Tebernüş bey googleda web sitenixe rastladım,epeyi...
Tebernüş bey googleda web sitenixe rastladım,epeyi yararlı bilgileri gördüm okudum.Size iki sorum olacak;ilk sorum,İstanbul konut sektörü Türkiyenin lokomotifidir.Buradaki konut fiyatlarının bu denli artması sizce anormalmidir yoksa maliyeti artan arsa fiyatları ve artan enflasyon nedeniyle bu fiyatlar doğalmidir.aziz nesinin hikayesine dönmemek adına...son sorum;Avrupa konutları artaşın konut projelerinin teslim sonrası hizmet kalitesinden kimsenin şüphesi yok sanırım.ancak kale projesindeki fiyatları ve tüketimi görünce bunu biraz abartılı buldum.Sanki primin bir kısmını şimdiden firma kendisine ayırmış gibi geldi bana.Sizce bu fiyatlardan prim-yatırım yönünden almak mantıklımı?avrupa 1-2- ve 3,tem1 ve 2 deki primi örnek alarak değerlendirme yönünden sizden değerlendirmenizi rica edecektim?iyi günler.
