yıldırım kuleli güzelbahçe
selamlar, yıldırım kuleli güzelbahçe de toprak sahibinden satılık bir 1+1 daire var, emlakçı + tapu dahl 280.000 try, 4. kat dair, otoparkı yok, yatırım amaçlı düşünüyorum, gelecek açısından iyi mi yoksa biraz daha mı beklesem, emin olmadım, sizin fikrinizi almak istedim. Şimdiden teşekkürler.
