iva flats kağıthane projesi
iyi çalışmalar tebernüş bey iva yapının projesi ile ilgileniyorum proje iva flats kağthane projesi 1+1 daire 54 m2 : 400.000 tl sizce uygunmu vede iva yapıya güvenebilirmiyim size şimdiden reşekkür ediyorum
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
iyi çalışmalar tebernüş bey iva yapının projesi ile ilgileniyorum proje iva flats kağthane projesi 1+1 daire 54 m2 : 400.000 tl sizce uygunmu vede iva yapıya güvenebilirmiyim size şimdiden reşekkür ediyorum
Merhaba usule aykırı bir ihalemiz oldu.İhale öncesi yapılan keşif bilirkişi incelemesi başka taşınmazda yapılmış ve satış memurluğu ilk keşfi aynen kabul etmiş kıymet taktirinde bulunmamıştır.7 gün dolmadan ihalenin feshi davası açacağız.Ancak bu davanın yerel mahkemede görülme süresi eğer RED olursa Yargıtaydaki görülmes süresi Karar düzeltme ve kanun yararına bozma gibi süreçleri yaklaşık kaç yıl sürer?Teşekkür ederim.Saygılar...
Merhaba Tebernüş bey. Tekirdağlıyım ve bu civarlarında yatırım yapmak istiyorum. Ancak köyler dısındaki arsalar benim bütçeme pek uygun değil. 80 bin tl birikmişim var. İmarlı bi arsa alamıcam sanki. Fazla yükseklerde gözüm yok şimdi alayım 5 sene sonra 5 katına satayım falan diye düşünmüyorum. Çok iyi hatırlıyorum bundan 5-6 sene önce bulunduğum köydeki tarlaların dönümü ortalama 3-4 bin tl den satılıyordu şimdi ise 10-11 arası değişiyor. Herkes arsalara yöneliyor ama tarlalar da çok iyi değerleniyor. O yüzden arsa takıntım yok. bi tanıdığım 10 dönüm tarlasını 80 bin tl ye satıyor paraya ihtiyacı var. Sizce güzel bi yatırım olur mu 5-6 sene sonrası için.
Merhaba tebernüş bey 22 yaşında büyük bir firmada orta düzey gelir ile calısıyorum. Edirneden bir ev aldım ve kira getirisini düştükden sonra ödemem gereken rakam ilk 2 yıl 575 TL . evi 60.000 tl fiyata aldım ve bir hafta sonrasında minimum 75 acele etmezsem 85 civarı değerde satılacağı söylendi fakat satma düşüncem yok alt katı biraz yıkık dökük 10/12 bin tl civarı masrafı var fakat 45bin tl ye aciliyetten veriyorlar. kira getirisi 600/700 tl arası olur elimde hiç nakit kalmadığı için 12-13 ihtiyaç 35 konut kredisi çekersem < maaşım ile ihtiyaç kredisi & ve eve gereken 10bin tl liködeyebilirim ve gelen kiradan konut kredisinin aylık 520 tl lik kısmını öderim diye düsünüyorum. Böyle bir durumda ikinci evin alım için çekktiğim kredi aylık 900 tl kirası 600 tl , ödemem gereken 300 tl oluyor ( bir şekilde 10 bin tl lik masrafı öderim zaten o kolay diye düsünüyorum ) 1.evin kriasına eklemem gereken 275 tl total ödeme iki ev için 575 tl civarı ve 10bin tl lik tadilat masrafı sizce böyle bir yatırım mantık lı olur mu ? durum karışık olduğu için açıklamam çok karışık oldu ve fazlasıyla devrik cümlelere yer verdim. Kusuruma bakmayın & çok teşekkürler , iyi çalışmalar :)
Merhaba Tebernüş Bey,fırsat buldukça yazılarınızı okuyorum ve size hayran kalıyorum.Kurtköyde 3 ay önce emlak ofisi açtım bu süre zarfında 3 satışım oldu.tek başıma uğraşıyorum.ama durgun dönemlerde moralim çok bozuluyor.Benim ilk olarak sormak istediğim başlangıç için ne kadar sabır gerekir ve umutsuzluğa düşmemek için kendimi Nasıl motive edebilirim. kolay vazgeçmek istemiyorum ve bu işi devam ettirmek istiyorum.konuyla ilgili bana destek olacak kitaplarınızdan almak istiyorum.cevabınızı bekliyorum.teşekkürler
