tarla yatırımı yaptık mantıklımı
sevgili hocam merhabalar değerli görüşünüzü merak ediyorum .biz manisanın bir ilçesinde merkeze 10 km uzaklıkta otobanın yanında olan merkezi bir köyden tarla aldık.izmire yakın.yeri düzlük tarlanın şekli dikdörtgen köy imara 180 metre elektrik su dibinde kadastrol 23 metre yolu var.2400 metrekare 750 bine aldık.açıkçası köylere gelebilecek 300 metre imar genişlemesinden faydalanırız düşüncesiyle aldık amacımız üzerine köy evi bağ evi yaparız düşüncesi.yanlışmı yaptık sizce mantıklı bir yatırım olmuşmudur
