufus artışı dışında ,Tekrar teşekkürler
İyi günler Tebernüş bey kapaklıdan arsa almak istiyorum imarlı 260 metre kare fakat 4 kat ve 100 metrekare oturma izni var ben yatırım amaçlı almayı düşünüyorum OSB ye yakın sizce ilerde değerlenirmi yoksa tarlamı daha kazançlı olur
: İyi günler. Evi satmak için birden fazla emlakçı ile sözleşme yapabilirmiyiz? evi herhangi bir emlakçı vasıtası ile sattıysak diğer emlakçılarla sözleşme yaptık diye hepsine de komisyon ödemek zorunda mıyız?
İyi günler dün aynı başlıkda soru sormuşdum cevabı içinde demişsiniz benim öğrenmek istediğim öneriniz nedir 576 metre kare tapuda arsa görünüyor 1/1000 imar planı olmadığı için inşaat izni verilenez deniyor ama diğer parsellerin yarısında villa benzeri ev yapılmış ozaman kaçak yapımı hepsi yol ve benzeri terkleri yapılmış sizce yatırım için alınırmı iyi günler
Merhaba, İçerenköyde çıkan 1/5000 lik imara göre bizim sokak için 3000m'2 birleşim %25 donatı alanı terk şartı ile en çok 15 kat E:2.07 TASK:0.40 olarak belirlenmiş. Benim sormak istediğim hisse tapulu binadayız 125 metrekare arsa üzerine 5 daireyiz benim hissem 27 metrekare tapuda ve bizim ordaki sokakların geneli bu ölçüde ve hep 3-4 katlı binalardan oluşuyor. Bu imar bilgilerine göre ben yeni yapılanmada müteahitten bir daire alabilir miyim , şimdi bu projeye ve mütahhite göre değişir diyebilirsiniz ama en azından ihtimal olarak fikir verebilirseniz sevinirim , evet 1 daire alma şansınız var veya yok diye tabi binadaki diğer hisseler içinde sorum geçerli onlarında hisseleri (27-27-27-25-18) 5 daire hisse bölümü. Yani bu imar oranları iyimi bizim lehimize değerlerdemi değerli fikirlerinizi rica ederim. Saygılarımla.
Merhabalar. Vakit ayırıp cevap verirseniz minettar kalırız. Görüşleriniz çok değerli bizim için çünkü. 2013 yılında sulukule toki hak sahiplerinden 280.000 tl ye 2+1 net 80 m2 bir daire aldık. 1 sene kaldık. Sonra arap akınına dayanamayarak evimizi Türk bir aileye kiraya verip üzerine ekleyerek bizde kiraya çıktık. 2017 Eylül ayında %20 indirim kampanyasından yararlanarak borcunu kapattık. Şansımıza tapuları da verdiler. Şuan krediye uygun tapulu ve borçsuz. Kira getirisi 2.000 tl. Diğer yandan 5. Levent projesinde residence bölümünde %20 indirimli 2+1 net 101 m2 bir daire bulduk. Kira getirisi 3.500 tl diyorlar. Satış elemanı 1 ay sonra teslim diyor ama bence 6 aylık işi var. Sulukuledeki daireyi 600.000 tl ye satıp üstüne ekleyerek 5. Leventteki daireyi 1 milyon tl ye peşin satın almayı ve artık içine girmeyi düşünüyorduk. Ancak herkes sulukule çok değerlenecek satma diyor. Bekle diyor. Sizce ne yapalım? Malum bugüne kadar olan problemlerden ötürü sulukule çok değerlenmedi. Ancak tapuların verilmesi ve şehrin ortasında olması ile yavaş yavaş dikkatleri üstüne çekiyor. Diğer yandan artık kirada oturmak istemiyoruz. Yardımlarınızı rica ediyoruz. Saygılar
Merhaba Tebernüş Bey, Silivri Büyükkılıçlı köyünden yatırım amaçlı 2005 yılında 6000 m2 bir tarla almıştık. Bugün itibariyle istediğimiz fiyata tarlayı satabilirsek yine Silivri'de alışveriş merkezi, hastane ve okullara yakın iyi bir siteden 160 m2 büyüklüğünde bir daire alınabiliyor. Dairenin kira getirisi aylık 1200 TL. Silivri bölgesinde konut projeleri her geçen gün artmakta. Bizde bir yol ayrımındayız. Acaba yatırım aracımız tarla olarak devam mı etmeli veya tarlayı satıp alıacak daireyi kiraya mı vermeli ? Bu kounda düşüncelerinizi bir uzman olarak paylaşmanız mümkün mü ? Saygılarımla
Merhabalar, Yeni Nesil Eyüp Projesinden yatırım amaçlı 3+1 konut almak mantıklı mıdır? istenen fiyat 767.000TL. Bir de Piyalepaşa İstanbul projesinden 2+1 "oturmak" için konut alma niyetindeyim, sizce değeri de daha fazla artar mı? Şimdiki ortalama fiyat 1.400.000 TL. Kolay gelsin, sevgiler.
Merhabalar tebernüş bey. Günümüzdeki yapılara baktığımız zaman yapıların kullanım ömrü maximum 50-100 arası. Ecdat yapıtığı eserler hala sapa sağlam günümüze kadar geliyor. Tamam maliyetler çağın gereği betonlaştırmayı getiriyor ama en azından kamuda vs uzun ömürlü gelecek nesillere aktaracğımız kendi mimari tazımı oluşturup yansıtan aynen ecdadın yaptığı gibi taş duvarlar horosan harçlarla ahsap malzemelerin kullanıldığı uzun ömürlü sağlıklı yapıların olusturulması sizce gerekli değilmi. Eski yapılara baktıgımızda tavanların yüksekliği tüm yapı malzemerin nefes alması varken şimdi biz her yerde betona plastiğe içinde tıkılıp kaldık en azından özel sektörüm olmasada kamunun böyle bir politika izlemesi gerekmiyormu. Sizin eski yapılarlara yeni yapılar arasındakı fikriniz nedir.