Geçmişe dönük daire fiyatları
Iyi Akşamlar hocam. Bnm sorum geçmiş yıllara ait ev fiyatlarına ya da satlık daire ilanlarına nasıl ulaşırım. Teşekkürler...
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Iyi Akşamlar hocam. Bnm sorum geçmiş yıllara ait ev fiyatlarına ya da satlık daire ilanlarına nasıl ulaşırım. Teşekkürler...
Tebernüş Bey merhaba, Daire teslim tarihine uyamayan bir müteahhitte sözleşmede yazmasa bile noterden ihtarname çektirip geciken ay kadar kira talep edebilme hakkımız var mıdır?
merhaba kat irtifaklı ve krediye uygun daire alınca ilerde kentsel dönüşüm veya yıkım olursa sorun cıkarmı?Bana yıkılan daire yerine daire verilirmi?cevabınız için teşekkürler
Merhaba Tebernus bey, hadimkoyde 400 metre kare ifrazli yerim var. 2012 den itibaren ticari/konut rezerv alani ilan edilidi ve 1/1000 imar uygulamasinda. Ben Almanya kaldigim icin bunlardan pek anlamiyorum. Rezerv ilan edilmesi kesin arsa vasfina donusur mu?
mrb. evi 2017 temmuz da 150 bin tl olarak aldım 117 bin tl kredi çekip 100 bin tl ev sahıbıne banka aracığıyla verdim diğeri de hesabıma katarak tapu masrfları vs. geri kalan para ise elden verdim evin sahibine yanı tapuda evi 100 bin tl gösterdim ilerde ceza yer miyim 117 çekilen kredi den geri kalan para eve masraf yaptım kapı pencere laminat parke işi yapan usta ile sözleşme yaptım elimde bu belge mevcut saklıyorum bir diğer husus 2013 tarihinde 46,500 liraya ev aldım tapuda 37 bin tl gösterdim ceza 741 tl bugun geldi onu ödeme yapacağım bugun çünkü ev sahibine 46 bin tl banka aracığıyla verdım belge sabit itiraz edemedım ama ödemeyi mecbur yapacağım yukarıda geçen ilk soruma cevap yazabılır mısınız
Esselamu Alayküm. Tebernuş bey vefat eden babanın malının tamamı el birliği ile eş ve evlatlara intikal ettiriliyor. Daha sonra evlatlardan biri vefat ediyor ve bu payda onun eş ve evlatlarına kalıyor. Yanlız kalan tapuyu intikal ettirmek için tapu dask yapılmasını istiyor. Arsa tapusu olan bu tapunun niteliğinde aynen şöyle yazıyor "ÜÇ ADET AHŞAP EV VE KARGİR İKİ KATLI EV VE TARLA VE FINDIK BAHÇESİ" mevki olarak mahalle başı yazmakta. Tapuda falan ev falancaya diye bir tescil bulunmuyor. Belediye planında bu evler köy içi mevkisi olarak görünmüyor. Yanlız daskın sitesinde muaf olan yerlerin tanımına göre ruhsatı olmayan mühendislik işlemi görmeyen yerler bu tanıma uyuyor. Ayrıca yazılan yerlerin sadece ikisinde yaşayan var ve diğerleri belkide ev niteliğinde bile değil. Bu durumda tapu müdürlüğü başka maliklerin oturduğu ve kiminin ev bile olmadığı bu durumda tescil işleminin yapılmasını talep edenden dask istemekte haklımı ? Haklı değilse bunu nasıl ıspat edebiliriz ? Eğer haklıysa Evlerin tamamına dask yapmak mecburimi ? Sadece birine yapılırsa yeterli olur mu ? Poliçelerin fiyatının düşük olması için metrekareleri çok düşük gösterebilir miyiz ? Değerli cevaplarınız için şimdiden teşekkürler. İyiki varsınız.
İyi pazarlar Tebernüş Bey, fiyat bilgisi ekledim, kusura bakmayın atlamışım. Yeşilpınar, Karadolap mevkiinde 45 m2 1+0 tapulu iskanlı daire buldum. Sıfır daire ve banka kredisine uygun bahçe katı. Daha sonra büyütme gibi bir imkanımızda var. Ortalama kira getirisi 700-750 lira arası. Aylık ödemelerini ancak 10 yıl vade ile yapabilecek durumdayım. Sizce bunu yatırım olarak değerlendirmeli miyim? Not: 1 yıl içerisinde Metro durağı açılıyor, mesafe 100 metre.. Fiyat: 120.000 Lira Selamlar, sevgiler
Merhaba, istanbul kartal ugurmumcu da 20 yillik binalarda 3+1 100mt kare giris kat daire icin min.250 bin tl fiyat isteniyor.kira getirisi max 1000tl civari.Ayni bolgede 2.kat ve yukarisi icin de min 280-325 bin tl talep ediliyor kira getirisi 1100-1300 tl civari.Suan giriş kat icin %10 eksigim var ve uzeri icin kredi cekmeyi planliyorum.Sizden talebim oncelikle bu bolge icin fiyatlar uygun mu? Ayrica bu bolge icin giris kattan mi yoksa daha yuksek katlardani daire almak yatirim acisindan daha avantajli olur?Ilginize teşekkür ederim.
İyi günler tebernüş bey.kayinvalideme ait olan dükkân+4 kat inşaat ruhsatı olan fakat sadece dükkan ve bir katının tuğlaları örülmüş bir binası var.Ben burayı satın alıp üstüne de bir kat çıkmak istiyorum.a) bu şekilde bankadan kredi cekebilirmiyim? b) şayet kredi çekemezsem başka hangi yolu izlemeliyim? Teşekürler.
Merhaba , Evli olduğum eşime ailem tarafından 300.000 TL para verilecek .Bizde karşılığında evlenmeden önce aldığı ipotekli olan evinden hak istiyoruz ancak bunu nasıl yapabiliriz ? Noter üzerinden benimde hakkım olduğuna dair sözleşme uygun olur mu yada benim üzerime devir yapılabilir mi ? Yada müşterek tapu teşekkürler