19 yaşındayim 11 bin tl ile franchise

Soru

Tebernus bey merhabalar..Öncelikle Allah size uzun ve sağlıkli ömürler versin.Daha once 11 bin tl ile ne gibi bir yatırım yapabilecegimi sormuştum. Bulabilirsem arsa almamı söylemiştiniz ancak bulamadim. .Bazı önemli cigkofte markaları franchise için bedel istemiyor ortalama 15 bin tl ile bir dükkan açılabilir diyorlardiyorlar.Ben öğrenci olduğum için böyle bir işin başında duramam tabiki ancak bu konuda ne düşünürsünüz ? Veya avmlere otomatik su vb makinalar var kafamda..Sizin de öneriniz varsa dinlemek ististerim.Saygilar sevgiler..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Şubat 2015 | 18:00 Mehmetcan Güler 1284 Kişi okudu

müteahit evimizi yapdı ve arsanın bir bölümünü yola terkk verdi bedelsiz

Soru

merabalar arsamızı mütahite verdik vermiş mütahit 16 ay geçmesine rağmen başlamadı inşaata ve kendisine verilen vekalet ile ücret ödemeden yapabileceği işleri yapdı buna yola terk de dahil daha sonra sözleşmemize fes edip başta müteahitle anlaştık evimiz yapıldı fakat ilk müteahitdin bedelsiz olarak yola terk verdiği arsa için belediyeden devletten bir ödeme alma şansımız varmıdır veya başka lehimize bi durum olabilirmi 186 m² arsa çift daire üzerinden zemin +3 yapılıyodu yola terk verildiğin den dolayı tek daireden zemin + 3 yapıldı ve ufaldı yola terk için devletten bi alacağımız olduğunu düşünüyorum bu konuyla ilgili bizi aydınlatırsanız sevinirim teşekkür eder iyi çalışmalarım diler. SAYGILARIMLA ÖMER FARUK AKBULUT

Av. Kadir Kurtuluş tarafından yanıtlandı.
22 Ocak 2015 | 11:01 ömer faruk akbulut 1284 Kişi okudu

Kentsel dönüşüm için riskli bina tespiti

Soru

Merhabalar Tebernüş Bey, her soruyu içtenlikle yanıtladığınız için teşekkürlerimi ileterek sorumu sormak istiyorum. İstanbul'da 1990 yılında inşaat ruhsatı alınmadan yapılan 3 katlı bir binayı kentsel dönüşüm kapsamında yaptırmak istiyoruz. Yapı denetim şirketleri aracılığıyla yapının riskli olduğuna dair beton analizi yapılması gerekiyormuş. Elle karılan betonla teknik bir inceleme olmadan 22 sene önce yapılmış ve 1999 depremini görmüş binanın riskli çıkmama ihtimali var mıdır? Şayet bu binaya sağlamdır raporu çıkarsa bina kentsel dönüşüm kapsamında değerlendirilmeyecek midir? Böyle bir durumda ne yapmamız gerekir? İyi çalışmalar

Satfiye Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Aralık 2014 | 21:07 Kamil Aslan 1283 Kişi okudu

tapu masrafları kim ödeyecek

Soru

Merhaba Sorum şu şekilde arsamiz 2 hisseli idi baba ve amca olarak amcamiz arsadan hakkina dusen oayi insaati yapicak olan müteahhit e para karsiligi satti.müteahhite te bize 1.5 daire yada 1 daire yarim dairenin parasini teklif etti.biz ise yarim dairenin parasini odemeyi kabul ettik.bina bitmek uzere bir daire babama digeri bana.tapu masrafi babama toprak sahibi oldugu icin cikmiyor benim tapu masrafini müteahhit ile bolisucekmiyim yoksa benmi odeyecegim.yaptigimiz sözleşmede birsey yazmıyor

Satfiye Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Temmuz 2014 | 22:00 Ömer bal 1283 Kişi okudu

Avrupa 3 Tema park

Soru

Selamlar ben avrupa konutları atakent 3ten dairem var bu tema parktanda 3+1 almayı dusunuyorum. avrupa 3 gibi prim yapar mı senin goruslerini alabilirmiyim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Mayıs 2014 | 22:41 Nurettin Yüksel 1284 Kişi okudu

Şile Green village

Soru

Merhaba Tebernüş Bey; Şile Green Village projesi bahçe dubleksi brüt 140 m2 206 bin tl fiyatlı olarak satılıyor. Bu fiyat Şile açısından makul müdür? İnşaat şirketi hakkında da düşüncelerinizi paylaşabilirseniz memnun olurum. Herhangi bir kaynakya şirket hakkında bilgiye ulaşamdım. Şimdiden teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Mayıs 2014 | 17:26 Gökhan bagcı 1284 Kişi okudu

