DAİRE ALMAKTAN VAZGEÇTİK PARAMIZI ALAMIYORUZ

Soru

Merhaba Hilal Hanım.Henüz kaba inşaatı bitmiş, başka birisine taksitle satılmış ve taksit miktarının bir kısmı bitmemiş olan bir daireyi bir ay önce müteahhite makbuz karşılığı 50.000 TL vererek almak için anlaştık. Ancak daha sonra ailevi sebeplerden dolayı daireyi almaktan vazgeçtik. Makbuzlar eşimin adına yazılı ve paranın hangi kat, hangi daire için verilmiş olduğu yazıyor. Müteahhit kendisini sıkıntıya ve zarara soktuğumuzdan bahisle parayı vermek istemiyor. Hiç bir satış sözleşmesi imzalanmadı aramızda. Daire ne zaman satılır belli olmaz belki yarın belki bir sene sonra diyor. Ne zaman satarsak paranızı o zaman veririz diyor. Bu konuda nasıl bir yol izlemeliyiz. İşlerinizde başarılar. Teşekkür ediyorum

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
14 Kasım 2014 | 11:12 Elif Kılıç 1175 Kişi okudu

Sizce bu dükkanı almalı mıyım?

Soru

Merhabalar tebernüş bey hemen konuma geçmek istiyorım ben antalyada esnafım şehrin en yaya trafiginin oldugu caddede kiradayım .dükkanım köşe konumda ve gerçekten antalya daki en iyi köşelerden birisi .fakat ben bu caddede 13 yıldır esnafım geçen yıl 1,5 km uzagına avm açıldı ve çoğu kişi dükkanını kapattı teknosa bile avm ye geçti çok şükür benim işim çok iyi fakat bu dükkan satılık ve 1 milyon 500 bin tl 20m2 aylık kiram eski oldugumdan 5500 tl ancak ben çıksam rahat 7000-7500 e verilir cünkü caddedeki en kötü dükkan 5000 tl kirası degerli yorumunuzu bekliyorum

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Ağustos 2014 | 19:44 Mehmet Aslan 1176 Kişi okudu

TARIM ARAZİLERİNİN SATIŞI

Soru

Tebernüş bey selamlar Emlak konusunda sizi tek otorite olarak gördüğümüzden herhalde bu konuya en sağlıklı cevabı siz verirsiniz diye umuyoruz; Çatalca, Tekirdağ Hadımköy ve buraların civarlarından yıllardır yatırım amaçlı arazi topladık. Ancak tapuda işlemlerin durdurulduğu bilgisini alınca şaşkınlık yaşadık. Hatta aldığımız kaparoları iade etmek zorunda kaldık. Şimdi ne yapabiliriz? Ne yapmamızı önerirsiniz? Değerlerde düşme olur mu? Bu kararın ileriye dönük sonuçları nasıl olur acaba? Saygılar Ahmet Al

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Temmuz 2014 | 22:57 Ahmet Alyuz 1176 Kişi okudu

özyurtlar n5 suit

Soru

özyurtlar inşaatın n5 suit residance projesinden 169.000 tl bedelle 1+0 stüdyo daire almayı düşünüyorum. Kendime ait bir evim yok çalıştığım kurumun lojmanında ikamet ediyorum. Bu yatırımı daha çok kira geliri elde etmek adına düşünüyoruz. Otel konseptinde kiralama yapılacağı söylendi satış ofisinde ki görevli tarafından bize hatta iki büyük zincirin de adı telaffuz edildi otel kısmını çalıştırmak üzere görüşüldüğü şeklinde. Projenin konsepti ve lokasyonu düşünüldüğünde primlenme ve kira getirisi nasıl olur? 169.000 t bedel 40 m. kare 1+0 bir stüdyo için uygunmudur. Bölgenin geleceğinide düşünerek bu konuda bana cevap verebilirseniz çok memnun olurum. Sizin görüş ve uyarılarınıza çok önem veriyorum bu anlamda. Şimdiden çok teşekkür ederim...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Nisan 2014 | 00:57 cenk baş 1175 Kişi okudu

kelebekia mı rings mi

Soru

Merhaba, Ben simpaş kelebekia premium dan 3+1 daire'ye 2011 sonunda girdim. hala ödüyorum. fakat, şimdi içinde AVM si olması Bilfen bulunması nedeniyle ring istanbul dikkatimi çekti. simpaş içini bize bırakıyor.henüz yaptırmadım. Ne dersiniz bu daireyi bu haliyle satıp rings istanbul dan mı alayım. yoksa benim aldığım daire gelecek ve yaşam için daha mı avantajlı? ne dersiniz. ayrıca, rings istanbul a geçmek istersem elimdeki daire yi peşina için verebilirmiyim acaba. Acil cevap veirseniz çok memnun olacağım. Saygı ve sevgiler, Esin

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Eylül 2013 | 01:00 esin karal 1176 Kişi okudu

özyurtlar inşaat saadetdere mah.projesi

Soru

tebernüş bey özyurtlar inşaat firmasının torium alış veriş merkeizne yakın kiptaş konutlarının altında 15.000m2 alan üzerine olan hotel ve konut projesi için öngörünüz nedir ? yatırım için uygunmudur ? teşekürler yaşar özcan

