Borsa uzun vade hisseler hakkında
Borsa ile ilgili uzun vade düşünceniz aynımıdır Teşekkürler
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Borsa ile ilgili uzun vade düşünceniz aynımıdır Teşekkürler
Kadıköy Caferağa?daki 2+1 dairemizi satalım mi kentsel dönüşüm nedeniyle bekleyelim mi?Ne kadar beklememiz gerekir?
Merhaba. Ben toprak tan bir daireye girdim. İki sene sonra yani 2024 ocak ayinda 800 bin tl vermem gerekiyor. Suan elimde 400 bin tl lik arac var 2021model sifir ayarinda. Araci suan satip dolar yapip 2 yil sonra bozmakmi mantikli yoksa arabayi satmayip iki sene sonra satmakmi mantikli bi oneri verirseniz cok memnun olurum teşekkür ederim
Merhabalar, Adanada yaylada villa imarlı arsamız var 3 adet arsaların 1 adeti ile adana merkezden eski bir binada 2+1 anca alınıyor. Uzun vadede arsa satıp konut almak mantıklı olmadığını biliyorum ama daireler ileride kentsel dönüşüme girerse yinede zararda mı oluruz ? Kendi yaylada ayrı evimiz var sizce biz bu arsaları nasıl değerlendirmeliyiz ? İyi çalışmalar teşekkür ederiz.
Tebernus bey merhaba sizlerden yakin zamanda da destek aldim ve bir karar verme.surecindeyim yine size danismak istedim sizce ? sanayi alaninda orta vadeli 5 yada 6 yil gibi dusunecek olursak lokasyon olarak tekirdag ,Edirne ,Bursa Çanakkale sizce bunlardan hangisini tercih etmeliyiz yahut bunlarin disinda farkli.bir lokasyon soylerseniz.de sizi dinlemek yonlendirmelerinizi dikkate almak isterim ben kucuk bir yatirimci olarak dogru yeri ariyorum magdur olmamak adina sizlere goruslerinizi sormak.isterim.cok tesekkur ediyorum saygilarimla.....
Merhaba Sayın Tebernüş Bey Allah Sağlık Sıhat versin şimdiden Teşekkür ederim . Esenyurt bahçeşehir fiside 2+1 daire 200 240 bin arası fiyatlarla satılıyor Site cok bloklu bir kısmı bitmiş bir kısmı inşaat halinde Site Tmsf ye devredilmiş. Bitmiş olan kısımda daire alsak sonucta bitmemiş ve Tmsf nin elinde inşaatı devam ettirme durumunda para toplanacak olsa herkesten mi toplanır yoksa bitmiş yada daha az masraflı dairelerden daha az miktarmı toplanır .. bunu merak ediyorum birde bu şekile yarım kalan bir yer uzun bir süredir bu şekilde beklemekte daire tapusuda var eninde sonunda tamamlanırmı Teşekkür ederim
Kolay gelsin iyi gunler bundan 7 yil once kayinvalidem evini bana satti bende bankadan kredi cektim aldim simdi kayinvalidem ev kredisi cekip geri almak istiyor boyle bisey yapilabilirmi
binamız bahçelievlerde. yüksek giriş +3 katlıdır. bahçe katı yapılarak kat oluyor. üst katlar müatahhite verip az para ödemek istiyor. üst girişleri bahçe katına inmeye zorluyorlar. bu yüzden her iki tarafta imza bulamıyor. paramız ile yaptıralım. bahçe katları mütahit alsın diyoruz.onuda kabul etmiyorlar. eksper raporu ile kayıp değerleri aldık.onada hayı diyorlar.aynı evi yapalım. onada hayır. 2 yıl oldu kiradayız ne olabilir.
Merhaba Tebernüş bey, Annem ve babam için bir soru sormak istiyorum.Oturdukları ev toprak ev ve yıkılmak üzere yeni ev yapmak için maddi durumları yok kentsel dönüşümden yeni ev yapmak için destek alabilirmiyiz. Alınabilme durumu varsa bunun için ne yapmam gerekiyor nereye başvurmam gerekiyor bilgi verir misiniz?
İyi gunler.5 ay önce Türkiye finans bankasından taşıt kredisi olarak 58000tl kredi kullandim.bugun kredi kapatmak için bankaya gittiğimde benden 66250tl para istedi.krediyi 36 ay vadeli kullanmistim.ipotegi kaldırmak için kalan 31 ayın taksitlerinin tamamını hiç bir indirim yapmadan odetti bana.yasal yollardan hakkımı nasıl ararim.simdiden teşekkür ederim