İnnovia 4 ' te Proje mağduruyuz

Soru

17 nisan'da tüm innovia 4 projesinde ki daire sahiplerine bir mesaj geldi : IBB ve Esenyurt belediyesi arasında yaşanan imar sorunu meclis kararı ile karar bağlanmıştır. Bu yaşanan süreci size anlatmak için Avcılar Hilton oteline bekliyoruz '' Otele gittik, tabii büyük bir gerginlikle. Süreç olumsuz bir karara bağlandı ki 5000 kişiyi görüşmeye çağırdılar. Aynen de böyle oldu ve dediler ki; biz 34 kat yapacaktık ama belediye izin vermiyor, 20 kat yapacağız, ayrıca 3 bloğu da komple iptal edeceğiz ( benim satın aldığım daire de bu iptal edilen 3 bloktan birinde ) Sonrasında büyük gürültü koptu,tartışmalar , kavgalar oldu. O esnada bir kaç temsilci gönüllü oldu ve yönetim kurulu ile ertesi gün görüştü ve ''projeyi olduğu gibi yaparız ama 1 yıl sonra teslim ederiz'' dedi, Kimse kabul etmedi tabii. Düne kadar meclis kararı ile yapamıyordun da 1 gecede kararı mı değiştirttin. Sonrasında da isteyene paralarını geri verebilir demişler. Ben bu parayı geri alma taraftırıyım, çünkü insanın midesi bir kere bulandı mı bir daha o işe devam edesi gelmiyor. Bir de herkese farklı sözleşme yapmaları da ayrıbir muamma. 2011 de satın alanlara 2013 sonu teslim diye sözleşme yapmışlar, 2013 te satın alanlara 2015 başı diye sattmışlar. Ben şimdi bu şirkete nasıl güveneyim ki. Siz süreci de yakın takip eden birisiniz Tebernüş bey. Ne dersiniz, fikriniz nedir???

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Nisan 2013 | 20:28 Emre AVCU 1283 Kişi okudu

Acarkent mi kanlıca mı???

Soru

Merhaba Tebernüş bey İki ayrı lokasyon ve yaşam arasında kaldım biri Acarkent C tipi villa diğeri kanlıcada özel sakin butik bir sitede 18 yıllık masraflı ve rutubet sorunu olan ama muhteşem manzaralı bir villa fiyat olarak kanlıcadaki masraflı villayı baştan aşagı istediğim gibi dekore edip sıfır hale soktuğum zaman acarkentteki villayla başabaş geliyor fiyat olarak.. Sorum şöyle acarkent ne kadar bina yığını bir manzaraya sahip olsada bilinirlik açısından sosyallik açısından tabiki farklı ama diğer yandan aynı fiyata üstekil sıfır hale getirebileceğiniz bir villa manzarası ve sakinliği ile kanlıcada yaşama fikri çok cazip geliyor sizce iki fırsat açısından hangisi bana ilerisi için doğru yatırımı sağlar ????? lütfen yardımcı olun Bana cevap olarak neresi içinize sinerse demeyin lütfen siz olsanız ne yapardınız lütfen çünkü yatırım yaparken sizin sitenizi okumadan hiç birşey yapmıyorum ve sizin önerilerinizi çok mantıklı buluyorum;) teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Nisan 2013 | 14:36 Zeynep berkere 1283 Kişi okudu

Beylikdüzünde 1+1 Ev Almak Mantıklı Mı ?

Soru

Merhaba Tebernüş Bey soyadimi yazip ayni soruyu tekrar soruyorum. Tesekkurler. 100.000 TL nakit param var. Evlenmeyi düşündüğüm için ev almak istiyorum ama oturmak istediğim yerler pahalı şuan alacak pek gücüm yok. Bİr yandan da ev alayım da ne olursa olsun düşüncesindeyim. Bu yüzden Beylikdüzünden yatırım 1+1 100.000 TL civarı ev alsam ne kadar mantıklı olur ? Kiraya veremeyeceğimi söylüyorlar siz ne düşünüyorsunuz ve ne tavsiye edersiniz ? çok teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Şubat 2017 | 23:01 Kutay Yılmaz 1284 Kişi okudu

İmar durumu şöyle Tebernüş Bey. Taks 0.15, Kaks 0.35. İki k

Soru

İmar durumu şöyle Tebernüş Bey. Taks 0.15, Kaks 0.35. İki katlı bir bina oluyor. Çatı katı için de bir miktar imar veriliyor. brüt büyüklüğü 700 m2, neti ise 500 m2. imar izni brüt büyüklükten veriliyor. Sonuçta 120 m2 brüt büyüklüğe sahip 4 adet dubleks daire oluyor. Sizce ne kadar prim yapar birkaç yıl içinde? Ayrıca cevahir grubunun maden'de arsa satın aldığına dair bilgi aldım sizin bilginiz var mı?Çok teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Nisan 2010 | 16:52 can fevzi 1284 Kişi okudu