hadımköy marmara petrol sitesinde dairem var kısa ve orta vade
hadımköy marmara petrol sitesinde dairem var kısa ve orta vadede değer kazanması bekleniyormu yoksa satıp halkalıdan dairemi almalımıyım görüşlerinizi bekliyorum
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
hadımköy marmara petrol sitesinde dairem var kısa ve orta vadede değer kazanması bekleniyormu yoksa satıp halkalıdan dairemi almalımıyım görüşlerinizi bekliyorum
Tebernüş Bey merhaba. Benim Tuzla Aydınlı'da 1+1 evim var. Ben bu evi satıp, başka bir ilden 2 tane 1+1 ev alıp ve ekstra olarak kendime araç almak istiyorum. Şu an İstanbul'da emlak piyasası durulmuş ve fiyatlar dengelenmiş durumda. Ama hala diğer bahsettim ilde böyle kârlı şekilde ev alabilir durumdayım. Bahsettiğim il Orta Anadolu'da, yükselen değerde bir yer. Büyük markaların fabrikalarının olduğu, öğrenci, devlet memuru, özel sektör çalışan sayısının yüksek olduğu, talebin sürekli olduğu bir yer. Bu sebeple böyle bir şey düşünüyorum. Değerli yorumunuzu rica ediyorum.
Hocam merhaba, şu zamanda kiraya vermek için 150 kira çarpanı ile tamamı nakit olarak ev almak mantıklı olur mu? Teşekkürler
Deprem endişesi nedeniyle İstanbul'dan yeni binadan yatirimlik ev almak mı Ankara'dan ev almak mı mantiklidir? Beklenen Marmara depremi gerçekleşirse ev fiyatları yeni binalarda nasıl etkilenir
Merhabalar TEBERNUŞ BEY Yilbasinda yarim kilo altin bozup üzerine kredi ve birikmisi koyup 1+1 aldim ancak fiyatlar düsme egiliminde Yabancilarin agirlikli oldugu bir sitede bundan sonrasi icin prim yapmasi mumkunmu yoksa bir an once satip baska yerlere mi yatirim yapmaliyim
Merhaba Tebernüş bey.Ezine bölgesinde maximum 400 bin tl ye kadar yatırımlık arsa almak istiyoeum.Bölge olarak ileride değerlenmesi açısından neresidir.Bir de tarla vasfında olup önerdiğiniz bir bölge varsa önerinizi rica ederim
Merhaba , yatırım amaçlı konut alma düşüncem var. Site içi marka projelerin 1+1 dairesi mi yoksa yine aynı lokasyonlarda butik sitelerin 2+1 dairesi mi mantıklı olur ? Kira çarpanları hemen hemen aynı , fiyat olarak butik siteler biraz daha uygun . İleride satarken hangisinin getiri potansiyeli daha yüksek olur diye görüşünüzü merak ettim. Teşekkürler.
Merhaba Tebernüş Bey, öncelikle umarım afiyetiniz yerindedir. Bugün size şunu sormak istiyorum, öncelikle konuyu açıklayayım. İstanbul Başakşehir Güvercintepe mahallesinin en iyi konumu sayılacak noktada 380 m² hisseli bir arsamız var. Bu arsanın 190 m²?si yani tam %50? si benim. Bu arsa 43 sene önce babam ile eniştem tarafından yatırımlık bir arsa maksadıyla alınmış. 95 m²'si eniştemde 95 m²?si babamdaydı,(Babamın ve eniştemin payını ben satın aldım.) diğer 190 m²?si tanımadığımız bir ailede. Bu aile 26 yıl önce 1995 yılında kendi hakkım olan yere diyerek haberimiz olmaksızın 190 m²?ye zemin + 4 kat yani toplam 5 kat olacak şekilde 5 dairelik bir bina inşa etmişler. Bu bina zaten Belediye?de sorgulattığımda kaba tabiriyle kaçak bir bina durumunda. Daha sonra eniştem ve babam müteahhitle anlaşıp kendi tarafımıza bina yaptırmak istemişler fakat ifraz olmadan imar çıkmamış, ki ifraz dahi m²?si küçük olduğu için yapamamışlar. Daha sonra bina sahibi aile ile eniştem ve babam görüştüğünde ise onlara müteahhit ile anlaşmayacaklarını çünkü 5 daireden 2 daireye düşeceklerini söylemişler. Yıllar sonra arsanın satışını üzerime aldım ve binada oturan aileyle konuşmaya ben gittim ve yine aynı şeyleri söyleyip anlaşmaya yanaşmadılar. Kendi alanımı satmak istedim, istediğim fiyatı beğenmeyip almadılar. Aslında satmak istemiyorum zaten, sadece üstüne hakkım olan binayı yapıp içinde oturmak istiyorum. Ama hiç empati yapmadan hakkımı kullanmama resmen engel oluyorlar. Babamlar da bunca yıl hiçbir hak, maddi olarak talep etmemişler. Kendilerine bunu da söyledim ama hiç oralı olmuyorlar. Yıllardır anlaşmaya hiçbir şekilde yanaşmıyorlar. Anlayacağınız denemediğim yol kalmadı Tebernüş Bey. Benim payım boş arsa onlarınkinde ise oturdukları 5 katlı bir bina var. Şimdi benim sorum tam olarak şu, Ben mahkeme yoluna başvurursam, izale-i şuyu olmadan (çünkü satmak istemiyorum zarar olarak görüyorum), geriye dönük kira talep edebilir miyim? Binayı yıktırabilir miyim? Yani bu işin içinden nasıl karlı çıkarım, hakkımı nasıl alırım? Lütfen yardımcı olun gerçekten yordular beni. Şimdiden cevabınız için teşekkür ederim sağlıklı günler dilerim.
Ankara Tefenni de.3.adet.yer kalmış. Ama tedaş. Yüksek gerilim direkleri dikiş bana sormadan bunları almak.istiyorum.yardimci.olun saygilar
2013 yılında evimi kayınvalideme sattım Ben tekrar bu evi 10 yıl vadeli konut kredisi ile satın almak istiyorum herhangi bir sıkıntı çıkarmı acaba