Beykoz elmali da neler oluyor

Soru

Tebernus bey merhaba. Beykoz Elmali' da daha once Kİptas'in kosifler firmasina ihale ettigimiz orman arazisi uzerinde calismalara baslandigini goruyoruz. Agaclik alanlar gittikce azaltiliyor. Duyumlarimiz bu arazinin kiptastan tokiye devredildigi ve burayi adini bilmedigimiz bir firmaya ihale ederek residans villa konseptinde bir proje yapilacagi yonunde. Sizin bir duyumunuz var mi acaba? Buraya kim nasil bir proje uygulayacak merakla bekliyoruz.kolay gelsin.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Ocak 2015 | 21:21 ozgur cakmak 1464 Kişi okudu

sağ iken miras verme

Soru

bizim 4 katlı evimiz var 3 katı beraber yapıldı diyebiliriz. 4. katı ben tamamen kendi imkanlarımla yaptım. biz 5 kardeşiz 3 erkek 2 kız arsadan hisse olarak tapu dörde bölündü 4. katın tapusunu ben aldım 3. katı abim sattı.1. kat diğer abimin 2. kat babamın biz kardeşler arasında konuştuk 4. kat benim olduğu için kimse buradan hak iddia etmeyeceğini bildirdi 3. katı abim sattığı için kızlara o zaman 5 'er bin lira her birine vereceğini 2. katı yine ben alacağımı ve kızlara 10'ar bin lira vereceğimizi beyan ettik 1. kat ufak olduğu için diğer erkek kardeşimiz para ödemeyecekti. ancak babam 19 Ekim 2014 tarihinde vefat etti dün bana sulh hukukmahkemesinden gelen dosyada 03 Mayıs 2012 de babam ölmeden önce kızlar babamı notere götürmüşler ve hiç tanımadığımız 2 tane bayanıda tanık yapmışlar ve kendine ait olan 2. katın tamamını kızlarına verdiğini beyan etmiş. ancak burda karışık olan durum babam okuma yazma bilen ilk okul mezunu biridir.noterin yazdığına göre okuması yazması olmayan diye belirtmiş ve imza atmayı bilmediğini söylemiş oysaki babam okuma yazmada bilir imza atmayıda bilir. hatta biz okul dönemindeyken ben babamın imzasını bile taklit ederdim. şimdi benim sorum ben nasıl bir karşı dava açmalıyım ya da ne yapabiliriz bu durumda normal şartlarda babadan kalma miras elbette çocukları arasında bölünür ama bu benim kendi yaptığımın haricindeki diğer 3 katıda çalışarak yaptık ve kızların hiç bir katkısıda yoktur. çünkü ablam küçük yaşta evlendi gitti o evlenmeden önce böyle bir bina hiç ortada bile yoktu. yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim selamlar

Satfiye Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Şubat 2015 | 11:10 TURGAY BEKEN 1463 Kişi okudu

2014 de imar affı var mı ?

Soru

merhaba Tebernüş ağabey.. Daha önce benim soracağım soruyu cevaplamışsın ama o zaman 2013 müş. 2014 de imar affı var mı ? Varsa eğer ne zaman var seçimlerle bir alakası olur mu ? Ailem ona göre hareket edecek. Şimdiden çok teşekkür ederim...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Ocak 2014 | 21:35 Hatice Demir 1464 Kişi okudu

fiyapı fiside evleri

Soru

merhabalar,esenyurt bölgesinden fiside dan 2009 yılında peşinatla geri kalanıda daire tesliminde olmak üzere bir 2+1 daire satın aldım. mayıs 2012 de teslim edilmesini beklerken evlerin daha %40 ı bile tamamlanmamışken birde imar sorunundan dolayı inşaat mühürlendi. ve firma şuan bu imar krizinden dolayı evleri teslim edemediklerini fakat sözleşme sonu mayıs 2012 olduğunu söyleyerekten geri kalan parayı ödememiz gerektiğini söylüyorlar. Tabii birde senet var. senetin üzerine daire tesliminde diye ibare var.Sözleşmede ödeme maddesinde tarih belirtilmeden daire tesliminde diye yazdırmıştım. bu durumda 79.000 tl lik senedi ödemesinin benden alabilirlermi evler teslim edilmediği halde. bu konuda nasıl bir yol izlemem gerekir sizce.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Eylül 2013 | 14:07 hasan pamuk 1463 Kişi okudu

dora park ümraniye

Soru

merhabalar, dorapark ümraniyeden 4+1 ev bakıyoruz site ile ilgili bilgi ve tavsiyelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.selamlar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Nisan 2013 | 23:34 mehtap aydın 1464 Kişi okudu

çerkezköyde arsa yatırımı

Soru

Tebernüş bey kolay gelsin.Türkiye de arsa ve arazi fiyatlarının çok şişik olduğunu söylüyorsunuz.Çerkezköy bölgesi de nufusu artmakta olan dinamik bir bölge.Gerçektende arsa fiyatları yüksek.Günümüzde ülkenin içinde bulunduğu ekonomik gidişhatı da gözönüne alırsak çerkezköy bölgesinde arsa fiyatlarında düzeltme olabilirmi? Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Şubat 2017 | 14:49 egemen aydın 1463 Kişi okudu

KİPTAŞ Finanskent 1 mi? KİPTAŞ Finanskent 2 mi?