Ben yaklaşık 3 ay önce Toki nin Adalet Bakanlğı personellerine ayrılan kontenjandan 3+1 149 m2 bir daire aldım,daireyi 45000 tl ye aldım daire 28 Şubat tarihinde teslim edilecek,şahıstan noter tastikli vekalet ve ayrıca daire değerinde senet aldım,ama gelin görün ki şahıs işlediği suçtan kaçmak zorunda kaldı.Sorum şu 1 ci derece haciz benim,noter tastikli vekalet bende,bu durumda ne yapabilirim,risk alıp bu evi alayım mı yoksa ödediğim paranın üzerine hoş bir soğuk su mu içeyim.Duyduğum kadarıyla bir yıldan sonra devir varmış ,bu devir işleminden yararlana bilir miyim ,bu konuda bana yardımcı olun,çoluğumun çocğumun rızkını yatırmış bulunmaktayım
Mrb Benim Dublex ama müstakil yani ayrı girişli evim var ben bu evimi tapuda ayırmak istiyorum elektrik su ve doğalgaz bağlama istiyorum 1 katında kardeşim 1 katında ise ben oturacağım ama elektrik ve doğalgazı ayırmak için ne yapmam lazım bir akıl verirseniz sevinirim teşekkürler. Bu siteden bir bilgiler aldım az ama tam detaylı öğrenmek istedim
Tebernüş bey merhaba, İstanbul/Bağcılar/Kirazlı mahallesi bölgesinden metroya yakın, 1-yıl öncesi 20/25-Yıllık bir siteden 176.000.-TL 100.M2 bir daire satın aldım, 50.000-TL?de kredi kullanmıştım, Şuanda içinde oturmaktayım, 1-hafta öncesi ilgili belediye baya bir emek vererek hazırlığı güzel proje için, bizim site, ve diğer siteleri kentsel dönüşüm proje sunumu toplantısına çağırdı, yapacağı projeyi sinevizyonda hepimize izleterek anlattı, 11-bloklu toplamda 376-adet olan daire yerlerimizden, 540-Adet daire çıkararak katkı paylarını tarafımıza sunmak için ikinci toplantıyı yapacaklarını söylediler, ancak kendini bilmez daire sahibi bazı cahiller ??ben para ödemem, bizim yerimiz geniş, vs? deyip toplantının sonunu cıvıttılar, benim bu toplantıdan çıkardığım sonuç %50 bu iş olur, olmaz oldu, hal böyleyen 2-ay önce 3-kattaki mal sahibi kuzeye bakan dairesini 235.000-TL satmıştı, benim sizin gibi tecrübeli bir uzmandan istediğim yardım şu?ki, daireler pirim yapmışken, ve beklenen deprem gerçeği varken, resmi anlamda tarafımıza sunulan projeyi reklam amaçlı kullanarak güneye bakan dairemi satıp, çerkezköyde var olan arsamıda satıp değeri (80.000.-TL) istanbulun metro ayaklarına bakan kısımlarından borçsuz veya çok az borçla daire almak mantıklımıdır.? Yoksa projenin sonunda ne olacağını beklemekmidir.? Cevabınız için şimdiden teşekkür ederim.
Merhaba Tebernüş Bey, Ispartakule tedbir kararı bölgedeki Emlak konutun yeni projesini etkiliyor mu ? etkilerse alınan paralar geri ödenir mi ? ayrıca bölgenin geleceği etkilenir mi ?
Sayın Tebernüş bey sizden ricam olacak. ben İstanbul dışında ikamet etmekteyim. elimde nakitim hazır, İstanbul esenyurt bölgesinde yatırım amaçlı olarak 1+1 daire almayı düşünüyorum. acaba n merkez, solarkent ve regnum sitelerinde hangisini tercih etsem yer -ulaşım ve konum olarak daha iyi bir tercih yapmış olacağım. bu arada değerlendirmenizi bu kıstaslarda yaparsanız memnun edersiniz beni. selam ve saygılarımla