belediyeden raiş bedeli nasıl olmalı
merhaba ahmet bey.ben evimi satım 75bin tlye.evi alan bankadan 75bin tl kredi çekti.ben belediyeden raiş bedeli aldım belediyenın gösterdiği raiş bedeli.42bin tl tapuyu alıcının kredi çektiği bankaya götürdük bankada verdği 75bintlyi tapuya yazdılar.burda bi sorun varmı tşklr.
