Kumburgaz daire satın alınırmı ahlaken??
Kumburgazda daire satın almayı düşünüyorum fakat neden günlük kiralık daire çok.
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Kumburgazda daire satın almayı düşünüyorum fakat neden günlük kiralık daire çok.
BİLGİLER; Kira başlangıcı 20.11.2016 Sözleşme 1 yıllık, başlangıç bedeli 2300 TL, teminat 1000$. Sözleşme kırtasiyelerde satılan matbu kağıt elle doldurularak yapıldı. Sözleşmeyi ev sahibinin kocası vekalet göstererek imzaladı. İkinci yıl bedeli 2500 TL. İkinci dönem sonunda, yani 20.11.2018 de evi, boşaltacağım. SORULAR; Ne kadar süre önce evi boşaltacağımı bildirmeliyim? Bildirimi WhatsApp tan yaparsam geçerli midir? WhatsApp geçerli değilse nasıl yapmalıyım? Evden çıkmadan önce kiracı adaylarına evi gösterme zorunluğum var mıdır? Varsa ne kadar süre önce başlar? Teşekkürler, iyi çalışmalar.
İyi günler 23,500 metrekare olan tarlada 3 hissedar bulunmaktayız. Dİğer hissedarlara ulaşamıyorum. Yapı Kayıt belgesi aldığım zaman ileride hukuki hak talep ederlermi. Birde ruhsat alırken muvafakatname istediler ulaşamadığım için nasıl bir yol izlerim. Yardımcı olursanız. memnun olurum. Saygılar...
E-devlette yaptığım sorgulamada yapmış olduğum binanın yerinde tarla güzüküyor. Tapu kayıtlarında bina gözükmüyor. Binaya ait iki dükkan katını tamamlayarak yapı kullanma iznini aldım kiraya verdim. Yasal olarak eksiksiz bir şekilde vergimi ödüyorum.Tapu kadastroya başvuruda bulundum.Bana bir harita mühendisiyle iletişime gecerek cins değişikliği yaptırmam gerektiği söylendi.Böylece tarla gözüken yer arsa olacak ve arsa üzerindeki binayı görebileceğim söylendi.Öğrenmek istediğim şey şu kamulaştırma durumu olan bir yerde bulunuyor bu bina.Eğer ben bu söylenen değişiklikleri yapmazsan, bu yaptığım bina ve kirada bulunan iki dükkan kamulaştırılırsa bir değer kaybına uğrarmıyım.teşekkürler
2015 yılı haziran ayında 400 tl ye kiraya verdiğim ev için yaptığımız kontrat 2017 haziranda bitti.Kiracım ödemelere sadık değil ve sürekli geciktiriyor.Yeni kontrat yapmadık.Kontratın otomatik olarak süresiz uzadığını öğrendim araştırdığımda.Ayrıca kira ücretini kontratta yazan hesaba yatırmadı ve elden kardeşime ödedi sürekli (Kardeşim bana havale etti ben farklı şehirde yaşadığım için).Kiralarda düzensizlik olduğu için ben tarihi geçmiş kontrata dayanarak ihtarname çekebilirmiyim.Yasal süreci nasıl başlatabilirim
Merhaba; Hisseli arsadan uzak durma önerinize dikkat ettim, ancak numaralarla ayrılmış ve sadece 2 kısım satılmamış olan silivri ortaköyde bir yerden inşaat planı çizimi vs teslim bir yer almak da aynı kapıya çıkar mı.Çunku villanın çizimi planı numarası belli ve o numaraya göre yeri/bahçesini almış oluyoruz. Villa imarlı olması ve fiyatinin da cebimize uygun olması yüzünden tercih edebileceğimiz bir yer ancak hisseli arsa ile aynı sıkıntıları yaşar mıyız size danışmak istedim. Teşekkürler
Baklali da ki arsamiz 1000 m2 acaba ustunden kanal gecerse devle istimlak parasimi verir yoksa trampa mi yapar tebernus bey
Merhaba 187bine krediyle stüdyo daire almak üzeriyim36m2 .eşyalı bir şekilde kira getirisi 750-800 arası . Yatırım İÇİN sizce uygunmudur innovia bölgesi
Kısa dubleks satıp nereden almalıyım? Öner'inizi bekliyorum lütfen.(en fazla 4 kat olması 1. Katta oturmak kapalı balkon ve 2 wc. Olması gerekiyor. Çok kafam karıştı . Rica etsem hemen cevaplar mısınız? Hayata bayağı geç kaldım.????
Tebernus bey asgari ucretle bu issizlikle yuksek faizlerle insanlar gecim sikintisinda bu sartlarda hic kimse daire falan almaz istesede alamaz zaten ulkenin gercekleri ortada benim gorusum ac gozlu bazi insaat firmalari yakinda buyuk bir emlak krizin icine girdi bile kendimizi kandirmayalim.