Yatırım için ev almak istiyorum
Mehaba Tebernüş bey, Benim Sultangazi Esentepe' de Yüksek Giriş bir dairem var(şuan 550 tl kira alıyorum)burayı satıp parasını peşinat olarak kullanarak Bahçekent Emlak Konuttan 1+1 daire almayı düşünüyorum, konu hakkında siz ne dersiniz? ileriye dönük bir yatırım için Sultangazideki evin kalmasımı? 1+1 almakmı daha mantıklı? Teşekkür ederim