Soru

Tebernüş bey finanskent itü konutları etabı ile ilgili soruma verdiginiz cevap için tesekkurler. yalnız bir sorum daha olacak. finanskent 1 i düşünün demişsiniz ilk planda. bunu deme sebebiniz finanskent 1 tesliminde yaşanan gecikme, kiptaşa olan güven kaybı, tapudaki sorunlar vs. gibi şeyler mi? bitmiş olan evi görerek almamı oneriyorsunuz bana sanki. aslında ben finanskent i gormeye gittigimde site bana albenisi yüksek gelmedi maalesef. Su anda batı atasehirde kirada oturdugum içindir belki ama o siteyi pek de begenmedim. bu yüzden finanskent 1 i pek düşünmemiştik. Şimdi itü etabının planlarını gordugumde cok daha güzel ve modern bir site oldugunu dusundum. Tabii planlardaki gibi olacak mı o da bir risk :) aynı mevkideki 2 ayrı sitenin arasında karar verirken teslimatı 2 yıl sonra da olacak olsa daha güzel olana yatırım yapmak acaba mantıksız mı olur? eninde sonunda fiyatları aynı yere mi gelecektir yoksa 5-6 yıl sonra? cevabınızı sorguladıgımı düşünmeyin sakın.. sadece anlamaya calisiyorum :) bunların hepsine ek olarak kiptaş deyince uzak dur diyen cok insan da var cevremde. fazla uzun bir soru oldu ama umarım hepsini cevaplarsınız. şimdiden cok tesekkurler bu bize tanıdığınız danışma olanagı için..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Mayıs 2012 | 00:49 Utku Ulutürk 1463 Kişi okudu

hangisi

Soru

merhaba, size daha önce fikir almak için soru sormustum içtenlikle cevpladıgınız için tşkler. son olarak kartal civarında karar kıldık. demirli park yakacık ve kentplus arasında kaldık. siz olsaydınız oturmak için hangisini tercih ederdiniz. ikiside aynı metre kare baz alındıgında neredeyse aynı rakama gelmekte. görüşünüz çok önemli teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Mart 2012 | 07:36 cüneyt kal 1463 Kişi okudu

Merhaba, Bulgurluda sie içerisinde yei bir daire arıyoruz. Bah

Soru

Merhaba, Bulgurluda sie içerisinde yei bir daire arıyoruz. Bahçe Köşk sitesi var bu bölgede yaklaşık 1 yıl öce tamamlanmış olan, bahçeli kapalı otoparklı. Bu sitede 3+1 146 m2 kuzay cephebir daire içi 380 isteniyor kredi borcundan dolayı. Sizce nasıldır, bu site için prim şansı nedir. 120 ay boçlanma durumumuz olacak değer mi? yoksa şeriflai taraflarından baksak mesela lavellalardan 160 m2 280 civarında sanırım. Konumu ulaşımı nasıldır. Ben lavellaları sadece internet ilanlarından biliyorum. prim yapar mı? çengelköy-erenköy de çalışıyoruz hangisini değerlendirelim? teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Mart 2011 | 00:25 Hatice Demir 1463 Kişi okudu

Abi sana damardan bir sorum var, Allah aşkına TOKİ ne demek? k

Soru

Abi sana damardan bir sorum var, Allah aşkına TOKİ ne demek? kimdir kime bağlıdır? özerk midir? devletin midir? garantisi var mıdır? sahibi var mıdır? başkanı mı vardır? nasıl tokide patron olunur? kim kurmuş, niye kurmuş? Emlak Konut da aynen kimdir? ne iş yapar? tokinin bütün soruları emlak konut için de geçerli.. hiç bilmeyene anlatır gibi anlatır mısın lütfen bana bunu.. herkesin ağzında bir toki, bir emlak konuttur gidiyor ama kimse sorsam kem küm edip yanıtlayamıyor. yok efendim biri ötekinin iştirakiymiş de başbakanlığa bağlıymış vs, e o her yerde yazıyo, onu biz de okuyoruz da ne demek yani bu, detaylıca anlat abi nolursun

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Aralık 2010 | 04:14 vargın umutoğlu 1463 Kişi okudu