tapu senedinde kat irtifakı yazan 25 yıllık daire
merhaba tebernüş bey, hafta içinde bir daire alıcam nasipse. tapu senedinde kat irtifakı yazıyor, kat mülkiyetine geçiş yaptırılabilir mi ücretli mi? diğer sorum ise tapuda 1. kat 2 nolu yazarken, iskanda 2. kat 2 nolu daire yazıyor. sonrasında sıkıntı yaşarmıyım yok.
