soyak park apartstan 1+0 borçla beraber 245000
soyak park aparts 160000 32 m2 kira 700 30000 peşinat borçla beraber 245000 oluyo 10 sene vade sizce alınır mı en az kaç yıl olmalı
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
soyak park aparts 160000 32 m2 kira 700 30000 peşinat borçla beraber 245000 oluyo 10 sene vade sizce alınır mı en az kaç yıl olmalı
Tebernüş Bey iyi günler diliyorum. Ben orta gelirli bir memur olarak ilerisi için bir arazim olsun param olduğunda üzerine ev yapayım düşüncesi içerisindeyim. Bu maksatla Muğla Akbük te imara açılmamış diğer lokasyonlara göre daha hesaplı bir arazi gördüm. Yukarıda da belirttiğim gibi paramın zayii olmasından da korkuyorum. Tecrübe ve bilgileriniz ışığında beni aydınlatır ve olumlu görüş bildirirseniz yol harotası çizer misiniz? Saygılarımla.
?emlak konut& toki güvencesi ile satışa sunulan evler? adlı bir sorunuza cevap olarak ?En iyi veriyi piyasalar verir. Piyasalara baktığımız zaman TOKİ ve Emlak Konut GYO yüzde 10-15 yukarıdan fiyatlanıyor. TOKİ ve Emlak Konut GYO'nun piyasaları disipline edici özelliği var. Bu çizgisini koruduğu sürece bu fiyatlama eğilimi devam eder.? demişsiniz. Bu cevaba istinaden, böyle bir yorumda bulundum Tebernüş bey, tabi soru 2013 de sorulmuş, şimdi şartlar değişmiş olabilir mi?
kurtköyde eşref bitlis bulvarı üzerinde siltaş flora park sitesinden yatırımlık 2+1 102m² daire baktım fiyatları yüksek geldi 2+1 daireye 415,000 tl istiyorlar yatırım için sizce idealmi....saygılarımla
Öncelikle Merhaba, ev almaya karar verdiğimden beri ve aldıktan sonra da hala sıkı takipçinizim.Geçenlerde bir okurunuz Gebze Mutlukent civarında yatırım yapmayı istediğini ve o bölgenin yıllardır aynı kaldığını ve prim yapmadıgını yazmıştı.9 Yıldır bahsedilen yerde oturuyorum, 4 sene önce 130 bine almadığım evi arkadaşım dün 355 bine aldı.Son 2 yıldır hem kiralarda hem de evlerin fiyatında ciddi bir artış var.Şubat ayında Gücüğüm yettiği kadarıyla hem yatırımlık hem de kendim oturmam için 150 bine sıfır 1 +1 daire aldım.Haziranda okul kapanınca taşındım ve tam teslim bu ay sonunda olacak.Emlak sitelerinde kiralık ve satılık ilanları verilmeye başlandı.Boş kira 700, eşyalı kiralı da 900-1200 yazılmış.Satılık olarak da en küçük 175 bin gördüm.Civar sitelerde de çok 1 artı 1 var ve fiyatlar aynı ..Benim sorum şu; bu bölge Organize sanayiye , iş alanlarına çok ayakın ama bir sürü 1+1 ler var, ama en sıfırı şuan benim aldığım site, ilerde belki daha çok yapılacak.Ben uzun bir süre satmayı düşünmüyorum ama ileri de satmaya kalksam kolay satabilir miyim ve yatırım amacımı gerçekleştirmiş olur muyum? görüşleriniz için teşekkürler