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Mayıs 2013 | 18:26 YAŞAR ÖZCAN 1176 Kişi okudu

Unikonut - Garden Planet

Soru

merhaba Tebernüş Bey, iki alternatif üzerinde karar vermekte zorlanıyoruz. birincisi Ispartakule'de yapılan Unikonut projesi (3+1 142m2 bürüt) diğeri Kurtköy'de Garden Planet (3+1 140m2 bürüt) öncelikli olarak yatırım amaçlı düşünüyoruz. değerli önerileriniz çok yardımcı olacak. şimdiden teşekkürler, Kayhan

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Nisan 2013 | 11:55 Kayhan Öztürk 1176 Kişi okudu

BU NE PEHRIZ BU NE LAHANA TURŞUSU BEY VE BEYLER!

Soru

tebenus bey ıyı aksamlar .. KURSAT TUNCEL agaoglundan ukra ya bı şatafat ıle geldı alkıs tutultu hemde ne alkıs sız tebernus bey eskı yazılarınızda kursat ukraya geldı atılla ev satmayı ogrendı dıye baslıklar attınız boy boy,Lursat ukra dakı evlerı bızlere onlara bunlara şatafatlı şatafatlı anlatırken polat molat dıye anlatırken herkes gozu yumuk aldı kımız 1 kımısı 2 kımısı 5 tane aldı abını halatını teyzenı getır sana bır daırede bızden tam gaz devam yola KURSAT nerde basrolde o donem 10 sefer gıttıysem her donem orada satılan daırenın sozlesmesıne bas parmagı ha TUGBA hanımı da es gecmemek lazım.o donemın assolıstlerınden evet 2 yıl sızınde dedıgınız gıbı atılla yavuza bu muhtesem ıkılı daıre satmayı ogrettı.projenın %80 nını sattılar gorundugu gıbı cok ıyı satmıslar kı ıyı maas ıyı prım almıslar baksanıza sırket bıle kurmuslar.bızler hep beledıye dıyoruz ımar sorununundan dıyoruz ama ukra 2012/6 da zaten dar bogaza gırmıs SOLIST VE ASSOLIST SAHNELERI terk etmıs ...Sımdı soruyorum sıze suclu kım kıradan kurtulmak ıcın ev almaya calısan bızlermı.?UKRA nın ıcını bos gorupte gemıyı terk edıpte kacan kormayın fareler demıyecegım fareye haksızlık olur cunku fareler gemıyı bana gore en son terk eder cunku gemı onların evıdır. terk etmezler.Kursat mudurun ıcı sımdı rahatsa rahat uyuyabılıyorsa kulakları cınlamıyorsa ben ve 860 kısı nın selam olsun kendısıne..Bırde sıze bır sey sormak ıstıyorum 2 YILDIR bas kosede UKRA reklamı verıyordunuz ukra hayat ı cıkardı satısa reklam falan cıkmadı sıtede.neden......atılla yavuz fıkret ınan gıbıde yapmıyor musterılerı ıle konusuyOOR..yalan yada yanlıs bılemem..Bence sız tebernus bey durumun bu halde oldugunu bılıyordunuz ve belkıde 28 subatta ıflas cıkacagını belkı sızın ıle konusmustur atılla yavuz bılıyorsunuzdur belkı..paramı alamam dıyemı ukra reklamı vermedınız aylardır yoksa reklam alıyorum dıye tepkı alırım dıyemı...Burdan da sızın aracılıgınız ıle esenyurt u bu sekıl cıkmaza sokan ESENYURT BELEDIYESI BASKANI NECMI KADIOGLU-NA IBB BASKANI KADIR TOPBAS A SUREKLI ITIRAZLARIYLA MAHKEMEYE BASVURAN CHP SORUMLULARINA esenyurtta magdur olan tum aılelerın ıyı nıyetlı SSSSsevgılerını????,ÖÖÖövgulerını???? buradan ıletmek ısterım..Iclerınde bıraz aıle yapısı ınsanlık varsa ınsana hızmet varsa 11 sabat ta olayı cozerler..ıyı aksamlar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Ocak 2013 | 22:30 selami sınmaz 1176 Kişi okudu

