Daire almanın doğru zamanı mı?
Merhaba Tebernüş bey. 50.000 Euro birikimimiz var ve bi daire almak istiyoruz. Ilgilendigimiz daireler satılmadığı için fiyatları düşüyor. Ekonomideki durumdan dolayı piyasa durgun. Bu durum daha nekadar sürer sizce? Dövizde dalgalanma devam ediyor. Seçim sonrasını beklemeyi düşünüyoruz. 2019 ikinci çeyrekte bi daire alalım diyorum. Yüksek enflasyon fiyatları daire fiyatlarına nezaman yansır?
