ihlas kristal evler'de 1+1 mi? 2+1 mi?
sayın tebernüş bey kristal evler konum olarak nasıl prim yaparmı alırken 1+1 mi almalı yada 2.+2mi almalı acil teşekkürler
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
sayın tebernüş bey kristal evler konum olarak nasıl prim yaparmı alırken 1+1 mi almalı yada 2.+2mi almalı acil teşekkürler
Tebernüş bey merhaba öncelikle mesa çengelköy sorusunu soran okurunuza cevaben ben kandillide oturuyorum siz genelde projelere kıymet veren birisiniz bu dediğiniz tuzla,çekmeköy,beylikdüzü tarzı yerlerde olabilir ama ne mesa(ki kuzenim orada orutyo, 600 bin USD ye ev aldılar, kendilerinden başka oturan yok ve pişmanlar , satmak istiyorlar bir tane doğru düzgün ağaç yok) nede beylerbeyi konakları ne gerçek çengelköyün nede beylerbeyinin tarihi dokusunu yansıtmıyo ve konum olarak çengelköyle alakası yok arkası gecekondu semti tufan mahallesidir, illa iste alacaksanız daha boğaza hakim ve büyük konumlu göksuevlerinde alma mantıklı.. he ileride prim yapar illaki bu doğru ama o paraya orlar inanın değmez boğaz manzaralı müstakil evler mükemmel daireler var...bide reklam yaparken mesa çengelköy,boğaz vs. manzarası koyuyo.. boğaza enassagı 6 km mesafe var oradan %90 ının manzarası bile yok..beylerbeyi konaklarıda eski tarla olan yerler beylerbeyi merkeze enuzak yerlerdendir ve çukurda kalır...
Yunus Cengiz Bey'e hitaben... Yunus Bey, otel yatırımı yapacaksanız kesinlikle rotanız İstanbul olsun, ancak önemli nokta şu.. Otelin rezervasyon ağı çok önemli.. Bunu bizim gibi büyük bir otel yönetim acentesine yaptırtırsanız normal kazanabileceğinizin 2 katına yakınını kazanabilirsiniz. Yurtdışında anlaşmalı 173 lokal acente noktamız ve yarı manuel rezervasyon ağımız ile 25-28 gece/ay dolulukları yıl genelinde sağlatan tek profesyonel firmayız. Eğer yatırım amaçlı olarak görüşmek isterseniz firma bilgilerimizi ve iletişim bilgilerimizi Tebernüş Bey aracılığıyla size iletebilirim.
Merhabalar.Kocaeli Gölcük'te ikamet ediyorum.Bulunduğum bölgedeki bir müteahitin bir projesi var.500BİN peşinat kalanı 10 yıl şeklinde her yıl 5 bin artarak ödeme yapıyorsunuz.örneğin 2+1 daire için 500.000 peşinat 1.yıl 15binx12 ay 2.yıl 20binx12 ay...şeklinde 10 yıl ödeme yapıyorsunuz 10yıl sonunda 4-5milyon civarı para ödemiş oluyorsunuz.bir de Balıkesir Edremit ilçesinde 1+1 yazlık var şuan inşaat aşamasında 675bin peşinat tapu teslimine kadar(12ay)25bin ödeme kalanı da ya kredi yada peşin şekilde ödüyorsunuz.fiyatı 2.250.000 ama 2milyona bırakacak.şuan elimde 700bin nakit var.hangi yatırım daha mantıklı.yazlıkta oturacağım diğer evi kiraya veirrim muhtemel.tavsiyiienize ihtiyacım var.teşekkürler
Iyi günler Tebernüş Bey, boğaziçi öngörünüm bölgesinde kalmış Yeniköy de denize 1000 m 1500 metrekare müstakil tapulu bir arsa tek mal varlığınız olsa, şu gün itibari ile bu durumu nasıl değerlendirirdiniz diye sormak istiyorum. Zahmetinize teşekkür ederim.
Tebernüş bey soruma verdiğiniz hızlı cevap için teşekkürler. Sizi yaklış 10 yıldır 2010 yılından bu yana her gün takip eden, mesleğide ekonomist olan bir yatırımcıyım. Cevaba istinaden yazıyorum. Ben asla usd ,euro ve gram altını yatırım enstrümanı olarak görmüyorum ve bu yaşıma kadarda asla yatırım için döviz /altın almadım. Bist oynarım ,konjektüre göre, sağlam borsacıyım. Hem meslek olması hemde mesleğimin başında bu sektörde olmam sebebi ile bistte kazandığım nakitleri gayrımenkule atar, Ana para ilede bistte geri çekilmelerde duruma göre pozisyon alırım. Asıl sormak istediğim şeye gelince, benim şu anda yukarıda da belirttiğim üzere nakitteyim TL. Benim kafamı kurcalayan ve teknik olarak size sormak istediğim, kira çarpanı 217,amortisman süresi 18 yıl olan ,yatırımlık 1+1 daire ,bu konjektürde gayrımenkul yatırımı olarak (5 yıl ve daha uzun) mantıklı mı? 1+1 yatırımında bu çarpan ve amortisman süresi ile yatırım ne kadar mantıklı? Ayrıca twitterdan da takipçinizim ama hiç yazmadım orda. Gayrımenkul sonrası ,ekonomi bistte de ideali olma yolundasınız gibi. Çünkü araştırıyor ve geliştiriyorsunuz kendinizi finans olarak.Başarılar
Konut desteği kapsamında 0 ve 1.el konutlar için azami 12 ay ödemesiz dönemli 15 yıl vadeli aylık yüzde 0,64 faiz oranı ile kredilendirme imkanı olacağı belirtildi. Genelde bu kampanyalar sıfır konutları yada projeleri kapsamaktadır. Burada iade edilen 1.el nedir? Müteahhitten yada projeden ilk elden satin alan kişinin g.menkulu yeniden satması midir?
İyi günler Kırklareli Pınarhisar Çayırdere Köyü 4.dönüm tarla aldım tek tapu pınarhisar kaynarca beldesi imar durumu nedir acaba bilgi almak istiyorum
Efendim İyi Günler ,Cevabınız için şimdiden teşekkür ederim. Efendim ben yurtdışında yaşıyorum istanbuldan yüksek kira getirisi getiren bir yer arıyorum bütçem 700.000 tl gibi bütçem var ama aylık 5000 tl aşagısı olmayan bir kira getirisi yer arıyorum tavsiyeniz varmıdır ? dükkanmı alınır yoksa dairemi ?
Merhaba, 3 aydır kiracım var faizler düştü diye evi satıp bankaya kredi borcumu kapatmak için evi satılığa çıkardım. Kiracıya müsait olduğunuz zamanlarda eve görücü gelirse yardımcı olursunuz dedim bana benim kontratım devam ediyor 1 sene boyunca bu evi satamazsınız evi de kimseye göstermeyeceğim diyor. Ben evi alacak olan kişiye özellikle kiracının kontratı bitene kadar oturmaya devam edeceğini söylediğimi söyledim ama buna rağmen kabul etmiyor satamazsınız diyor. Böyle bir şey olabilir mi ne yapmam gerekiyor sonuçta bankaya borcumu kapatıp akşamları rahat bir uyku uyumak istiyorum. Teşekkürler