TEŞEKKÜR VE ISPARTAKULE İNNOVİA RES. HAKKINDA

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, Yatırım amaçlı gayrimenkul arayışı içerisindeyken tesadüfen sanal ortamda 3 ay önce sizinle karşılaşmıştım,İYİKİ DE KARŞILAŞMIŞIM. Beğendiğim bölgeler arasında başakşehir ve esenyurt üzerinde araştırmalar yapıyordum ,sizi tanımasaydım muhtemelen sonradan pişmanlık duyacağım yatırım yapmış olacaktım.Derin ,engin bilgileriniz ve şifreli cümleleriniz beni doğru olduğunu düşündüğüm bir yatırıma yönlendirdi.Sizden çok şey öğrendim ve daha da öğreneceğim. Malum esenyurt bölgesinde ciddi sıkıntılar mevcut,ne zamanda çözüleceği belli değil.izin verirseniz okuyucularınızla bir kaç bir şey paylaşmak istiyorum . Klasik türk halkımızın özelliği (ben dahil) hayal ettiğimiz şeylere kavuşmak isterken yada hayal ettiğimiz nesne uzaktan bize göz kırparken bir rüzgara kapılıp,HEYECANLANIP düşünmemiz gereken nihai şartlar veya alt yapısını veya kalitelimidir değilmidir göremiyoruz,DÜŞÜNEMİYORUZ.onun içindirki reklamların ,görselliğin ,pazarlama taktiklerinin akışına kapılmadan önce soğuk kanlı olursak doğru yolda olmuş oluruz zaten. Çünkü; söz uçar yazı kalır cümlesinden yola çıkarak projelerin,imar izinlerinin sözle değil gözümüzle görmemiz gerektiğine beni siz uyandırdınız..yaptığım araştırmalarda projelerimiz ruhsatlı onaylı diyen satış temsilcilerine getirin göreyim dediğimde şu an müdürümüz burada değil ama sonra gösterebiliriz diyen satış temsilcileriylede karşılaştım.ÇAT diye önüme koyan satış temsilcileriylede karşılaştım. İmar ve ruhsat ile alakalı soru işaretleri içimize sindiğinde huzursuzluk ve uykusuz geceleri yaşamamak için teknolojı den faydalanalım en kolayı sorumlu mercilere(i.b.b ve sorumlu belediye) 1 dk zaman ayırıp mail atalım(en geç bana 5 günde geri döndüler) yada arabaya atlayıp belediyeyi ziyaret edelim,çünkü en doğal hakkımız bilgi almaktır ve gayet ince ayrıntısına kadarda sorularımıza yetkili bu mercilerden cevaplar alabilmekteyiz. Sn.Tebernüş bey;innovia 4.etaptan yer almak için satış ofisini ziyaret ettiğimde profesyonelliğin,deneyimin ön planda olduğunu gördüm.İZNİNİZ OLURSA buradan satış temsilcisi Sn.Pınar Hanıma teşekkür etmek istiyorum,çünkü;gayet şeffaf ve samimi olması beni son derece memnun etti.proje,ruhsat,teslimat tarihi v.b. gibi sorularıma yazılı kaynaklarla cevap vermesi süperdi.ISPARTAKULE İNNOVİA REZ. ı tavsiye etti kafama daha çok yattı,hayırlısıyla sözleşmelerde imzalandı kısmetse 2014 te teslimat olacak inşallah. Uygun görürseniz bu platformda okuyucularınızı aydınlatmak amacıyla bazı soruları aydınlatmak istiyorum(PAYLAŞILAN BİLGİ DEĞERLİ VE GÜZELDİR) Mesela ISPARTAKULE İNNOVİA inşaatta adı geçen ZİNCİR YAPI edindiğim bilgiye göre YEŞİL GYO VE METAL YAPI nın ortaklaşa kurduğu bir şirket olduğunu paylaşmak istiyorum.Geçen hafta inşaata bakmaya gittiğimde hummalı ve aktif bir çalışma olduğunu gözlemledim,şu an temel ve kapalı otoparklar yapılmaktadır,inşallah bir aksilik olmazsa bu temponun erken teslimi sağlayacağını düşünüyorum.metal yapıyı araştırdığımda güzel projeler inşa eden ve erken teslimatlarıyla fark yarattıklarını öğrendim.Finansal açıdan da şimdilik problemli olmadığını öğrendim. geçen ayki sorumda dediğiniz gibi 3-4 yıl sonra gerçekten güzel bir hale gelecek ıspartakule,tek problem metro nun gecikmesi edindiğim bilgiye görede 3-4 yıla kadar metro gelecek. ALTINI ÇİZMEK İSTEDİĞİM EN ÖNEMLİ NOKTA ıspartakule de fark ettiğim mükemmel bir havaya sahip olması,tertemiz ve oksijen miktarı üst düzeyde gerçekten.Şimdilik temiz hava arayanlara göre ıspartakule :)) Çok uzun oldu kusura bakmayın, tekrar tekrar size teşekkür ederim bana ışık olduğunuz için,sayenizde kafamı yastığa rahat koyabiliyorum.Umarım bir gün karşılaşır bir kahve ısmarlarım size.İYİKİ VARSINIZ. Çalışmalarınızda bol şans ve kolaylıklar dilerim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Aralık 2012 | 22:29 Şafak DEMİRCAN 1176 Kişi okudu

Hacımaşlı'da arsa

Soru

Sayın Tebernüş Beyefendi, Hacımaşlı mevkiinde Sazlıbosna gölüne yaklaşık bir km.mesafede tarla vasıflı 500m2 bir arsa almayı düşünüyorum.Buranın su havzası ile sit alanı olup olmadığını nasıl öğrenebilirim.Ayrıca bir yerin hisseli tapulu olması gelecekte ne gibi sakıncalar doğurabilir.Teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Ekim 2012 | 14:03 Şemsettin ARSLAN 1176 Kişi okudu