selamün aleyküm öncelikle vermiş olduğunuz bilgiler için çok tşk ederim.benim size bir kaç sorum olucak kafam çok karışık yaşım genç olduğundan bilmeyerek yaptığım hatam var konut kredi çektim 50000 tl satışta emlakçı rayiç bedelini gösterdi 24000 birşey olmaz vergin az çıkar birde satışta az para verirsin dedi bundan 5 ay önce şimdi böyle yaptıma çok pişman oldum sorum şu olacak almış olduğum ev ileri yıllarda istimlak olursa kentsel dönüşüm gibi benim satışta göstermiş olduğum değer mi etki eder.artı pişmalık yasaasından faydanlansam satıcının hiç suçu yok oda ceza ödemek zorundamı onun haberi olmadan halledememmi.pişmalık yasasından faydalanınca tapuyu tekrar değiştiriyorlarmı üzerinde 24000 tl yerine 50000 tl yazarlarmı kafam hiç rahat değil lütfen bilgilenrirmisiniz.şimdiden çok tşkl ederim.birşey daha soracaktım yaptığımız bu yanlış tespit edildiği zaman ödemeyi gerçekleştirdiğim zaman gerçek satış değerimi devreye girer.satıcı ödemezzse cezayı ne olur sadece bana gelen cezayı ben ödersem yinede gerçek değere geçermi.cevaplarınız için şimdiden çok tşk ederim
Merhaba, Maltepe Marmaroom projesinde 2+1 ev satın aldım. Projenin çok gecikmesi, şantiyedeki sorunlar, ve hemen yanında aynı firma tarafından başlatılan ve asgari 3-4 sene sürecek inşaatlar sebebiyle bu evi satmak istiyorum. Sizce şöyle bir plan gerçekçi midir? Bu evi yatırım amaçlı alacak birine 2 sene içerisinde kiracı olarak kalmak şartı ile satıp (Örn. 400bin TL), 2 yıllık kira bedeli (Ort. 40bin TL) düşülüp, banka kredisi ödendikten sonra (200 bin TL); elde kalan 150bin TL peşinatı kullanarak 2 sene sonra bitecek iyi bir projeye topraktan girmek ve 2 sene sonunda oraya taşınma planı. Yeni alınacak yerin lokasyonu belki şehir merkezine biraz daha uzak olabilir ama Örn. bahçe katı olabilir, ya da daha büyük ve güvenilir bir firmadan olabilir. Değerli fikirleriniz için şimdiden teşekkür ederim. Emre
almış olduğum daire 15. bloktan oluşan sitede her blokun giriş katlarını tapuda ofis olarak yapmışlar daireyi aldım adliyeye yakın olduğu içinde kiraya vermeyi düşünüyorum bu konuda kat malikleri veya site yönetimi karşı çıkabilir mi? Kolay gelsin
Merhaba Tebernüş Bey, Tuzla /Aydınlı 'da Emlak Konut'ta Site içerisinde 8 katlı Binanın 4. Katında net alan 104.38 Metrekare brüt alan 131.93 metrekare 3+1 Kuzey Güney Balkon Sabiha Gökçen Hava alanına ve Site içerisinde süs havuzuna bakar konumda 2 yıl önce teslim aldık, iki yıldır taksitleri ödeniyor 8 yıl ödemesi var 1280 Tl şuan ödeniyor ve kira geliri şu anda 800 Tl dir. Bizde Üsküdar Çengelköyde 800 tl kirayla oturuyoruz, işimiz ve çocukların okulu Çengelköy'de, Tuzla daki evi satıp burada alabilir miyiz ? Tuzla'daki evin değeri ne kadar eder Ya da Tuzla daki evi satmasak mı ? Değerlenir mi ? Çengelköy de o paraya ev alınabilir mi ? ayrıntılı cevaplarsanız seviniriz. Teşekkürler
Tebernüş bey merhabalar. 2012 yılında 155 bin tl ye ataman karina dan 63 m2 site dışına bakan bir daire aldım.Dairem 2 yıldır 650 tl den kirada sitenin hemen karşısına yapılan ve 4000 kişinin çalışacağı söylenen garanti bankasının operasyon merkezinde yaşanan gecikmeler nedeniyle malumunuz sitede bulunan daireler çok ta prim yapmadı.Satmak tan da yana değilim bu kadar bekledik kaba inşaatı biten projenin tamamlanmasını beklemekten yanayım.Sizce proje bitimi fiyat seviyeleri nerelerde olur.İkinci yatırım olarak ta konya da 210 m2 site içine bakan ara kat bir daire aldım.içinde 1400 tl ye kiracım var bu yatırımımı da İstanbul a kıyaslamanızı rica edeceğim