istanbul sarayları
sayın tebernüş bey öncelikle değerli fikirleriniz için çok teşekkür ederim.bimlerce insanın hayır duasını alıyorsunuz. size sorum istanbul saraylarında ikinci elde hiç oturulmamış 178 m² daire bulduk.620.000 tl ye. ancak sinpaşta aynı daireler 750.000 civarı.æçıkçası aklımız karıştı. kağıthane teraevlerde bulunan giriş kat evimizi 350.000 tl ye satarak parayı denkleştirmeyi düşünüyorum. bu eviden şu an 1100 lira kira alıyorum. sizce kağıthane terasevler daha fazla prim yapar mı. ayrıca istanbul sarayları acaba ölü yatırım mı olur. site aidatları da 400 milyondan fazla. değerli görüşlerinizi paylaşır mısınız lütfen
